Дистанційне навчання з "Громадянської освіти", 10 клас

     Увага!  Дистанційне навчання 2020-2021 навчальний рік внизу сторінки

                                Громадянська освіта


 13.03.20.   Тема уроку ;"Держава і ринок"
 Завдання: прочитати параграф,  переглянути відео дати відповіді на запитання
1.Яка необхідність втручання держави в ринкову економіку?
2. Які засоби використовує держава для регулювання ринку?
3. Чи може ринок обійтися без державного регулювання?
4. Які  соціальні наслідки  втручання держави в ринкову економіку?
5. Чи регулює держава ринкову економку в Україні?
6. Складіть власний рецепт оздоровлення ринкової економіки за допомогою державного регулювання.


16.03.20. Тема уроку: "Економіка домашніх господарств".  Опрацювати параграф 39.

Запитання для повторення:
1. Що таке домашнє господарство?
2.Чому домашнє господарство вважається власником і споживачем?
3. Що таке споживання?
4. Яке споживання називають раціональним?
5. Назвіть основні права споживачів.
Переглянути відео.



20.03.20. Тема уроку: " Бюджет домогосподарств".

 Параграф 40.
 Завдання: прочитати підручник, відповсти на запитання:
1. Що таке бюджет?
2. Види бюджетів.
3.Чим відрізняється домашній бюджет від інших видів бюджетів?
4. Що таке доход лдомашніх господарств? Джерела таких доходів.
5.Витрати та їх види в домашньому господарстві.
6.Що означає вислів "раціональні витрати"?





23.03.20. Тема уроку: "Підприємництво"Параграф 41.




Завдання: прочитати параграф. перглянути відео. відповісти на запитання:
1. Що таке підприєництво?
2.Види підприємницької діяльності.
3. Хто такий підприємець? Яка головна мета його діяльності?
4. Що таке прибуток?
5. Що таке прибуток?
6. Яка різниця між виручкою і витратами?
7. Які нормативно-правові документи регулюють підприємницьку діяльність в Україні?

27.03.20.  Тема уроку: "Ринок праці"

Параграф 42.Завдання: прочитати, перглянути відеоматеріал, відповісти на запитання
1.  Що таке ринок праці?
2.Хто такі робітники та роботодавці?
3. Що таке професія, спеціальність та кваліфікація?
4.Що так зарплата?
5.  Що таке мінімальна зарплата ?
6.З якою метою держава встановлює мінімальну зарплату?
7. Види оплати праці та їх характеристика.
8.Що таке номінальна зарплата?
9. Що таке реальна зарплата?
10. З ростом цін на римку реальна зарплата падає чи зростає? Свій висновок аргументуйте!



06.04. 20. Тема уроку: "Лобіювання інтересів та корупція"
Параграф 43.
Відповісти на запитання.
1. Що таклобізм?
2. Позитивні та негативні сторони лобізму.
3. Що таке корупція? Назвіть приклади корупційних дій.
4.Що таке корупційни ризик7
5. Назвіть головні причини корупції в політиці та економіці.
6. Чому корупцію вважають суспільним злом?
7. Які заходи застиосовує держава для боротьби з корупцією?






10.04.20 Тема уроку: "Інтеграція і глобалізація".


 Параграф 44.
Підготувати відповді на запитання.
1. Що таке інтеграція?
2. Чому виникла потреба в інтеграції?
3. Назвати рівні інтеграції.
4.Що таке глобалізація?
5. Назвати причини глобалізації.
6. Як глобалізація впливає на економіку, на культуру, людину та довкілля?



13.04.20. Практичне заняття." Складання домашнього бюджету".

Параграф 40, ст.200-201. Завдання прочитати, на основі наведених таблиць скласти бюджет власного  домашього господарства ( можна скласти уявний).


17.04.20. Тематичний контроль
Виконати тестові завдання



Виберіть, із переліченого які блага зайві:
варіанти відповідей

а) Дарові блага


б) Економічні блага


в) Сімейні блага


г) Споживчі блага


д) Інвестиційні блага


е) Суспільні блага


є) Державні блага

2.Право змінювати присвоєність(належність) майна - це?
варіанти відповідей

а) Користування


б) Індивідуальне право


в) Розпорядження


г) Споживання
3.Виберіть чинники, які впливають на попит
варіанти відповідей

а) Сезонність


б) Зміна ціни на товари - замінники


в) Податки на субсидію


г) Рівень технологій


д) Інфляційні очікування
4.За рахунок чого поповнюється бюджет?
варіанти відповідей

а) Заробітня плата


б) кошти зібрані в результаті доброчинності


в) пенсія, стипендія


г) дохід від підприємницької діяльності
 5. Яка із цих професій є престижною у 2019 році в Україні?
варіанти відповідей

а) продавець


б) електрик


в) програміст


г) юрист


д) менчендайзер
6.Вкажіть види корупції
варіанти відповідей

а) Розтрата


б) Хабарництво


в) Вимагання


г) Шахрайство


д) Непотизм

7. Запитання 

Дайте назву фото


а) функції ринкової економіки


б) народження ринкової економіки


в) наслідки ринкової економіки


г) бюджет домогосподарства

8.Запитання 

Виберіть чинники, що впливають на пропозицію
варіанти відповідей

а) ціни на ресурси


б) екологічні чинники


в) податки та субсидії


г) прибутковість галузі
9. Дайте назву даній картинці

варіанти відповідей

а) Банк


б) Корупція


в) Заробітня плата


г) Іноземні інвестиції

 10. Вид занять у межах однієї професії, що потребує конкретних знань, умінь і навичок, набутих завдяки фаховій освіті, які забезпечують вирішення окремих професійних завдань - це?
варіанти відповідей

а) Посада


б) Кваліфікація


в) Професія


г) Спеціальність



24.04.20. Тема уроку: "Інтеграція і глобалізація"

Параграф 44.
Підготувати відповді на запитання.
1. Що таке інтеграція?
2. Чому виникла потреба в інтеграції?
3. Назвати рівні інтеграції.
4.Що таке глобалізація?
5. Назвати причини глобалізації.
6. Як глобалізація впливає на економвку, на культуру, людину та довкілля?



27.04.20. Тема уроку "Міжнародне право"
Параграф 46.
Відповісти на запитання:
1. Що таке міжнародне право?
2. Які особливості має міжнародне право?
3. Що таке міжнародне гуманітарне право?
4.  В яких ситуаціях діє МГП?
5. які методи воєнних дій забороняє МГП?
6.Які обєкти під час війни знаходяться під захистом МГП?
7.Що відповідно МГП вважається військовою хитрістю?
8. Наведіть приклади віроломств, пердбачених нормами МГП.
9. Порівняйте міжнародне публічне право і міжнародне приватне право.
10. Дайте характеристику збройній агресії Російської федерації щодо України відповідно МГП?


04.05.20. Тема уроку: "Європейська інтеграція". Параграф 47.

Відповісти на запитання:
1.Назвіть основні принципи концепції розбудови Європейського союзу.
2. Які держави належать до ЄС?
3. Що таке Шенгенська угода?
4. сутність Лісабонськогого договору.
5. Назвіть основні керівні органи ЄС та вкажіть їхні повноваження.
6. Що таке міграція?
7. Основні поняття  міграції
8.Які голбальні проблеми постали перед людством на початку ХХІ ст.?



08.05.20. Тема урок : "Виклики сучасного світу"

 Параграф 47.
Відповісти на запитання:
1. Яка причина викликала загострення існуючих проблем в світі?
2.Сутність соціально-економічних проблем
3.Які екологічні проблеми необхідно вирішити в світі?
4. Які проблеми людини існують нині?


15.05.20 Тема уроку:" Україна--член світового співтовариства"
Параграф 49.
1.Назвіть міжнародні організації, членом яких є Україна.
2. Що таке програма "Партнерство заради миру"?
3.Які фунції виконує ОБСЄ?
4. Що таке ЮНЕСКО?
5. Чому вступ до НАТО є актуальним для України?
6. Назвіть стандарти НАТО.
7. Що означає китайське прислів'я: "Не буває так. що дощило у сусідів, а а ваші ноги залишилися сухими"?



