Дистанційне навчання з історії, 11 клас

Увага!  Дистанційне навчання 2020-2021 навчальний рік внизу сторінки

Увага! Скопійовані з інтернету матеріали  вважаються академічною недоброчесністю і оцінюватися не будуть!



Увага! Учні, які не мають технічної можливості або не вміють друкувати, можуть надсилати письмові роботи, виконані в зошиті, на електронну адресу aleksandr.peresunchak@ukr.net

                                                                



                                      Історія України




 17.03.20. Тема уроку : " Дострокові вибори до Верховної ради та президента України в 1994 році"
1. Чому виникла необхідність у дострокових виборах?
2. Хто був ініціатором виборів?
3. Назвати кандидатів у президенти України.
4. Між якими кандидатами були змагання в другому турі?
5. Хто і чому переміг на виборах президента?
6. Регіональний розподіл симпатій виборців.
7. За якою виборчою системою відбулися вибори до ВР у 1994 р.
8. Які політичні сили попали до Верховної Ради ?
9. Які основні завдання постали перед новообраними президентом та Верховною Радою?


18.03. 20. Тема уроку: Стан економіки України в 1991-1998 р.р." Параграф 21.
Відповісти на запитання:
1. Назвіть об'єктивні та суб'єктивні причини економічної кризи в Україні в даний період
2.Що таке "тіньова економіка". Причини її виникнення та соціально-економічні наслідки.
3.Економічний курс президента Л.Кучми: досягнення та прорахунки.
4. Чи справедливою була приватизація державних підприємств. Обгрунтуйте свою думку.
5. Коли була запроваджена національна валюта? Які її наслідки вона мала для оздоровлення економіки.
6. Які зміни відбулися в сільському господарстві? Назвіть позитивні та негативні наслідки його реформування.

Переглянути відео.





24.03.20. Тема уроку: "Політична розбудова суспільства. Виборчі кампанії 1998 та 1999 р.р..





1..Якою була ситуація в Україні напередодні парламентських виборів 1998 р.?
2. За якою виборчої ситемою відбувалися вибори до Верховної Ради?
3. Які основні політичні сили брали участь у виборах?
4. Які нові передвиборчі технології використовувалися під час виборчою кампанії?
5. Якою була розтановка політичних сил в новій Верховній Раді?
6. Якими були відносини між новообраним парламентом та президентом Л.Кучмою?




1. Назвіть кандидатів у президенти на виборах 1999 року.
2. Що таке "канівська четвірка"?
3. Чому "канівській четвірці" не вдалося висунути єдиного кандидата?
4. Які брудні технології були використані під час вибрчого процесу?
5. Хто вийшов у 2-й тур виборів?
6. Чим відрізнялися програми фаворитів виборчої кампанії?
7.Які результати другого  туру виборів президента?
8. Як територіально розділилися симпатії виборців?
9. Поширена думка, що  тодішньому президенту Л.Кучмі був вигідний вихід в другий тур виборів лідера комуністів П.Симоненка. Як ви гадаєте чи мають рацію її прихильники? відповідь обгрунтуйте.

07.04.20. Тема уроку: "Помаранчева революція 2004-2005 р.р."
1. Що таке Помаранчева революція?
2. Назвіть основні передумови революції
3.Яка подія стала приводом до революції?
4.Як розпочалася революція?
5. В чому сутність конституційної реформи 2004 року?
6. Результати повторного голосування на президентських виборах 2005 р.






08.04.20. Тема уроку: "Суспільно-політичне життя та соціально-економічний розвиток України у 2005-2009 р.р." 
Параграф 25.с. 195-- 196.


1. Якими були сподівання українців після Помаранчевої революції?
2. Які прорахунки допустив президент ющенко на початку свого правління?
3. Причини протистояння президента В.Ющенка та прем'єр-міністра Ю.Тимошенко.
4. Які політичні сили перемогли на виборах до Верховної Ради в 2006 р.
5. Як В.Янукович став прем'єр-міністром України?
6/ Назвіть основні здобутки та прорахунки "помаранчевої"  політичної команди.



14.04.20. Тема уроку: " Соціально-економічний розвиток та політичне становище України в 210-2013 р.р."
Параграф 25, ст.196-200.
Відповісти на запитання:
1. Що сприяло перемозі В.Януковича на виборах президента?
2. Як змінилося становище в управлінні державою з приходом до влади нової політичної команди?
3.Як змінилася форма правління в Україні після конституційної реформи 2010 року?
4. Які зміни відбулися в національно-культурній політиці?
5. Як змінилося ставлення нової влади до бізнесу та політичних опонентів?
6. Назвіть основні напрямки зовнішньої політики В.Януковича.
7. Що таке Харківські угоди?
8. Чи принесли користь ці Угоди Україні?
9.До яких зовнішньополітичних акцій вдалася Росія по відношенню до України в 2013 році?
10. Чому, на вашу думку, українська демократія була такою вразливою перед наступом Партії регіонів?






16.04.20. Тема уроку: "Формування зовнішньої політики України"
 Параграф 23. Відповісти на запитання
1.З яких кроків Україна розпочала шлях до євроінтеграції?
2. Які документи підписала україна з ЄС?
3. Які фактори першкоджали вступу україни до Європейського союзу?
4. Коли Україна підтвердила свій без'ядерний статус?
5. В чому сутність Будапештського меморандума?
6. Коли Україну прийняли до Ради Європи? Що для неї означала ця подія?
7. Які події на початку ХХІ ст. призвели до призупенення руху України до Європи?
8. Що таке політика багатовекторності?
9. В чому полягала проблема Чорноморського флоту?
10. Дайте коротку характеристику подій навколо Тузли.



21.04.20. Тема уроку: "Революція гідності 2013-2014 р.р."
Параграф 26.
1. Які заходи були проведені в україни з метою євроінтеграції України?
2. Чим пояснити прагнення українців стати частиною Європейського союзу?
3. Чому президент В.Янукович відмовився продовжувати євроінтеграційні процеси?
4. Що таке "Євромайдан"? Яку мету він перед собою ставив?
5. Яка подія стала приводом до Революції гідності?
6. Сутність диктаторських законів 2014 року. Як вплинули вони на настрій протестуючих на Майдані?
7. Що таке Небесна сотня? Кого з її представників ви можете назвати.
8. Що сталося з В.Януковичем в наслідок Революції?
9. Хто був призначений новим главою уряду  України? Хто став виконуючим обов'язки президента україни?
10 Коли відбулися нові президентські вибори? Хто став главою держави?