18.05.20. Тема уроку: "Україна -- член європейського співтовариства"
Параграф 48.
Завдання прочитати, відповісти на запитання.
1.Що таке Рада Європи?
2. З якого часу Україна є членом Ради Європи?
3. В яких організаціях ради Європи представлена Україна?
4. Що таке Європейська політика сусідства?
5. Які цілі має Європейська політика сусідства?
6 Коли розпочалося співробітництво України і Європейського союзу?
7. в якому році була ратифікована Угоду про асоціацію між Ккраїною і ЄС?
8. Назвіть основні положення Угоди "Україна --ЄС".



22.05.20. Тематичний контроль. "Україна. Європа. Світ"

1. Що таке інтеграція?
2.Дайте визначення глобалізації.
3.Що таке міжнародне право?
4. До яких міжнародних організацій входить Україна?
5.Що таке Європейський союз?
6. Що собою являє НАТО? Яку мету ставить перед собою ця організація?

25.05.20. Підсумкове узагальнення. Потвторення навчального матеріалу за рік.
Завдання: виконати тести.

1. Самостійна, ініціативна, систематична господарська діяльність, що здійснюється суб’єктами господарювання (підприємцями) на власний ризик з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку – це
варіанти відповідей
 
підприємництво;
 
 
рентабельність;
 
 
собівартість
2. Наука про організацію та управління матеріальним виробництвом, ефективне використання ресурсів, розподіл, обмін, збут і споживання товарів та послуг:
варіанти відповідей
 
філософія
 
 
соціологія
 
 
економіка
 
 
екологія
3. Який тип власності є панівним в ринковій економіці?

 
приватна
 
 
акціонерна
 
 
державна
 
 
індивідуальна 
4.Процес всесвітньої економічної, політичної і культурної інтеграції та уніфікаці
 
урбанізація  
 
 
ідентифікація
 
 
глобалізація
 
5. монополізація

5. Дозвільний документ, що видається Кабінетом Міністрів України або уповноваженим ним органом виконавчої влади, згідно з яким його власник має право на здійснення певного виду підприємницької діяльності:
варіанти відповідей
 
розпорядження
 
 
ліцензія
 
 
дозвіл
 
 
посвідченн
6.Позитивні наслідки глобалізації: (декілька)

 
поширення передових технологій
 
 
підвищення продуктивності праці, 
 
 
нерівноцінний розподіл доходів
 
 
зростання розриву між економічно розвинутими країнами і країнами що розвиваються
 
 
висока мобільність фінансових ресурсів
7.Негативні наслідки глобалізації (декілька):
варіанти відповідей
 
поширення передових технологій
 
 
висока економічна ефективність виробництва
 
 
висока мобільність фінансових ресурсів
 
 
зростання розриву між економічно розвинутими країнами і країнами що розвиваються
 
 
перенесення виробництв до країн з дешевими природними і трудовими ресурсами
8.Система політичних, економічних, соціальних, культурних, військових, правових та інших зв`язків між державами і народами, а також соціальними спільнотами, організаціями, особами:
варіанти відповідей
 
Міжнародні акти
 
 
Міжнародні апеляції
 
 
Міжнародні інтеграції
 
 
Міжнародні відносини
9. ЮНЕСКО -це:

 
Міжнародна організація,яка при співпраці своїх членів-держав у галузі освіти, науки, культури сприяє ліквідації неписьменності, підготовці національних кадрів, розвитку національної культури, охороні пам'яток культури.
 
 
Міжнародна організація, яка ставить собі за мету збереження миру й розвиток демократії на європейському континенті.
 
 
Міжнародна організація, яка почала діяти 1 січня 1995 року задля лібералізації міжнародної торгівлі та регулювання торгово-політичних відносин країн-членів.
10.Україна є однією з засновниць:

 
Европейського союзу
 
 
Лігі Націй
 
 
ООН
 
 
ЮНЕСКО


Увага! Прошу відповіді поміщати в коментарях!



77 комментариев:

  1. Дубінська Юлія 10 клас
    Громадянська освіта 16.03
    1домогосподарство- це самостійний суб єкт ринкових відносин ,група фізичних осіб,об єднаних місцем проживання і спільни бюджетом
    2домогосподарство у ринкові й економиці є власником та споживачем . Праця робочий капітал,фізичний та фінансовий капітал ,земля та підприємницькі здібності потрапляють на ринок від домогосподарств
    3споживання – цевикорисання продукту в процесі задоволення потреб
    4раціональне споживання придбання чогось одного означає відмову чогось іншого
    5 1 державний захист своїх прав
    2належна якість продукції та обслуговування
    3 безпека продукції
    20.03.20
    1 бюджет-цегрошове вираження збалансованого розпису доходів
    2 операційний бюджет, фінансовий бюджет, бюджет коштів,додатковий бюджет
    4 дохід домашніх господарств – економічні одиниці у складі однієї або більше осіб,які постачають екеноміці ресурси
    5витрати –це зменшення обсягу матеріальних цінностей
    Види є постійні, змінні,загальні, середні
    6раціональні витрати це витрати ,які вимагають значних витрат часу

    ОтветитьУдалить
  2. Прийнято! 1. Оцінка -10. 2. Оцінка -9 ( види бюжетів: лержавний, місцевий, сімейний). По доходам: потрібно було вказати джерела надходжень до бюджету домогосподарств.

    ОтветитьУдалить
  3. Дубінська Юля 10 клас
    Громадянька освіта 23.03.20
    1 Підприємство-незалежна систематична економічна діяльність ,спрямована на отримання прибутку
    2 Виробнича,комерційна ,фінансово-кредитне
    3Підприємець- це особа, яка на власний ризик здійснює економічну діяльність для отримання прибутку
    Ресурсна функція,інноваційна функція,управлінська функція,особиста функція, соціальна функція
    4 Прибуток- це винагорода,яку отримує підприємець
    5Прибуток обчислюється як різниця між виручкою- дохід від реалізії товарів або послуг або витратами ,які були здійснені на його втробництво
    6 про ліцензування видів господарської діяльності ,про захист економічної конкуренції ,про захист від недобросовісної конкуренції і т.д.

    ОтветитьУдалить
  4. Дубінська Юля 10 клас
    Громадянька освіта 23.03.20
    27.03.20
    1Ринок праці-сукупність економічнихта юридичних відносин,які виникають у процесі купівлі та продажу трудових послуг працівнтків
    2 Робітники та роботодавці-учасники ринку праці
    3Професія-це певний вид діяльності ,ремесло,комплекс функцій,рід робіт,якийвимагає відповідної підготовки та приноситьйого власників доходи
    Спеціальність- це певний вид роботи в рамках однієї професії
    Кваліфікація- це рівень професфйної придатності працівника
    4 Зарплата –це грошова сума,яку одержує власник робочої сили за свою працю
    5Мінімальна заробітня плата показує вартість робочої сили в певний період
    6Вона є нижньою межею ,яку зобов язений роботодавець платити найманому працівникові
    7Основна заробітня плата,додаткова заробітня плата
    8Номінальна заробітня плата –це сума грошей яку одержує працівник за годину ,день,місяць
    9Реальна зарплата це та зарплата яка виражається в кількості товарів і послуг
    10Реальна заробітня плата завжди прямо пропорційна розміру номінальної заробітної плати та обернено пропорційна зростанню загального рівня цін і розміру податків на зарплату

    ОтветитьУдалить
  5. 2. неповна відповіь. 5. неправильно. 7 неправильно.9. неповна відповідь. 10 неправильна відповідь. Оцінка -7

    ОтветитьУдалить
  6. Дубінська Юля 10 клас
    Громадянська освіта 6.04.10
    1 Лобізм-це політичнийтиск у формі від переконання до підкупу законодавчої або виконавчої влади
    2Найбільш дахідні галузі економіки готові платити великі кошти за виришиння певних питань на їхню користь. Ним позначають дії ,спрямовані на задоволення власних корисливих інтересів окремих олігархічних груп осіб
    3Корупція – використання особою , уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
    4Корупційний ризик- ризик прояву корупційних явищ або виникнення корупційних ситуацій
    5Хабарництво, непотизм,захоплення держави,зложивання владою ,посадові злочини
    7 Ухвалення антикорупційного законодавства, створення органів ,які борються з корупцією, організація і проведення антикорупційного експертизи нормативних актів і проектів, застосування антикорупційних механізмів у кадровій політиці політиці органів виконавчої влади,формування нетерпимого ставлення до проявів корупції,забезпечення доступу громадян до інформації про дільність органів державної влади

    ОтветитьУдалить
  7. Ніколайчук Ілона, 10-й клас!