22.04.20. Тема уроку : "Анексія та тимчасова окупація Криму Російською федерацією"
Параграф 27. Відповісти на запитання:
1. Чому Росія зважилася на окупацію Криму?
2. Що таке гібридна війна? Як вона проявилася в Криму та на сході України?
3. Коли розпочалася АТО? Що вона передбачала і чи досягла успіхів?
4. Які проблеми були у Збройних силах України під час російської агресії? Як їх вдалося подолати?
5. Кого в Україні назвали "кіборгами"?
6. В чому трагедія Ілловайського котла?
7. Як відреагувало міжнародне співтовариство на агресивні дії РФ щодо України?
8. Що таке Мінські угоди? Назвіть їхні основні положення?
9. Чому дані угоди не виконуються?
10. Що таке ООС?
11. Які нові методи гібридної війни почала застосовувати Росія з 2017 року?
12. Назвіть норми міжнародного права, які у відносинах з Україною порушила Російська федерація?





28.04.20. Тема уроку : "Дострокові президентські вибори 2014 року"
 Параграф 26. с. 210-211. Переглянути відео. Відповісти на запитання.
1. Чим були викликані дострокові президентскі вибори?
2. Хто були кандидатами в президенти України в 2014 р.?
3. Які обіцянки давали кандидати в президенти?
4. Чому П.Порошенко вважався фаворитом виборчих перегонів
5. Чи на всій території україни відбувалася виборча кампанія?
6. Чому Російська федерація визнала ці вибори нелегітимними?
7. Які результати виборів Президента в 2014 році?
8. Дайте харатеристику біографії П.Порошенка.




05.05.20. Тема уроку: "Політичне та соціально-економічне становище України в 2014 р. та в наступні роки."
Параграф 28.
1.Які економічні проблеми постали перед Україною в 2014 році?
2. Як вплинуло економічне становище країни на рівень життя населення?
3. Які заходи вживав уряд для покращення становища народу?
4. Які економічні проблеми не вдалося вирішити тодішній  владі?
5.Які зміни відбулися в управлінні державою в 2014 році?
6. В чому сутність закону про люстрацію?
7. Які політичні сили потрапили до Верховної Ради в результаті виборів 2014 року?
8. Які нові правоохоронні органи були створені в 2015 році?
9. Які зміни відбулися в свідомості українців?
10. Що нового з'явилося в зовнішній політиці України?

12.05. 20. Тема уроку: "Особливості культурного життя сучасної України"
 Параграф 29.
1. Як в Україні реалізовується принцип свободи совісті?
2. Назвіть найбільші релігійні громади в Україні. Які стосунки встановилися між ними?
3. Чому в Україні  утворилося дві православні церкви? Яка між ними різниця?
4. Коли була створена ПЦУ? З якими подіями пов'язано її становлення?
5. Які письменницькі обєднання були створені в Україні?
6. Назвіть сучасних українських літераторів.
7. Коли і з якою метою в Україні було запроваджено ЗНО?
8. Назвіть цілі Нової української школи.
9. Які проблеми переживає сучасна українська наука?
10 Назвіть досягнення українських вчених в кінці ХХ-на початку ХХІ ст.

13.05.20. Практичне заняття: "Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах "гібридної війни".
 Завдання на ст. 234-236.
Дати відповіді на запитання.


19.05.20. Тематичний контроль. "Україна в умовах незалежності"

1. На всеукраїнський референдум 1 грудня 1991 р. було винесене питання:
2. Конституція Української РСР, ухвалена 20 квітня 1978 р., втратила свою чинність:

3.Кому з українських політичних і державних діячів належить така характеристика?
«Президент України, сприяв прийняттю Конституції незалежної України, вніс пропозицію про проведення політичної реформи, суть якої полягала в перетворенні президентсько-парламентської форми державного правління на парламентсько-президентську».
4. Широка приватизація в Україні державного сектору економіки …

5. У якому році відбулась описана подія?
«Розглянувши висновки Тимчасової комісії Президії Верховної Ради України по перевірці діяльності… посадових осіб органів влади, управління, громадських об’єднань… Президія Верховної Ради України постановляє: 1. Відповідно до частини другої статті 7 та керуючись пунктом 6 статті 106 Конституції України, заборонити діяльність Компартії України.»

6. Які чинники сприяли державотворчому процесу в Україні в 1991 — 1994 рр.?
7.Укажіть правильне твердження.
8.Установіть відповідність між поняттями та їхніми визначеннями.
  • Суспільно-політична течія, що прагне поєднати зміни в суспільстві зі збереженням традиційних, перевірених досвідом минулого цінностей і форм життя суспільства
  • Система політичних, економічних, правових, моральних, естетичних, філософських і релігійних поглядів, що виражає інтереси певних соціальних груп суспільства
  • Суспільно-політична течія, що обстоює свободу підприємництва, парламентський лад, демократичні права та свободи людини
  • Політична концепція, що пов’язує політику держави зі співвідношенням географічних чинників (розташування країни, наявність природних ресурсів, густота населення тощо).
  • Стійкі структури глибинного рівня колективної та індивідуальної свідомості й підсвідомості, що визначають устремління людей, виявляють національний характер
  • Консерватизм
    • Геополітика
      • Ідеологія
        • Лібералізм
        9.Установіть відповідність:
        • олімпійський чемпіон з важкої атлетики
        • чемпіон світу з шахів
        • найсильніша людина планети
        • олімпійський чемпіон з боксу
        • переможець «Євробачення-2004»
        • Руслана Лижичко
          • Володимир Клічко
            • Василь Вірастюк
              • Руслан Пономарьов

              10 Встановіть послідовність подій..
              • Схвалення Конституції України
              • Прийняття Акта проголошення незалежності України
              • Затвердження Верховною Радою України державної символіки України: Гімну, Прапора, Герба
              • Перші вибори до Верховної Ради України за часів незалежності
                   26.05.20. Підсумковий урок. Виконати тести

              1.  Як називається процес, описаний в уривку з історичного джерела?
              «Після  закінчення  Другої  світової  війни  на  батьківщину  поверталися  сотні  тисяч  військовополонених  та  цивільних  осіб,  що  добровільно  чи  примусово  опинилися  за  межами  своєї країни внаслідок війни».
               2. Хронологічні рамки якого явища історії України є зайвими в ланцюжку:  «1921 – 1923 рр., 1932 – 1933 рр., 1941 – 1945 рр., 1946 – 1947 рр.»? 
                                         

              3.Особливість процесу післявоєнної відбудови народного господарства України (1945 –  початок 1950-х років) визначалася 

              1. першочерговою відбудовою важкої промисловості та енергетики.
              2. спрямуванням основної частини капіталовкладень у соціальну сферу.
              3. пріоритетним розвитком сільського господарства як джерела фінансування промисловості.
              4. опорою лише на власні сили та ресурси Радянського Союзу.
              5. відсутністю достатньої кількості кваліфікованої робочої сили.
              6. використанням фінансової та технічної допомоги за «планом Маршалла».

              4. Що було однієї зі складових політики десталінізації (1953 – 1964 рр.)? 

              5. Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання

              «Упродовж 1953 – 1958 рр. державні закупівельні ціни в Українській РСР для колгоспів на  продукти  сільського  господарства  збільшилися  загалом  втричі,  зокрема  на  зерно – у 7  разів, на  картоплю – у 8, на  продукти тваринництва – у 5,5 раза.  Дозволено  видавати  колгоспникам  грошовий  аванс – 25% коштів,  що  отримували  колгоспи  від  реалізації  худоби та продуктів тваринництва».  Заходи, вжиті партійно-державним керівництвом УРСР, передбачали
              6.Які з указаних нижче заходів партійно-державного керівництва в 1950 – середині 1960-х  років вплинули на життєвий рівень населення України? 
              1. Заборона робітникам і службовцям самочинно змінювати місце своєї роботи.
              2. Упровадження державних позик і збільшення присадибного господарства колгоспників.
              3. Ведення широкомасштабного індустріального житлового будівництва.
              4. Створення сфери побутових послуг і системи громадського харчування.
              5. Установлення щомісячного авансування та пенсій за віком для колгоспників.
              6. Підвищення рівня оплати праці, упровадження п’ятиденного робочого тижня.
              7. Яке поняття є зайвим в логічному ланцюжку:  «відлига – застій – дисидентство – перебудова»? 

              8.Утворення Української громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод пов’язано з 

              10.Що було однією з ознак дисидентського руху в Україні в другій половині 1960 – першій  половині 1980-х років? 

              11.Політика гласності у роки перебудови сприяла:
               12. Про якого діяча йдеться в уривку джерела?
              «Український дисидент, громадський і державний діяч. У 1958 р. заснував Українську робітничо-селянську спілку. Заарештований в 1961 р. за антирадянську діяльність і до 1976 р. перебував у мордовських таборах. У 1990—1992 рр. — голова Української республіканської партії, автор тексту Акта проголошення незалежності України.»

               

                                             Всесвітня історія






              12.03.20.  Тема уроку: "Виникнення та розгортання холодної війни". Параграф 28,с. 198-199.
              Завдання: переглянути відео та відповісти на запитання
              1. Що таке холодна війна?
              2. Чим вона відрізняється від традиційної?
              3. Що спричинило холодну війну?
              4. Назвати найважливіші події холодної війни.






              19.03.20. Тема уроку: "Прояви міжнародної напруженості" Параграф 28, с. 199-205.
              1. Назвіть основні причини Берлінської кризи?
              2.Як вдалося подолати Берлінську кризу?
              3.Коли і чому відбулася війна в Кореї? Чим вона закінчилася?
              4. Причини Карибської кризи
              5.Чим закінчилася Карибська криза?
              6.  Коли відбулася війна у В'єтнамі?
              7. Наслідки війни у В'єтнамі.
               Для успішного засвоєння матеріалу  пропонуємо переглянути відео.












              26.03.20 Тема уроку: Період "розрядки" в міжнародних відносинах"

              Параграф 29. Прочитати параграф, переглянути відео, відповісти на запитання
              1. Що таке політика "розрядки"?
              2.Чому виникла потреба в її проведені?
              3. Назвітть прояви політики "розрядки" в міжнародній політиці.
              4. коли відбулася міжнародна нарада в Гельсинкі?
              5. Зміст  Заключного акту  Наради.
              6. Які організації були утворені  в СРСР та УРСР після Наради в Гельсинкі? Яку мету вони перслідували?
              7. Яе стала називатися  НБСЄ з 1995 року?
              8. Які функції виконує  нині дана організація?




              09.04.20. Тема уроку: "Від біполярного до багатополярного світу"
              Параграф 29, ст. 209-214. Прочитати, відповісти на запитання:
              1. Що таке" політика нового мислення"?
              2. Що предбачала дана політика?
              3. чим була спричинена політика нового мислення?
              4. Чому з ропадом СРСР світ став багатополярним?
              5. Які конфлікти в світі відбулися в кінці ХХ- на початку ХХІ ст.?
              6. На думку сучасних політологів після агресії Росії проти України світ знову став біполярним. Чи підтримуєте ви цю точку зру? Відповідь аргументуйте.




              16.04.20. Тема уроку: "Проблеми міжнародного тероризму. Агресія Російської федерації проти України"

              Параграф 30. Прочитати, відповісти на запитання:
              1. Що таке міжнародний тероризм? Наведіть приклади його проявів.
              2. Дайте коротку характеристику напрямкам сучасного тероризму.
              3. Які заходи застосовуються для боротьби проти тероризму?
              4. Назвіть сучасні терористичні організації? Яка мета їхньої діяльності?
              5. Коли відбулася агресія РФ протиУкраїни?
              6. Чому референдум, проведений  16 березня 2014 р. в Криму вважається незаконним?
              7. Коли почалася агресія Росії на Донбасі та Луганщині?
              8. Що таке гібридна війна?
              9. Які заходи вживало міжнародне співтовариство проти РФ через агресію в Україні?
              10. Що таке ООС?
              11 Які способи деокупації Криму та окремих регіонів Донецької та Луганської областей ви бачите?