    Громадянська освіта за 16.03

    1. Домогосподарство- це, самостійний суб'єкт ринкових відносин, група фізичних осіб,об'єднаних місцем проживання і спільним бюджетом.

    2. Домогосподарство у ринкові й економіці є власником та споживачем: Праця, робочий капітал, фізичний та фінансовий капітал, земля та підприємницькі здібності потрапляють на ринок від домогосподарства.

    3. Споживання – це, викорисання продукту в процесі задоволення потреб.

    4. Раціональне споживання- це, придбання чогось одного означає відмову чогось іншого

    5. 1)Державний захист своїх прав.

    2)Належна якість продукції та обслуговування.
    3) Безпека продукції.

    ОтветитьУдалить
  8. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  9. Ніколайчук Ілона, 10-й клас.

    Громадяни освіта за 20.03

    1. Бюджет- це, грошове вираження збалансованого розпису доходів і видатків держави, адміністративно-територіальної одиниці ( області, району, міста, села) підприємства установи за певний період .

    2. Види бюджетів:
    1) Державний бюджет;
    2) Сімейний бюджет;
    3) Місцевий бюджет.

    4. Дохід домашніх господарств- це, економічні одиниці у складі однієї або більше осіб, які постачають екеноміці ресурси.

    5. Витрати- це, зменшення обсягу матеріальних цінностей. Їх види: змінні, постійні, загальні та середні.

    6. Раціональні витрати- це, витрати, які використовують на людські потреби.

    ОтветитьУдалить
  10. Ніколайчук Ілона, 10-й клас.

    Громадянька освіта за 23.03

    1 Підприєництво- це, незалежна систематична-економічна діяльність, яка спрямована на отримання прибутку.
    2. Види підприємницької діяльності:
    1) Виробнича;
    2) Комерційна;
    3) Фінансово-кредитне.

    3. Підприємець-  це особа, яка на власний ризик здійснює економічну діяльність для отримання прибутку.


    4-5. Прибуток- це винагорода, яку отримує підприємець. Інакше кажучи- це плата за те, що він організовує, управляє, впроваджує інновації та ризикує у введенні підприємства.

    6. Прибуток обчислюється як різниця між виручкою (доходом) від реалізії товарів або послуг і витратами, які були здійснені на його виробництво.

    7. Про ліцензування видів господарської діяльності, про захист економічної конкуренції, про захист від недобросовісної конкуренції і т.д.

    ОтветитьУдалить
  11. Ніколайчук Ілона, 10-й клас.

    Громадська освіта за 27.03

    1. Ринок праці- сукупність економічних та юридичних відносин, які виникають у процесі купівлі та продажу трудових послуг працівників (послуг праці).

    2. Робітники- люди які продають фізичні та розумові здібності, досвід і практичні навички, які потрібні для здійснення виробництва економічних благ.

    Роботодавець- це особа, яка надає робочі місця та платить заробітну плату робітникам .

    3. Професія- це певний вид діяльності, ремесло, комплекс функцій, рід робіт, який вимагає відповідної підготовки та приносить його власникові доходи.

    Спеціальність- це певний вид роботи в рамках однієї професії.

    Кваліфікація- це рівень професійної придатності працівника виконувати доручені йому професійні функції та завдання.

    4. Заробітня плата - це грошова сума (винагорода), яку одержує власник робочої сили за свою працю, або ціна, шо її платить роботодавець працівникові за використання його праці.

    5. Мінімальна заробітна плата є тією найнижчою оплатою праці, що роботодавці можуть легально платити своїм працівникам. Тобто це та планка, нижче якої працівники не мають права продавати свою працю.

    6.Вона є нижньою межею, яку зобов'язаний роботодавець платити найманому працівникові.

    7. Види оплати праці:
    1) Відрядна;
    2) Погодинна;
    3) Тарифна.
    Їх характеристики:
    Погодинна форма оплати праці - це оплата праці за відпрацьований час.

    Відрядна оплата праці - це оплата праці за кількість виготовленої чи реалізованої продукції.

    Тарифна - для розрахунку суми заробітної плати використовують диференціацію щодо кваліфікації, умов і шкідливості праці найманого працівника.

    8. Номінальна заробітна плата- це сума грошей, яку одержує працівник за годину, день, місяць.

    9. Реальна заробітна плата- виражається в кількості товарів і послуг, які працівник може придбати за свою грошову заробітну плату.

    10. Реальна заробітня плата завжди прямо пропорційна розміру номінальної заробітної плати та обернено пропорційна зростанню загального рівня цін і розміру податків на зарплату.

    ОтветитьУдалить
  12. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  13. Громадянська освіта 10 клас Дубінська Юля 17.04.2020
    Тематичний контроль
    1 А Д
    2 А
    3 А Г
    4 А В

    6 А Б Г



    10В

    ОтветитьУдалить
  14. Саковський Володимир, 10-й клас!

    Громадянська освіта за 16.03

    1. Домогосподарство- це, самостійний суб'єкт ринкових відносин, група фізичних осіб,об'єднаних місцем проживання і спільним бюджетом.

    2. Домогосподарство у ринкові й економіці є власником та споживачем: Праця, робочий капітал, фізичний та фінансовий капітал, земля та підприємницькі здібності потрапляють на ринок від домогосподарства.

    3. Споживання – це, викорисання продукту в процесі задоволення потреб.

    4. Раціональне споживання- це, придбання чогось одного означає відмову чогось іншого

    5. 1)Державний захист своїх прав.

    2)Належна якість продукції та обслуговування.
    3) Безпека продукції.

    ОтветитьУдалить
  15. Саковський Володимир, 10-й клас.

    Громадяни освіта за 20.03

    1. Бюджет- це, грошове вираження збалансованого розпису доходів і видатків держави, адміністративно-територіальної одиниці ( області, району, міста, села) підприємства установи за певний період .

    2. Види бюджетів:
    1) Операційний бюджет;
    2) Фінансовий бюджет;
    3) Бюджет коштів;
    4) Додатковий бюджет.
    4. Дохід домашніх господарств- це, економічні одиниці у складі однієї або більше осіб, які постачають екеноміці ресурси.

    5. Витрати- це, зменшення обсягу матеріальних цінностей. Їх види: змінні, постійні, загальні та середні.

    6. Раціональні витрати- це, витрати, які використовують на людські потреби.

    ОтветитьУдалить
  16. Саковський Володимир, 10-й клас.

    Громадянька освіта за 23.03

    1 Підприєництво- це, незалежна систематична-економічна діяльність, яка спрямована на отримання прибутку.
    2. Види підприємницької діяльності:
    1) Виробнича;
    2) Комерційна;
    3) Фінансово-кредитне.

    3. Підприємець-  це особа, яка на власний ризик здійснює економічну діяльність для отримання прибутку.


    4-5. Прибуток- це винагорода, яку отримує підприємець. Інакше кажучи- це плата за те, що він організовує, управляє, впроваджує інновації та ризикує у введенні підприємства.

    6. Прибуток обчислюється як різниця між виручкою (доходом) від реалізії товарів або послуг і витратами, які були здійснені на його виробництво.

    7. Про ліцензування видів господарської діяльності, про захист економічної конкуренції, про захист від недобросовісної конкуренції і т.д.

    ОтветитьУдалить
    Ответы

    1. 1 Підприєництво- це, незалежна систематична-економічна діяльність, яка спрямована на отримання прибутку.
      2. Види підприємницької діяльності:
      1) Виробнича;
      2) Комерційна;
      3) Фінансово-кредитне.

      3. Підприємець- це особа, яка на власний ризик здійснює економічну діяльність для отримання прибутку.


      4-5. Прибуток- це винагорода, яку отримує підприємець. Інакше кажучи- це плата за те, що він організовує, управляє, впроваджує інновації та ризикує у введенні підприємства.

      6. Прибуток обчислюється як різниця між виручкою (доходом) від реалізії товарів або послуг і витратами, які були здійснені на його виробництво.

      7. Про ліцензування видів господарської діяльності, про захист економічної конкуренції, про захист від недобросовісної конкуренції і т.д.

      Удалить
  17. Саковський Володимир, 10-й клас.

    Громадська освіта за 27.03

    1. Ринок праці- сукупність економічних та юридичних відносин, які виникають у процесі купівлі та продажу трудових послуг працівників (послуг праці).

    2. Робітники- люди які продають фізичні та розумові здібності, досвід і практичні навички, які потрібні для здійснення виробництва економічних благ.

    Роботодавець- це особа, яка надає робочі місця та платить заробітну плату робітникам .

    3. Професія- це певний вид діяльності, ремесло, комплекс функцій, рід робіт, який вимагає відповідної підготовки та приносить його власникові доходи.

    Спеціальність- це певний вид роботи в рамках однієї професії.

    Кваліфікація- це рівень професійної придатності працівника виконувати доручені йому професійні функції та завдання.

    4. Заробітня плата - це грошова сума (винагорода), яку одержує власник робочої сили за свою працю, або ціна, шо її платить роботодавець працівникові за використання його праці.

    5. Мінімальна заробітна плата є тією найнижчою оплатою праці, що роботодавці можуть легально платити своїм працівникам. Тобто це та планка, нижче якої працівники не мають права продавати свою працю.

    6.Вона є нижньою межею, яку зобов'язаний роботодавець платити найманому працівникові.

    7. Види оплати праці:
    1) Відрядна;
    2) Погодинна;
    3) Тарифна.
    Їх характеристики:
    Погодинна форма оплати праці - це оплата праці за відпрацьований час.

    Відрядна оплата праці - це оплата праці за кількість виготовленої чи реалізованої продукції.

    Тарифна - для розрахунку суми заробітної плати використовують диференціацію щодо кваліфікації, умов і шкідливості праці найманого працівника.

    8. Номінальна заробітна плата- це сума грошей, яку одержує працівник за годину, день, місяць.

    9. Реальна заробітна плата- виражається в кількості товарів і послуг, які працівник може придбати за свою грошову заробітну плату.

    10. Реальна заробітня плата завжди прямо пропорційна розміру номінальної заробітної плати та обернено пропорційна зростанню загального рівня цін і розміру податків на зарплату.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ринок праці- сукупність економічних та юридичних відносин, які виникають у процесі купівлі та продажу трудових послуг працівників (послуг праці). Списано! Оцінка-1.

      Удалить
  18. Дубінська Юля 10 клас Громадянська освіта
    24.04.2020 "Інтеграція і глобалізація"
    1 Інтеграція-це добровільне та взаємовигідне об єднання окремих частин у певну самостійну цісність
    2 Потреба вінтеграцї п преференційної торгівлі
    3 1 Взаємодія на рівні підпріємств та організацій
    2 взаємодія на рівні держав, які утворюють сприятливі умови для діяльності підприємств
    3 взаємодія на рівні партій і організацій , соціальних груп, окремих громадян різних країн
    4 Глобалізація – це процес поетапного перетворення світу в єдиний простір ,у якому вільно переміщуються і поширюються капітали ,товари
    5 Науково-технічний процес , світова торгівля, транснаціоналізація, об єднання культурних традицій
    6 глобалізація зумовила зростання економіки та рівня спожиання , що призвело до зростанняи екологічних проблем . Формується міжнародне громадянське суспільство – різноманітні міжнародні об єднання , які включають представників різних країн

    ОтветитьУдалить
  19. 16.03.20. Тема уроку: "Економіка домашніх господарств".
    1-домогосподарство-це самостійний суб'єкт ринкових відносин,група фізичних осіб об'єднаних місцем проживання і спільни бюджетом.
    2-Домогосподарство у ринкові й економіці є власником та споживачем: Праця, робочий капітал, фізичний та фінансовий капітал, земля та підприємницькі здібності потрапляють на ринок від домогосподарства.
    3-Споживання – це викорисання продукту в процесі задоволення потреб.
    4-раціональне споживання - придбання чогось одного означає відмову від чогось іншого.
    5-
    1Державний захист своїх прав;
    2Належна якість продукції та обслуговування;
    3Безпека продукції.

    ОтветитьУдалить
  20. 20.03.20. Тема уроку: " Бюджет домогосподарств".
    1-Бюджет - це формування доходів членів сім'ї та їх використання.
    2-
    1Державний бюджет;
    2Сімейний бюджет;
    3Місцевий бюджет.
    3-Домашній бюджет - це дохід який вправі використовувати лише члени сім'ї.
    4-Дохід домашніх господарств - це грошові засоби, які отримані членами сім'ї від третіх осіб або організацій і можуть бути використані для оплати витрат.
    5-1Витрати на товари;
    2витрати на оплату послуг;
    3виплачені трансфери;
    4заощядження.
    6-раціональні витрати - це витрати які використовують на людські потреби.

    ОтветитьУдалить
  21. 23.03.20. Тема уроку: "Підприємництво"
    1-Підприємництво-це незалежна систематична економічна діяльність, спрямована на отримання прибутку.
    2-1Виробнича;
    2Комерційна;
    3Фінансово-кредитне.
    3-Підприємець-це особа, яка на власний ризик здійснює економічну діяльність для отримання прибутку. основні його функції : ресурсна; інноваційна; управлінська; особиста; соціальна.
    4-Прибуток-це винагорода, яку отримує підприємець, Інакше кажучи - це оплата за те, що він організовує, управляє, впроваджує інновації та ризикує у веденні підприємства.
    5- Прибуток обчислюється як різниця між виручкою від реалізації товарів або послуг і витратами, які були здійснені на його виробництво.
    6-в Україні законодавчо встановлені умови організації ведення та захист бізнесу. На цей час правові механізми захисту бізнесу є доволі слабкими та недосконалими.

    ОтветитьУдалить
  22. 27.03.20. Тема уроку: "Ринок праці"
    1-Ринок праці- сукупність економічних та юридичних відносин, які виникають у процесі купівлі та продажу трудових послуг працівників (послуг праці).
    2-Робітники- люди які продають фізичні та розумові здібності, досвід і практичні навички, які потрібні для здійснення виробництва економічних благ.
    Роботодавець- це особа, яка надає робочі місця та платить заробітну плату робітникам .
    3-Професія- це певний вид діяльності, ремесло, комплекс функцій, рід робіт, який вимагає відповідної підготовки та приносить його власникові доходи.
    Спеціальність- це певний вид роботи в рамках однієї професії.
    Кваліфікація- це рівень професійної придатності працівника виконувати доручені йому професійні функції та завдання.
    4-зарплата-це грошова сума яку одержує власник робочої сили за свою працю, або ціна, що її платить роботодавець працівникові за використання його праці.
    5-мінімальна зарплата - показує вартість робочої сили в певний період.
    6-Вона є нижньою межею, яку зобов'язаний роботодавець платити найманому працівникові.
    7-1Відрядна;
    2Погодинна;
    3Тарифна;
    Погодинна форма оплати праці - це оплата праці за відпрацьований час.
    8-Номінальна заробітна плата- це сума грошей, яку одержує працівник за годину, день, місяць.
    9-Реальна заробітна плата- виражається в кількості товарів і послуг, які працівник може придбати за свою грошову заробітну плату.
    10-Реальна заробітня плата завжди прямо пропорційна розміру номінальної заробітної плати та обернено пропорційна зростанню загального рівня цін і розміру податків на зарплату.