              23.04.20. Тематичний контроль: "Міжнародні відносини в 2 половині ХХ - на поатку ХХІ ст. "

               1. Що дало привід до створення зображеного плакату?

              (Кількість балів 1.00)

              •  
              •  
              •  
              •  

              2 .Дії якої країни у 2014 р. призвели до руйнування системи міжнародних відносин, що склалася впродовж другої половини XX ст.? 

              (Кількість балів 1.00)

              •  
              •  
              •  
              •  

              3. Яке поняття доречно вживати, аналізуючи зображену політичну карикатуру? 


              (Кількість балів 1.00)

              •  
              •  
              •  
              •  
              • Яка причина спонукала до розрядки міжнародних відносин наприкінці 1960 — на початку 1970-х рр.? 

                (Кількість балів 1.00)

                •  
                •  
                •  
                •  ка причина спонукала до розрядки міжнародних відносин наприкінці 1960 — на початку 1970-х рр.? Яка причина спонукала до розрядки міжнародних відносин наприкінці 1960 — на початку 1970-х рр.?
                •  

                 5. З іменем якого діяча пов’язана подія, що увійшла в історію як «Фултонська промова»?
                (Кількість балів 1.00)

                •  
                •  
                •  
                •  
                6.Який із військово-політичних блоків, що виник у роки «холодної війни», продовжує існувати? 

                (Кількість балів 1.00)

                •  
                •  
                •  
                •  
                • Берлінська стіна навколо Західного Берліна проіснувала 

                  (Кількість балів 1.00)

                  •  
                  •  
                  •  
                  •  
                  • Оформлення військово-політичного союзу соціалістичного табору відбулося в травні 1955 р. з утворенням 

                    (Кількість балів 1.00)

                    •  
                    •  
                    •  
                    •  
                    • СРСР припинив існування як «геополітична реальність» у 

                      (Кількість балів 1.00)

                      •  
                      •  
                      •  
                      •  
                      • Скорочення стратегічних ядерних озброєнь започаткував договір 

                        (Кількість балів 1.00)

                        •  
                        •  
                        •  
                        •  
                        • Якій події присвячена карикатура? 


                          (Кількість балів 1.00)

                          •  
                          •  
                          •  
                          •  
                          • Розширення НАТО на Схід відбулося в результаті 

                            (Кількість балів 1.00)

                            •  
                            •  
                            •  
                            •  
                            • Установіть відповідність між радянськими пропагандистськими плакатами та подіями світової історії, які вони відображають. 

                              (Кількість балів 1.00)

                                • 1 
                                   
                                • 2 
                                   
                                • 3 
                                   
                                • 4 
                                   

                            • 14.Установіть послідовність подій періоду «холодної війни». 

                              (Кількість балів 1.00)

                              • А 
                                Карибська криза 
                              • Б 
                                Війна в Кореї 
                              • В 
                                «Нове політичне мислення» 
                              • Г

                              •  
              30.04.20. Тема уроку: «Науково-технічна революція: наукові відкриття, нові галузі науки. Високі технології, інтеграція науки виробництва»
              Параграф 32. Завдання: прочитати текст підручника, дати відповіді на запитання.
              1.Що таке науково-технічна революція?
              2. Яке суспільство називають інформаційним або постіндустріальним?
              3. Які риси притаманні інформаційному суспільству?
              4. Як ізміни відбулися в медицині?
              5. що нового зявилося в генетиці?
              6.Які вчені зробили значний вплив на розвиток фізики?
              7.Назвіть основні етапи освоєння людьми космосу? Які досягнення були зроблені в ці періоди?

              8.Які зміни відбулися в соціальному забезпечені  населення в країнах Заходу?

              07.05.20 Тема уроку: " Становлення постіндустріального суспільства. Культура "віртуальної реальності"

              Параграф 32. Прочитати, відповісти на запитання
              1. Назвіть основні ознаки постіндустріального суспільства.
              2. Що таке віртуальна реальність?
              3. Де і як використовуються можлтивості віртуальної реальності?
              4. Які небезпеки має віртуальна реальність для суспільства?




              14.05.20. Тема уроку: "Освіта, література, мистецтво".
              Параграф 33.

              1. Назвіть популярні літературні стилі початку ХХІ ст. та дайте їм характеристику.
              2. Які архітектурна напрямки з'явилися в 2 половині ХХ століття?
              3. Характеристика музичних стилів.
              4. Назвіть найвідоміших кіномитців 2 пол. ХХ- початку ХХІ ст.
              5. Як і чому відбулася політизація спорту?
              6. Поясніть сутність допінгової проблеми.






                                  Курс "Видатні постаті історії України"



              12.03.20. . Завдання: опрацювати біографію Симона Петлюри



              19.03. 20. Тема уроку: "Павло Скоропадський"
              Завдання:
              1. Де і коли народився П.Скоропадський
              2. Ким був до Лютневої революції?
              3. Роль Скоропадського в українізації війська.
              4. Причина неприязні між керівництвом УНР та Скоропадським
              5. Коли і за яких умов відбувся  гетьманський переворот? 
              6. Особливості внутрішньої політики П.Скоропадського.
              7. Відносини гетьмана з німецько-австрійською адміністрацією В Україні
              8. Зовнішня політика гетьмана
              9. Причини оголошення акту про федерацію з небільшовицькою Росією.
              10. Падіння гетьманської влади: причини та наслідки.

              Для поглиблення знань прошу переглянути відео.