    ОтветитьУдалить
  23. 06.04. 20. Тема уроку: "Лобіювання інтересів та корупція"
    1-Лобізм-це політичний тиск у формі від переконання до підкупу законодавчої або виконавчої влади.
    2-найбільш дохідні галузі економіки готові платити великі кошти за вирішення певних питань на їхню користь. Ним позначають дії ,спрямовані на задоволення власних корисливих інтересів окремих олігархічних груп осіб.
    3-корупція – це використання особою , уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
    4- корупційний ризик - ризик прояву корупційних явищ або виникнення корупційних ситуацій.
    5Хабарництво, непотизм,захоплення держави, зловживання владою ,посадові злочини.
    7 Ухвалення антикорупційного законодавства, створення органів ,які борються з корупцією, організація і проведення антикорупційної експертизин,нормативних актів і проектів, застосування антикорупційних механізмів у кадровій політиці, політиці органів виконавчої влади,формування нетерпимого ставлення до проявів корупції,забезпечення доступу громадян до інформації про дільність органів державної влади.

    ОтветитьУдалить
  24. 10.04.20 Тема уроку: "Інтеграція і глобалізація".
    1-Інтеграція-це добровільне та взаємовигідне об'єднання окремих частин у певну самостійну цісність.
    2-Потреба вінтеграцї у преференційної торгівлі.
    3-1Взаємодія на рівні підпріємств та організацій;
    2взаємодія на рівні держав, які утворюють сприятливі умови для діяльності підприємств;
    3взаємодія на рівні партій і організацій , соціальних груп, окремих громадян різних країн;
    4-Глобалізація – це процес поетапного перетворення світу в єдиний простір ,у якому вільно переміщуються і поширюються капітали ,товари.
    5 Науково-технічний процес , світова торгівля, транснаціоналізація, об єднання культурних традицій.
    6 глобалізація зумовила зростання економіки та рівня спожиання , що призвело до зростанняи екологічних проблем . Формується міжнародне громадянське суспільство – різноманітні міжнародні об єднання , які включають представників різних країн.

    ОтветитьУдалить
  25. 17.04.20. Тематичний контроль
    1-а,д;
    2-а;
    3-а,г;
    4-а,в;
    5-а;
    6-а,в,г;
    7-а;
    8-а;
    9-б;
    10-б.

    ОтветитьУдалить
  26. 24.04.20. Тема уроку: "Інтеграція і глобалізація"
    1-Інтеграція - це добровільне та взаємовигідне об'єднання окремих частин у певну самостійну цілісність.
    2-тому, що це процес всесвітньої, економічної, політичної та культурної інтеграції та уніфікації.
    3-1 взаємодія на рівні підприємств та організацій-безпосередніх виробників товарів і послуг;
    2взаємодія на рівні держав, які через затвердження відповідних законів забезпечують сприятливі умови для діяльності підприємств та організацій;
    3взаємодія на рівні партій і організації, соціальних груп, окремих громадян різних країн.У такий спосіб відбувається розвиток політичних,релігійних і культурних,людських та інших передумов міждержавної інтеграції;
    4створення міждержавного об'єднання, яке починає бути якісно новими і відносно самостійним суб'єктом міжнародних відносин, що формує власну систему відносин як із кожним учасником об'єднання так і поза ним.
    4-глобалізація-це процес поетапного перетворення світу в єдиний простір, у якому вільно переміщується і поширюється капітали,товари, послуги, ідеї стимулюючи розвиток державних інститутів та створення міжнародної інституційного правової,культурно-інформаційного поля.
    5-1науково-технічний прогрес;
    2світова торгівля;
    3транснаціоналізація;
    4об'єднання культурних традицій;
    6-глобалізація сприяє залученню іноземних інвестицій, і як наслідок,збільшення обсягів національного виробництва кількості робочих місць, податкових надходжень.

    ОтветитьУдалить
  27. Громадянська освіта Дубінська Юля 10 клас "Європейська інтеграція"
    1 Перший принцип полягає втому ,що інтеграція є засобом ,а не метою
    Другий принц – поступовість ,рух «крок за кроком» :зонавільної торгівлі – митной союз- -спільний ринок- валютною союз з єдиною грошовою одиницею
    Третій принцип- інтеграція,створення механізму,який дозволив би ,з одного боку ,сприймати наявні суперечності як джерело подальшого розвитку об єднаних процесів
    2 Франція, Італія ,Нідерланди,Белгія,Люксембург,Велика Британія ,Данія,Ірландія, Португалія,Іспанія, Греція,Австрія, Норвегія,Швеція, Фінлянлія
    3У 1997 році було укладено Шангенську угоду про вільне (безвізове) пересування громадян у межах ЄС
    4Він визначає цілі та цінності ЄС,а саме : забезпечувати людям простір свободи ,безпеки та правосуддя без внутрішнії кордонів
    6 Міграція- це процес зміни постійного місця проживання індиилів чи соціальнихт груп
    7 Виштовхування – процес повязанний із незадовілбними чи важкими умовами існування індивіла в його рідних місцях
    Притягання- це сукупність привабливих умов для проживання в інших у регіонах,наприклад у регіонах
    Шлях міграції-це характеристика безпосереднього пересування мігранта з одного географічного місця в інше
    8 У глобальному суспільстві неконтрольна міграція є однією з найголовніших пробшлем. Прибуття іммігрантів призводить до зростання безробіття серед місцевого населення, зумовлює культурні конфлікти

    ОтветитьУдалить
  28. 06.04. 20. Тема уроку: "Лобіювання інтересів та корупція
    1. Лобізм політичний тиск у формі від переконати до підкупу на предстаників законодавчоїабо виконавчої влади на різних рівнях державного управління для ухвалення рішень в інтересах організацій які вони представляють
    2.?
    3.Корупція це використання владних повноважень для задоволення приватних інтересів
    4.Корупційний риск це риск прояву корупційних явищ або виникнення корупційних ситуацій
    5.Головні причини корупції це підвищення своїх фінансів і уклонення від правопорушень якщо це можливо
    6.Корупцію важають суспільним злом тим що політичні і корпораційні особи набивають свої гаманці грішми і залишають свій народ оба своїх працівників без зарплати багато працівників страждають від корупції яка відбувається в країні.
    7.Борьба з корупцією ;
    1.Ухвалення антикорупційного законодавства
    2.Створення органів які боряться з корупцією
    3.Організація і проведення антикорупційної експертизи нормативних фактів і проектів
    4.Застосування антикорупційного механізму
    5.Формування нетерпимого ставлення до проявів корупції
    6.Забеспечення доступу громадян до інформації.

    ОтветитьУдалить
  29. 10.04.20 Тема уроку: "Інтеграція і глобалізація".
    1.Інтеграція це добровільне та взаємовигідне об'єднання окремих частин у певну самостійну цілістність.
    2.Процес інтеграції країн Європи на сьогодні досяг рівня координації внутрішньої та
    зовнішньої політики держав – членів Європейського Союзу (Євросоюз). Правове регулювання процесів інтеграції еволюціонувало від Договору про заснування Європейського
    об’єднання вугілля та сталі,
    3.Рівні інтеграції;
    1.Рівні міжнародної економічної інтеграції
    2.Зона преференційної торгівлі.
    3.Вільний торговельний простір
    4.Митний союз
    5.Спільний ринок
    і тд.
    4.Глобалізація це процес поетапного перетворення світу в єдиний простір у якому вільно переміщуються і пошириються капітали товари послуги ідеї стимулюючий розвиток наддержавних інститутів та створення міжнародного інституційного правового й культурного інформаційного поля.
    5.Причини глобалізації
    1.науково технічний процес зокрема розвиток Інтернету за допомогою якого відстань між державами стирається.
    2.світова торгівля стала набагато вільною внаслідок ліберальних заходів.
    3.Транціоналізація
    4.Об'єднання культурних традицій.