              26.03.20. Тема уроку: "Степан Бандера"

              Переглянути відео, відповісти на запитання:
              1. Коли і де народився С.Бандера?
              2.Де і яку освіту здобув?
              3. Як формувався свідогляд майбутнього лідера націоналістів?
              4. Участь Бандери в ОУН.
              5. В чому проявилися розбіжності між С.Бандерою та А.Мельником? Як це вплинуло на долю українського націоналістичного руху.
              6. Назвіть основні ідеологічні засади ОУН (б).
              7. Чому напередодні нападу Німеччини відбувалася іпівпраця між націоналістами та нацистами?
              8. Роль С.Бандери в проголошені "Акту відновлення незалежності України 30 червня 1941 р.
              9.За що С.Бандера потрапив до німецього концтабору?
              10. Чим займався С.Бандера після закінчення Другої свтової війни?
              11. Як відбулося вбивство С.Бандери?
              12. в чому, на вашу думку, полягає  неоднозначність постаті С.Бандери?








              09.04.20. Тема уроку : "Роман Шухевич"
              Завдання:

               1. Дати характеристику постаті Р.Шухевича,
              2 Яким був внесок Шухевича в розвиток українського національно-визвольного руху ХХ ст.?



              16.04.20 Тема уроку: "Левко Лукяненко"
              Переглянути відео, дати характеристику внеску Л.Лукяненка в український національно-визвольний рух.





              23.04.20. Тема уроку: "Вячеслав Чорновіл"
              Переглянути відео, знайти додаткову інформацію про В.Чорновола.  Скласти біографію політичного діяча.



              30.04.20. Тема уроку: «Микола Руденко»
              Завдання: знайти і опрацювати матеріал про історичного діяча, скласти розповідь про його суспільно-політичну діяльність.


              07.05.20. Тема уроку: "Василь Стус"

              Завдання: опрацювати матеріали про життя і діяльність В.Стуса. Написати конспект.



              14.05.20. Тема уроку " Василь Симоненко"
              Завдання: переглянути відео, опрацювати літературу та скласти розповідь про життєвий шлях В.Симоненка.








              Увага! Відповіді пишіть в коментарях! Хай щастить!




              62 комментария:

              1. 17.03.20. Тема уроку : " Дострокові вибори до Верховної ради та президента України в 1994 році"
                1. Чому виникла необхідність у дострокових виборах?
                2. Хто був ініціатором виборів?
                3. Назвати кандидатів у президенти України.
                4. Між якими кандидатами були змагання в другому турі?
                5. Хто і чому переміг на виборах президента?
                6. Регіональний розподіл симпатій виборців.
                7. За якою виборчою системою відбулися вибори до ВР у 1994 р.
                8. Які політичні сили попали до Верховної Ради ?
                9. Які основні завдання постали перед новообраними президентом та Верховною Радою?
                Відповіді:
                1)необхідність у дострокових виборах у 1994р виникла на вимогу шахтарів Донбасу.
                2)Вячеслав Чорновіл.
                3)Леонід Кравчук і Леонід Кучма.
                4)Олександр Штейман та Павло Кудюкін.
                5)Олександр Штеймах.
                6)Вибори 1994 р засвідчили також виразний регіональний розподіл виборчих симпатій і зберігся до тепер.
                7)За новою виборчою системою
                8)-
                9)-

                ОтветитьУдалить
                Ответы
                1. 2. Л.Кравчук.3. Відповідь неповна ; 4. Кучма та Кравчук; 5 Кучма. 6 немає відповіді; 7 За змішаною ситемою. Оцінка-4.

                  Удалить
              2. 18.03. 20. Тема уроку: Стан економіки України в 1991-1998 р.р." Параграф 21.
                Відповісти на запитання:
                1. Назвіть об'єктивні та суб'єктивні причини економічної кризи в Україні в даний період
                2.Що таке "тіньова економіка". Причини її виникнення та соціально-економічні наслідки.
                3.Економічний курс президента Л.Кучми: досягнення та прорахунки.
                4. Чи справедливою була приватизація державних підприємств. Обгрунтуйте свою думку.
                5. Коли була запроваджена національна валюта? Які її наслідки вона мала для оздоровлення економіки.
                6. Які зміни відбулися в сільському господарстві? Назвіть позитивні та негативні наслідки його реформування.
                Відповіді:
                1)Ситуація,погіршувалась напруга в суспільстві вкрай загострювалась,рівень інфляції був найбільшим,технологічна відсталість,50% підприємств були в збиткі запроваджена грошова одиниця-гривня.
                2)Тіньова економіка-це господарська діяльність,яка розвивається поза державним обліком.Економіку тих років руйнувала йуонфіскайна податкова політика.У середині 90-х років податки перевищували прибуток тому підприємства всіляко уникали податків і тому назвати тіньовою економікою,кредити давали під 20% річних
                3)У жовтні 1994р Президент проголосив новий курс соціально економічної політики,її мета була прискорення ринкових стосунків.
                4)Внаслідок цього у державній власності в різний час перебували різні галузі підприємства чи їх частини.
                5)Відповідно до указу Президента України Леоніда Кучми та статей 99 і 102 Конституції України протягом 2-16 вересня 1996р в Україні була проведена грошова реформа.В обіч введено національну валюту України гривню та її соту частку-копійку
                6)кризовий стан у сільському господарстві зумовила такі причини,як безгосподарність,інфляція,відсутність кормів для тварин.

                ОтветитьУдалить
              3. 24.03.20. Тема уроку: "Політична розбудова суспільства. Виборчі кампанії 1998 та 1999 р.р..
                1..Якою була ситуація в Україні напередодні парламентських виборів 1998 р.?
                2. За якою виборчої ситемою відбувалися вибори до Верховної Ради?
                3. Які основні політичні сили брали участь у виборах?
                4. Які нові передвиборчі технології використовувалися під час виборчою кампанії?
                5. Якою була розтановка політичних сил в новій Верховній Раді?
                6. Якими були відносини між новообраним парламентом та президентом Л.Кучмою?
                Відповіді:
                1)Політичне життя в Україні з другої половини 1998р значною міроювизначалося президенськими виборами,що наближалися.Внаслідок кризового стану економіки та соціальної сфери вибори набували характеру своєрідного референдуму.
                2)Підготовка організацій і проведення голосування та підрахунок голосів виборців здіснюють н виборчих дільницях,що уворюются Центральною виборчою комісією.
                3)брали участь 21 політична партія і 9 блоків
                4)Склад депутатів Верховної ради після виборів 1998р не змінився.Але ростановка політичних сил у парламенті після Л.Кучми на виборах 1999р
                й оприлюдненя ним указу про референдум зазнала кардинальних змін
                5)-
                6)-

                ОтветитьУдалить
                Ответы
                1. 2. Неправильно 3 Не назвав партії та блоки. 4 Неправильно. 5, 6 --відповідей нема Оцінка -4.

                  Удалить
              4. 12.03.20. Тема уроку: "Виникнення та розгортання холодної війни".
                1. Що таке холодна війна?
                2. Чим вона відрізняється від традиційної?
                3. Що спричинило холодну війну?
                4. Назвати найважливіші події холодної війни.
                Відповіді:
                1)Холодны війна-це економічна боротьба,яка виникла після Другої світової війни між США та Радяньським Союзом.
                2)Тим шо вона тривала 50 років і призвела до розпаду СРСР
                3)Ідеологічна і політична конфронтація двух блоків
                4)варшавський договір,Карибська криза,гонка озброєнь,космічні перегони.

                ОтветитьУдалить
              5. 19.03.20. Тема уроку: "Прояви міжнародної напруженості"
                1. Назвіть основні причини Берлінської кризи?
                2.Як вдалося подолати Берлінську кризу?
                3.Коли і чому відбулася війна в Кореї? Чим вона закінчилася?
                4. Причини Карибської кризи
                5.Чим закінчилася Карибська криза?
                6. Коли відбулася війна у В'єтнамі?
                7. Наслідки війни у В'єтнамі.
                Відповіді:
                1)Берлінська криза це була одним із перших проявів до холодної війни. На окупованих територіях були проведені грошові реформи і введення грошової одиниці
                2)Спочатку були спроби ООН зняти кризу,але в них не вийшло,після цего були ведені заборони щодо постачання щодо постачання деяких товарів в Радянський союз тому Радянське керівництво вплинуло і СРСР зняв блокаду.
                3)У 1925 році Корея була тимчасово розділена на 38 паралелі.Саме ПІвнічні райони були окуповані радянськими військами і корейцям не мопдобалось тому у червні Північно корейські війська перейшли перейшли нв 38-му паралель і вторглися в Південу Корею.У листопаді 1950 р президент Трумен заявив що хоче використати атомну зброю в Кореї,але союзники США і НАТО виступали проти цего.Потім фронт стабілізувався і у літку 1951р почались переговори і вони завершилися тим що був підписаний мирний договір у 1953р.
                4)Основними причинами Карибської кризи:
                1.Надмірне нарощення воєної кризи сили двома "наддержавами".
                2.поділ сфери впливу.
                3.Поділ ененомічних ринків.
                4.забеспечення безпеки:ядерної,економічної,територіальної.
                5Полярність поглядів між США і СРСР
                5)Долю карибської кризи вирішила таємна дипломатія США та СРСР.20 жовтня відбулася таємна зустріч між американським послом Р.Кеннеді та радянським послом А.Добриніним.Сторони домовилися врегулювати конфлікт політичними методами.СРСР погодився вивезти ракети з Куби в обмін на зннятя Сполученими Штатами блокади острова і надання Кубі гарантій безпеки.Світ було врятовано від ядерної катастрофи.
                6)Вєтнамська війна 1955р між комуністичним ПІвнічним Вєтнамом і Південим Вєтнамом.
                7)У Вєтнамі певний час ще здіснювались Соціалістичні перетворення,але
                у 1990-х країна провела ринкові реформ,дочекалася знаття американських санкцій,залучила близько 60 млрд доларів.

                ОтветитьУдалить
              6. Этот комментарий был удален автором.

                ОтветитьУдалить
                Ответы
                1. 2 невірно, 4. невірно6. які регіони і за кого проголосували? 7 яка виборча ситема?. Оцінка -5.

                  Удалить
              7. 26.03.20 Тема уроку: Період "розрядки" в міжнародних відносинах"
                1. Що таке політика "розрядки"?
                2.Чому виникла потреба в її проведені?
                3. Назвітть прояви політики "розрядки" в міжнародній політиці.
                4. коли відбулася міжнародна нарада в Гельсинкі?
                5. Зміст Заключного акту Наради.
                6. Які організації були утворені в СРСР та УРСР після Наради в Гельсинкі? Яку мету вони перслідували?
                7. Яе стала називатися НБСЄ з 1995 року?
                8. Які функції виконує нині дана організація?
                Відпові:
                1)політика розрядки-це ослаблення військового й політичного протистояння та нормалізації відносин між західним блоком і комуністичним блоком.
                2)1.Досягнення військово-стратегічного приоритету(рівноваги)
                2.негативний вплив гонки озброєнь на економіку СРСР та інших країн світу.
                3.поглиблення взаємонезалежності і взаємозвязку країн світу екологічні,єнергетичні та інші шлобалні проблеми.
                4.Договір шодо протиракетної оборони і договір щодо обмеження стратегічно наступальних озброєнь 1972р.
                5.Конвенція про заборону бактерілогічної зброї та її знищення 1972р.
                6.Договір про обмеження підземних випробувань ядерної зброї 1974р.
                4)1 серпня 1975р у фінській столиці зібралися представники 33 країн Європи.
                5)1.Северена рівність,повага прав,притаманних сувернітету.
                2.Незастосування сили або погроз силою.
                3.Непорушність кордонів.
                4.територіальна цілісність держав.
                5.Мирне врегулювання суперечок.
                6.Невтручання у інші справи.
                7.Повага прав людини й основних свобод, включаючи свободу думки,Релігійність та переконань.
                8.Рівноправя та право народів розпоряжатися своєю долею.
                9.Співробітництво між державами.
                10.Сумління виконання зобовязань за міжнародним правом.
                6)НАрада з беспеки та співробітництва у Європі.
                7)Організацію з беспеки та співробітництва у Європі.
                8)ОБСЄ виконує функцію посередника у справі запобігання кризи та їхнього врегулуювання.