    ОтветитьУдалить

  30. 17.04.20. Тематичний контроль
    Виконати тестові завдання
    1.а.д
    2.в
    3.а.г
    4.а.в
    5.а
    6.а.в.г
    7.а
    8.а
    9.б
    10.б

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. 1.Неповна відповідь. 5-6-8. Нповна відповідь. Оцінка-7.

      Удалить
  31. 24.04.20. Тема уроку: "Інтеграція і глобалізація"
    1.Інтеграція це добровільне та взаємовигідне об'єднання окремих частин у певну самостійну цілістність.
    2.Процес інтеграції країн Європи на сьогодні досяг рівня координації внутрішньої та
    зовнішньої політики держав – членів Європейського Союзу (Євросоюз). Правове регулювання процесів інтеграції еволюціонувало від Договору про заснування Європейського
    об’єднання вугілля та сталі,
    3.Рівні інтеграції;
    1.Рівні міжнародної економічної інтеграції
    2.Зона преференційної торгівлі.
    3.Вільний торговельний простір
    4.Митний союз
    5.Спільний ринок
    і тд.
    4.Глобалізація це процес поетапного перетворення світу в єдиний простір у якому вільно переміщуються і пошириються капітали товари послуги ідеї стимулюючий розвиток наддержавних інститутів та створення міжнародного інституційного правового й культурного інформаційного поля.
    5.Причини глобалізації
    1.науково технічний процес зокрема розвиток Інтернету за допомогою якого відстань між державами стирається.
    2.світова торгівля стала набагато вільною внаслідок ліберальних заходів.
    3.Транціоналізація
    4.Об'єднання культурних традицій.

    ОтветитьУдалить
  32. 27.04.20. Тема уроку "Міжнародне право"
    1.Міжнародне право це система юридичних норм та прицнипів які регулюють взаємини між державами та інші міжнародні відносини
    2.1Відмінність за суб'єктами правовідносин.
    2.Особливості нормотворення.
    3.Особливості реалізації (виконання) норм права.
    3.Міжнародне гумавніторне право це сукупність міжнароднопраних норм і принципів які обмежують методи і засоби ведення війни регулюють захист жертв війни
    4.МГП діє в трьох ситуаціях:
    • міжнародні збройні конфлікти, в яких беруть участь, хоча б дві держави;
    • ситуація, коли вся або частина території країни окупована іноземними силами;
    • збройні конфлікти в межах однієї країни (наприклад, між урядовими військами й однією чи кількома організованими озброєними групами або між різними організованими озброєними групами).
    5.?
    6.Забороняється:

    Робити мирне населення, окремих його представників або мирні об'єкти, цілями ударів;
    Завдавати не вибіркових ударів (не спрямовані на конкретну військову ціль або зброю), а також ударів, в результаті яких можна очікувати надмірну кількість жертв серед мирного населення в порівнянні з досягнутими військовими успіхами;
    Використовувати голод серед мирного населення як засіб війни;
    Завдавати ударів по об'єктах, що мають важливе значення для життєзабезпечення мирного населення;
    Завдавати ударів по спорудах, що володіє значним енергетичним потенціалом (до таких належать греблі, дамби, АЕС), якщо вивільнення цієї енергії може призвести до значних втрат серед мирного населення (за винятком випадків, коли такі споруди надають безпосередню підтримку озброєним силам і немає іншого розумного способу припинити цю підтримку);
    7.

    ОтветитьУдалить
  33. Терекян Максим , 10-й клас!

    Громадянська освіта за 16.03

    1. Домогосподарство- це,  самостійний суб'єкт ринкових відносин, група фізичних осіб,об'єднаних місцем проживання і спільним бюджетом.

    2. Домогосподарство у ринкові й економіці є власником та споживачем: Праця, робочий капітал, фізичний та фінансовий капітал, земля та підприємницькі здібності потрапляють на ринок від домогосподарства.

    3. Споживання – це, викорисання продукту в процесі задоволення потреб.

    4. Раціональне споживання- це, придбання чогось одного означає відмову чогось іншого

    5. 1)Державний захист своїх прав.

         2)Належна якість продукції та обслуговування.
         3) Безпека продукції

    ОтветитьУдалить
  34. Терекян Максим , 10-й клас.

    Громадяни освіта за 20.03

    1. Бюджет- це, грошове вираження збалансованого розпису доходів і видатків держави, адміністративно-територіальної одиниці ( області, району, міста, села) підприємства установи за певний період .

    2. Види бюджетів:
    1) Операційний бюджет;
    2) Фінансовий бюджет;
    3) Бюджет коштів;
    4) Додатковий бюджет.
    4. Дохід домашніх господарств- це, економічні одиниці у складі однієї або більше осіб, які постачають екеноміці ресурси.

    5. Витрати- це, зменшення обсягу матеріальних цінностей. Їх види: змінні, постійні, загальні та середні.

    6. Раціональні витрати- це, витрати, які використовують на людські потреби.

    ОтветитьУдалить
  35. Терекян Максим , 10-й клас.

    Громадська освіта за 27.03

    1. Ринок праці- сукупність економічних та юридичних відносин, які виникають у процесі купівлі та продажу трудових послуг працівників (послуг праці).

    2. Робітники- люди які продають фізичні та розумові здібності, досвід і практичні навички, які потрібні для здійснення виробництва економічних благ.

    Роботодавець- це особа, яка надає робочі місця та платить заробітну плату робітникам .

    3. Професія- це певний вид діяльності, ремесло, комплекс функцій, рід робіт, який вимагає відповідної підготовки та приносить його власникові доходи.

    Спеціальність- це певний вид роботи в рамках однієї професії.

    Кваліфікація- це рівень професійної придатності працівника виконувати доручені йому професійні функції та завдання.

    4. Заробітня плата - це грошова сума (винагорода), яку одержує власник робочої сили за свою працю, або ціна, шо її платить роботодавець працівникові за використання його праці.

    5. Мінімальна заробітна плата є тією найнижчою оплатою праці, що роботодавці можуть легально платити своїм працівникам. Тобто це та планка, нижче якої працівники не мають права продавати свою працю.

    6.Вона є нижньою межею, яку зобов'язаний роботодавець платити найманому працівникові.

    7. Види оплати праці:
    1) Відрядна;
    2) Погодинна;
    3) Тарифна.
    Їх характеристики:
    Погодинна форма оплати праці - це оплата праці за відпрацьований час.

    Відрядна оплата праці - це оплата праці за кількість виготовленої чи реалізованої продукції.

    Тарифна - для розрахунку суми заробітної плати використовують диференціацію щодо кваліфікації, умов і шкідливості праці найманого працівника.

    8. Номінальна заробітна плата- це сума грошей, яку одержує працівник за годину, день, місяць.

    9. Реальна заробітна плата- виражається в кількості товарів і послуг, які працівник може придбати за свою грошову заробітну плату.

    10. Реальна заробітня плата завжди прямо пропорційна розміру номінальної заробітної плати та обернено пропорційна зростанню загального рівня цін і розміру податків на зарплату.