                ОтветитьУдалить
              8. 19.03. 20. Тема уроку: "Павло Скоропадський"
                Завдання:
                1. Де і коли народився П.Скоропадський
                2. Ким був до Лютневої революції?
                3. Роль Скоропадського в українізації війська.
                4. Причина неприязні між керівництвом УНР та Скоропадським
                5. Коли і за яких умов відбувся гетьманський переворот?
                6. Особливості внутрішньої політики П.Скоропадського.
                7. Відносини гетьмана з німецько-австрійською адміністрацією В Україні
                8. Зовнішня політика гетьмана
                9. Причини оголошення акту про федерацію з небільшовицькою Росією.
                10. Падіння гетьманської влади: причини та наслідки.
                Відповіді:
                1)народився 15 травня 1873р в нымецькому місці Вісбадені.
                2)до лютневої революції був генералом лейтенантом російської армії.
                3)Він проявив себе творчим політичним діячем,який зумів розгорнути будівництво української держави у надзвичайно складній і суперечливій ситуації
                4)Українська держава що охоплювала території Центральної Східної та південої України зі столицею в Києві з 29 квітня до 14 грудня 1918р.Постала на місці УНР внаслідок державного перевороту.Очолювана гетьманом ПАлом Скоропадським.Гетьман Скоропадський ліквідував Центральну раду і її установи,земельні комітети,скасував республіку і проведені при УНР Реформи.
                5)Гетьманський переворот відбувся у Києві в ніч з 29на 30 квітня 1918 саме тоді Павла скоропадського проголосили гетьманом ,проголошений того ж дня гетьманом за сприяння німецьких військ захопив владу в Україні,усунувши Українську Центральну Раду.
                6)Скоропадський Ініціював розроблення проектів державних символів Української держави.До своєї роботи в спеціальній комісії залучав Георгія Набпима.
                7)7Основою і відносинах німецько-австрійських командування до української влади виступала її здатність забеспечити виконання договірних зобовязань стосовно постановок продовольства та сировини.
                8)Значними були успіхи гетьманської України в зовнішній політиці.Вона поширила дислокацію українських консульських установ на 22 країни та окремі регіони.
                9)
                10)Основними причинами падіння гетьманату були:
                1.Залежність стабільності держави від німецьких збройних формувань
                2.Відсутність численої дієздатної регулярної держави
                3.реставрація старих порядків
                4.вузька соціальна база

                ОтветитьУдалить
              9. 26.03.20. Тема уроку: Степан Бандера"
                1. Коли і де народився С.Бандера?
                2.Де і яку освіту здобув?
                3. Як формувався свідогляд майбутнього лідера націоналістів?
                4. Участь Бандери в ОУН.
                5. В чому проявилися розбіжності між С.Бандерою та А.Мельником? Як це вплинуло на долю українського націоналістичного руху.
                6. Назвіть основні ідеологічні засади ОУН (б).
                7. Чому напередодні нападу Німеччини відбувалася іпівпраця між націоналістами та нацистами?
                8. Роль С.Бандери в проголошені "Акту відновлення незалежності України 30 червня 1941 р.
                9.За що С.Бандера потрапив до німецього концтабору?
                10. Чим займався С.Бандера після закінчення Другої свтової війни?
                11. Як відбулося вбивство С.Бандери?
                12. в чому, на вашу думку, полягає неоднозначність постаті С.Бандери?
                Відповіді:
                1)1 січня 1909р в селі Старий Угринів,нині Калуського району Івано-Франківськ
                2)Бандера зумів закінчити належні вісім семестрів У Львівській політехніці здобув вищу освіту і не встиг захистити диплом лише через увязнення в 1933-1934р
                3)світогляд майбутнього лідера націоналістів Степана Бандери формувався дуже напружено на переломі 1935-1936р Степан Бандера опинився на лаві підсудних у Варшаві,його імя перебувало в епіцентрі словесних баталій
                4)Був головою ОУН.Степан був борцем за Незалежність України в 20 ст.Також Бандера і Ярослав Стецько були авторами Аку відновлення Української жержави 30червня 1941р
                5)-
                6)ОУН виникла внаслідок обєднання Української організації та студенських націоналістичних спілок:
                1.групи Украънської національної молоді
                2.Легії українських націоналістів
                3.Союзу українських фашистів
                4.союзу української націоналістичної молоді
                5.союзу визволення україни
                7)Степан Бандера,Роман Шухевич та всі члени ОУН Були агентами генстапо.УПА також постала з воі спецслужб Третього Райху і воювала на боці гітлерівців.Співпраця українськими націоналістами та німецькою розвідкою є достовірним фактом.
                8)Акст відновлення Української держави-проголошення 30червня 1941р Українськими Національними зборами,з ініціативи Організацій Україньських націоналістів революцеонерів під проводом Степана Бандери.
                9)Степана Бандеру нацисти 4 роки тримали в увязнені зокрема в одиночній камері концтабору заксенгаузен.
                10)У вересні 1944р його звільнили і запропонували участь у керівництві антирадянського збройного руху в тилу Червоної Армії,Бандера відхилив цю пропозицію.
                11)вбивство здіснив радянський агент Богдан Старшинський 15 жовтня 1959р.
                12)-

                ОтветитьУдалить
              10. 17.03.20. Тема уроку : " Дострокові вибори до Верховної ради та президента України в 1994 році"
                1)необхідність у дострокових виборах у 1994р виникла на вимогу шахтарів Донбасу.
                2)Л.Кравчюк.
                3)Леонід Кравчук і Леонід Кучма.
                4) Кучма та Кравчук.
                5) Кучма.
                6)Вибори 1994 р засвідчили також виразний регіональний розподіл виборчих симпатій і зберігся до тепер.
                7) За змішаною ситемою.
                8) Комуністична партія України .Народний Рух України. Селянська партія України .Соціалістична партія України. Українська республіканська партія .Конгрес українських націоналістів
                9) Такі дії/завдання:
                1.Ввести в дію Закон України "Про внесення змін і доповнень
                до Кодексу України про адміністративні правопорушення" з дня його опублікування.
                Також багато законів втратили чинність.

                ОтветитьУдалить
              11. 18.03. 20. Тема уроку: Стан економіки України в 1991-1998 р.р." Параграф 21.