    ОтветитьУдалить
  36. МОЙСЄЄВА ВІКТОРІЯ

    Громадянська освіта 16.03
    1домогосподарство- це самостійний суб єкт ринкових відносин ,група фізичних осіб,об єднаних місцем проживання і спільни бюджетом
    2домогосподарство у ринкові й економиці є власником та споживачем . Праця робочий капітал,фізичний та фінансовий капітал ,земля та підприємницькі здібності потрапляють на ринок від домогосподарств
    3споживання – цевикорисання продукту в процесі задоволення потреб
    4раціональне споживання придбання чогось одного означає відмову чогось іншого
    5 1 державний захист своїх прав
    2належна якість продукції та обслуговування
    3 безпека продукції

    20.03.20
    1 бюджет-цегрошове вираження збалансованого розпису доходів
    2 операційний бюджет, фінансовий бюджет, бюджет коштів,додатковий бюджет
    4 дохід домашніх господарств – економічні одиниці у складі однієї або більше осіб,які постачають екеноміці ресурси
    5витрати –це зменшення обсягу матеріальних цінностей
    Види є постійні, змінні,загальні, середні
    6раціональні витрати це витрати ,які вимагають значних витрат часу. Види бюжетів: лержавний, місцевий, сімейний

    Громадянька освіта 23.03.20
    1 Підприємство-незалежна систематична економічна діяльність ,спрямована на отримання прибутку
    2 Виробнича,комерційна ,фінансово-кредитне
    3Підприємець- це особа, яка на власний ризик здійснює економічну діяльність для отримання прибутку
    Ресурсна функція,інноваційна функція,управлінська функція,особиста функція, соціальна функція
    4 Прибуток- це винагорода,яку отримує підприємець
    5Прибуток обчислюється як різниця між виручкою- дохід від реалізії товарів або послуг або витратами ,які були здійснені на його втробництво
    6 про ліцензування видів господарської діяльності ,про захист економічної конкуренції ,про захист від недобросовісної конкуренції і тд.

    ОтветитьУдалить
  37. МОЙСЄЄВА ВІКТОРІЯ

    Громадська освіта за 27.03

    1. Ринок праці- сукупність економічних та юридичних відносин, які виникають у процесі купівлі та продажу трудових послуг працівників (послуг праці).

    2. Робітники- люди які продають фізичні та розумові здібності, досвід і практичні навички, які потрібні для здійснення виробництва економічних благ.

    Роботодавець- це особа, яка надає робочі місця та платить заробітну плату робітникам .

    3. Професія- це певний вид діяльності, ремесло, комплекс функцій, рід робіт, який вимагає відповідної підготовки та приносить його власникові доходи.

    Спеціальність- це певний вид роботи в рамках однієї професії.

    Кваліфікація- це рівень професійної придатності працівника виконувати доручені йому професійні функції та завдання.

    4. Заробітня плата - це грошова сума (винагорода), яку одержує власник робочої сили за свою працю, або ціна, шо її платить роботодавець працівникові за використання його праці.

    5. Мінімальна заробітна плата є тією найнижчою оплатою праці, що роботодавці можуть легально платити своїм працівникам. Тобто це та планка, нижче якої працівники не мають права продавати свою працю.

    6.Вона є нижньою межею, яку зобов'язаний роботодавець платити найманому працівникові.

    7. Види оплати праці:
    1) Відрядна;
    2) Погодинна;
    3) Тарифна.
    Їх характеристики:
    Погодинна форма оплати праці - це оплата праці за відпрацьований час.

    Відрядна оплата праці - це оплата праці за кількість виготовленої чи реалізованої продукції.

    Тарифна - для розрахунку суми заробітної плати використовують диференціацію щодо кваліфікації, умов і шкідливості праці найманого працівника.

    8. Номінальна заробітна плата- це сума грошей, яку одержує працівник за годину, день, місяць.

    9. Реальна заробітна плата- виражається в кількості товарів і послуг, які працівник може придбати за свою грошову заробітну плату.

    10. Реальна заробітня плата завжди прямо пропорційна розміру номінальної заробітної плати та обернено пропорційна зростанню загального рівня цін і розміру податків на зарплату.

    Громадянська освіта 6.04.10
    1 Лобізм-це політичнийтиск у формі від переконання до підкупу законодавчої або виконавчої влади
    2Найбільш дахідні галузі економіки готові платити великі кошти за виришиння певних питань на їхню користь. Ним позначають дії ,спрямовані на задоволення власних корисливих інтересів окремих олігархічних груп осіб
    3Корупція – використання особою , уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
    4Корупційний ризик- ризик прояву корупційних явищ або виникнення корупційних ситуацій
    5Хабарництво, непотизм,захоплення держави,зложивання владою ,посадові злочини
    7 Ухвалення антикорупційного законодавства, створення органів ,які борються з корупцією, організація і проведення антикорупційного експертизи нормативних актів і проектів, застосування антикорупційних механізмів у кадровій політиці політиці органів виконавчої влади,формування нетерпимого ставлення до проявів корупції,забезпечення доступу громадян до інформації про дільність органів державної влади.



    Громадянська освіта 17.04.2020
    Тематичний контроль
    1 А Д
    2 А
    3 А Г
    4 А В

    6 А Б Г



    10В

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Этот комментарий был удален автором.

      Удалить
    2. Терекян максим20 мая 2020 г., 01:43
      Терекян Максим , 10-й клас.

      Громадська освіта за 27.03

      1. Ринок праці- сукупність економічних та юридичних відносин, які виникають у процесі купівлі та продажу трудових послуг працівників (послуг праці).

      2. Робітники- люди які продають фізичні та розумові здібності, досвід і практичні навички, які потрібні для здійснення виробництва економічних благ.

      Роботодавець- це особа, яка надає робочі місця та платить заробітну плату робітникам .

      3. Професія- це певний вид діяльності, ремесло, комплекс функцій, рід робіт, який вимагає відповідної підготовки та приносить його власникові доходи.

      Спеціальність- це певний вид роботи в рамках однієї професії.

      Кваліфікація- це рівень професійної придатності працівника виконувати доручені йому професійні функції та завдання.

      4. Заробітня плата - це грошова сума (винагорода), яку одержує власник робочої сили за свою працю, або ціна, шо її платить роботодавець працівникові за використання його праці.

      5. Мінімальна заробітна плата є тією найнижчою оплатою праці, що роботодавці можуть легально платити своїм працівникам. Тобто це та планка, нижче якої працівники не мають права продавати свою працю.

      6.Вона є нижньою межею, яку зобов'язаний роботодавець платити найманому працівникові.

      7. Види оплати праці:
      1) Відрядна;
      2) Погодинна;
      3) Тарифна.
      Їх характеристики:
      Погодинна форма оплати праці - це оплата праці за відпрацьований час.

      Відрядна оплата праці - це оплата праці за кількість виготовленої чи реалізованої продукції.

      Тарифна - для розрахунку суми заробітної плати використовують диференціацію щодо кваліфікації, умов і шкідливості праці найманого працівника.

      8. Номінальна заробітна плата- це сума грошей, яку одержує працівник за годину, день, місяць.

      9. Реальна заробітна плата- виражається в кількості товарів і послуг, які працівник може придбати за свою грошову заробітну плату.

      10. Реальна заробітня плата завжди прямо пропорційна розміру номінальної заробітної плати та обернено пропорційна зростанню загального рівня цін і розміру податків на зарплату. Списано. Оцінка-1.

      Удалить
  38. МОЙСЄЄВА ВІКТОРІЯ

    24.04.20. Тема уроку: "Інтеграція і глобалізація"
    1-Інтеграція - це добровільне та взаємовигідне об'єднання окремих частин у певну самостійну цілісність.
    2-тому, що це процес всесвітньої, економічної, політичної та культурної інтеграції та уніфікації.
    3-1 взаємодія на рівні підприємств та організацій-безпосередніх виробників товарів і послуг;
    2взаємодія на рівні держав, які через затвердження відповідних законів забезпечують сприятливі умови для діяльності підприємств та організацій;
    3взаємодія на рівні партій і організації, соціальних груп, окремих громадян різних країн.У такий спосіб відбувається розвиток політичних,релігійних і культурних,людських та інших передумов міждержавної інтеграції;
    4створення міждержавного об'єднання, яке починає бути якісно новими і відносно самостійним суб'єктом міжнародних відносин, що формує власну систему відносин як із кожним учасником об'єднання так і поза ним.
    4-глобалізація-це процес поетапного перетворення світу в єдиний простір, у якому вільно переміщується і поширюється капітали,товари, послуги, ідеї стимулюючи розвиток державних інститутів та створення міжнародної інституційного правової,культурно-інформаційного поля.
    5-1науково-технічний прогрес;
    2світова торгівля;
    3транснаціоналізація;
    4об'єднання культурних традицій;
    6-глобалізація сприяє залученню іноземних інвестицій, і як наслідок,збільшення обсягів національного виробництва кількості робочих місць, податкових надходжень.


    5.05.20
    Громадянська освіта "Європейська інтеграція"
    1 Перший принцип полягає втому ,що інтеграція є засобом ,а не метою
    Другий принц – поступовість ,рух «крок за кроком» :зонавільної торгівлі – митной союз- -спільний ринок- валютною союз з єдиною грошовою одиницею
    Третій принцип- інтеграція,створення механізму,який дозволив би ,з одного боку ,сприймати наявні суперечності як джерело подальшого розвитку об єднаних процесів
    2 Франція, Італія ,Нідерланди,Белгія,Люксембург,Велика Британія ,Данія,Ірландія, Португалія,Іспанія, Греція,Австрія, Норвегія,Швеція, Фінлянлія
    3У 1997 році було укладено Шангенську угоду про вільне (безвізове) пересування громадян у межах ЄС
    4Він визначає цілі та цінності ЄС,а саме : забезпечувати людям простір свободи ,безпеки та правосуддя без внутрішнії кордонів
    6 Міграція- це процес зміни постійного місця проживання індиилів чи соціальнихт груп
    7 Виштовхування – процес повязанний із незадовілбними чи важкими умовами існування індивіла в його рідних місцях
    Притягання- це сукупність привабливих умов для проживання в інших у регіонах,наприклад у регіонах
    Шлях міграції-це характеристика безпосереднього пересування мігранта з одного географічного місця в інше
    8 У глобальному суспільстві неконтрольна міграція є однією з найголовніших пробшлем. Прибуття іммігрантів призводить до зростання безробіття серед місцевого населення, зумовлює культурні конфлікти

    ОтветитьУдалить
  39. Дубінська Юля 10 клас Громадянська освіта 15.05.20 Тема уроку:" Україна--член світового співтовариства"
    2 У 1994 році Україна приєдналася до програми « Партнерство заради миру» (ПЗМ) ,а вже у 1996 році брала участь у розгортанні KFOR – міжнародних сил під керівництвом НАТо ,відповідальних за забезпечення стабільності в Косово
    3 ОБСЄ виконує такі функції : контроль за поширенням зброї, дипломатичні зусилля з урегулювання конфліутів ,економічна безпека,захист прав людини,розвиток демократичних інстиутів, моніторінг виборів
    4ЮНЕСКО- міжнародна організація ,спецалізована устонова Оганізація Об єднаних Націй ,яка при співпраці своїх членів-держав у галузів освіти ,науки,культури сприяє ліувідації неписемності ,підготовці національних кадрів
    5 Членство України в НАТО передбачає комплексну трансформацію держави у напрямку наближення її до стандартів розвинених демократій
    6Адміністративні стандарти ,оперативні стандарти,матеріально-технічні стандарти
    7 На мою думку,що це прислів я означає,що якщощось стається ,то це не може торкунутися одних людей,а може і на торкутися,потрібно вміти співчувати людям.Наприклад на даний момент є короновірус,багато хто думає що нас це не буде хоча кажуть що за нього багато людей за нього помирають

    ОтветитьУдалить
  40. Дубінська Юля 10 клас Громадянська освіта 18.05.20. Тема уроку: "Україна -- член європейського співтовариства"
    1 рада Європи – це міжнародна міжурядова організація ,яка від 1949 року проводить активну діяльність задля захисту демократії і верховенства права
    2україна є членом РЄ від 1995 року
    3 ЄСПЛ Європейський суд з прав людини ,Європейськакомісія « За демократію через право»
    4ЄПС-політика Європейського Союзу має на меті створити південь і схід від нових кордонів розширеного Європейського Союзу зону стабільності миру
    5Не допустити винекнення нової лінії розколу в Євроапі та надати сусідям ЄС можливість налагодити тиснішу політичну,економічну,культурну співпрацю і взаємодію в галузі безпеки
    6 співробітництво України і Європейського союзу розпочалося 2009 році
    7 1 березня 1998 році

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. 4....на меті створити південь і схід від нових кордонів розширеного Європейського Союзу зону стабільності миру (?). Оцінка-7

      Удалить
  41. Дубінська Юля 10 клас Громадянська освіта
    22.05.20. Тематичний контроль. "Україна. Європа. Світ"
    1 інтеграція- це добровільне та взаємовигідне обєднання окремих частин у певну самостійну цілісність
    2глобалізація- це процес поетапного перетворення світу в єдиний простір ,у якому вільно переміщуюються і поширюються капітили ,товари,послуги,ідеї
    3міжнародне право- це система юридичних норм та принципів
    5Європейський союз-економічни та політичний союз,що об єднує 27 незалежних держав
    6НАТО- міжнародна організація ,створена 4 квітня 1949 року для клективної оборони країн західної Європи та Північної америки

    ОтветитьУдалить
  42. Громадянська освіта дубінська Юля 25.05.20. Підсумкове узагальнення. Потвторення навчального матеріалу за рік.





    6А Б
    7В Г


    10 В

    ОтветитьУдалить
  43. Підсумкове узагальнення. Потвторення навчального матеріалу за рік.
    1-А
    2-В
    3-В
    4-Б
    5-А
    6-Б-Б
    7-В-Г
    8-Г
    9-В
    10-В

    ОтветитьУдалить
  44. Терекян Максим , 10-й клас.

    Громадяни освіта за 20.03

    1. Бюджет- це, грошове вираження збалансованого розпису доходів і видатків держави, адміністративно-територіальної одиниці ( області, району, міста, села) підприємства установи за певний період .

    2. Види бюджетів:
    1) Державний бюджет;
    2) Сімейний бюджет;
    3) Місцевий бюджет.

    4. Дохід домашніх господарств- це, економічні одиниці у складі однієї або більше осіб, які постачають екеноміці ресурси.

    5. Витрати- це, зменшення обсягу матеріальних цінностей. Їх види: змінні, постійні, загальні та середні.

    6. Раціональні витрати- це, витрати, які використовують на людські потреби

    ОтветитьУдалить
  45. 10.04.20 Терекян Максим Тема уроку: "Інтеграція і глобалізація".
    1.Інтеграція це добровільне та взаємовигідне об'єднання окремих частин у певну самостійну цілістність.
    2.Процес інтеграції країн Європи на сьогодні досяг рівня координації внутрішньої та
    зовнішньої політики держав – членів Європейського Союзу (Євросоюз). Правове регулювання процесів інтеграції еволюціонувало від Договору про заснування Європейського
    об’єднання вугілля та сталі,
    3.Рівні інтеграції;
    1.Рівні міжнародної економічної інтеграції
    2.Зона преференційної торгівлі.
    3.Вільний торговельний простір
    4.Митний союз
    5.Спільний ринок
    і тд.
    4.Глобалізація це процес поетапного перетворення світу в єдиний простір у якому вільно переміщуються і пошириються капітали товари послуги ідеї стимулюючий розвиток наддержавних інститутів та створення міжнародного інституційного правового й культурного інформаційного поля.
    5.Причини глобалізації
    1.науково технічний процес зокрема розвиток Інтернету за допомогою якого відстань між державами стирається.
    2.світова торгівля стала набагато вільною внаслідок ліберальних заходів.
    3.Транціоналізація
    4.Об'єднання культурних традицій.

    ОтветитьУдалить