                1)Ситуація,погіршувалась напруга в суспільстві вкрай загострювалась,рівень інфляції був найбільшим,технологічна відсталість,50% підприємств були в збиткі запроваджена грошова одиниця-гривня.
                2)Тіньова економіка-це господарська діяльність,яка розвивається поза державним обліком.Економіку тих років руйнувала йуонфіскайна податкова політика.У середині 90-х років податки перевищували прибуток тому підприємства всіляко уникали податків і тому назвати тіньовою економікою,кредити давали під 20% річних
                3)У жовтні 1994р Президент проголосив новий курс соціально економічної політики,її мета була прискорення ринкових стосунків.
                4)Я вважаю що задумка була грамотно продумана і мала б привести до створення величезного класу власників-громадян якіб турбувалися про свое майно і б зростала економіка, але це зумовило для створення нинішньої олігархічної економіко-політичної системи.
                5)Відповідно до указу Президента України Леоніда Кучми та статей 99 і 102 Конституції України протягом 2-16 вересня 1996р в Україні була проведена грошова реформа.В обіч введено національну валюту України гривню та її соту частку-копійку
                6)кризовий стан у сільському господарстві зумовила такі причини,як безгосподарність,інфляція,відсутність кормів для тварин.

                ОтветитьУдалить
              12. 07.04.20. Тема уроку: "Помаранчева революція 2004-2005 р.р."
                1. Що таке Помаранчева революція?
                2. Назвіть основні передумови революції
                3.Яка подія стала приводом до революції?
                4.Як розпочалася революція?
                5. В чому сутність конституційної реформи 2004 року?
                6. Результати повторного голосування на президентських виборах 2005 р.
                Відповіді:
                1.Помаранчева революція-це акти масової громадської непокори,які виявили силу українського громадського суспільства.
                2.Приводом до розгортання Помаранчевої революції стали Президентські вибори восени 2004р.
                3.Страйк який був проведений прихидбниками В.Ющенка,після оголошення Центральною виборчою комісією попередніх результатів.
                4.Відверте шахрайство призвело до ревволюційного вибуху уранці 22 листопада на майдані Незалежності та Хрещатик прийшли обурені фальсифікаціями громадяни.
                5Конституційна реформа ініціювалась двічі.перша була проведена 16квітня 2000 за ініціативо Л.Кучми був проведений всеукраїнський референдум за народною ініціативою.Немаючи гідної кандидатури проти Ющенка на осінні вибори президента, олігархат вирішив перетворити Україну на парламентсько-президенську республіку.
                6.Президентські вибори в Україні 2004 року — чергові вибори керівника держави Україна, були проведені 31 жовтня, 21 листопада та 26 грудня 2004-го. Президентські вибори були четвертими виборами, що пройшли в Україні після здобуття незалежності від Радянського Союзу.

                ОтветитьУдалить
              13. Этот комментарий был удален автором.

                ОтветитьУдалить
              14. Этот комментарий был удален автором.

                ОтветитьУдалить
              15. Ось,я скидаю всі завдання,як ви і сказали,починаючи з 17.03.20
                17.03.20. Тема уроку : " Дострокові вибори до Верховної ради та президента України в 1994 році"
                1)необхідність у дострокових виборах у 1994р виникла на вимогу шахтарів Донбасу.
                2)Леонід Макарович Кравчук
                3)Леонід Макарович Кравчук і Леонід Данилович Кучма
                4) Кучма та Кравчук
                5) Кучма Леонід
                6)Вибори 1994 р засвідчили виразний регіональний розподіл виборчих симпатій
                7) За змішаною системою
                8) Конгрес українських націоналістів.Комуністична партія України . Селянська партія України .Соціалістична партія України. Народний Рух України.Українська республіканська партія .
                9)Ввести в дію закон про "Внесення змін і доповнень
                до Кодексу України про адміністративні правопорушення" з дня його розголошення.

                ОтветитьУдалить
              16. 18.03. 20. Тема уроку: Стан економіки України в 1991-1998 р.р." Параграф 21.
                1)Ситуація погіршувалась,напруга в суспільстві загострювалась,рівень інфляції став найбільшим за весь час,50% підприємств були в збитках(не окуповували витрати) запроваджена грошова одиниця - гривня.
                2)Тіньова економіка - це господарська діяльність,яка розвивається поза державним обліком.Економіку тих років руйнувала юнфіскайна податкова політика.У середині 90-х років податки перевищували прибуток,тому підприємства всіляко уникали податків і це отримало назву тіньова економіка,всі кредити давали під 20% річних.
                3)У жовтні 1994р.Президент проголосив новий курс соціально-економічної політики,її мета була прискорення ринкових стосунків.
                4)На мою думку,їх план був добре продуманий і мав би привести до створення нового класу: власників-громадян які б підняли економіку, але це зумовило створення олігархічної економіко-політичної системи.
                5)Відповідно до указу Президента України Леоніда Кучми та статей 99 і 102 Конституції України,протягом 2-16 вересня 1996р в Україні була проведена грошова реформа.В обіг введено національну валюту-гривню та її соту частку-копійку
                6)Кризовий стан у сільському господарстві зумовила такі причини,як інфляція,відсутність кормів для тварин та інші.

                ОтветитьУдалить
              17. 07.04.20. Тема уроку: "Помаранчева революція 2004-2005 р.р."
                1.Помаранчева революція-це акт масової громадської непокори,які виявили силу українського громадського суспільства.
                2.Президентські вибори восени 2004р. - стало приводом Помаранчевої революції.
                3.Страйк який був проведений прихильниками В.Ющенка,після оголошення Центральною виборчою комісією попередніх результатів.
                4.Відверте шахрайство призвело до революційного вибуху 22 листопада на майдан Незалежності та Хрещатик прийшли обурені фальсифікаціями громадяни.
                5.Конституційна реформа ініціювалась два рази.
                Перша була проведена 16 квітня в 2000 році за ініціативою Л.Кучми був проведений всеукраїнський референдум за народною ініціативою.Немаючи гідної кандидатури проти Ющенка на осінні вибори президента, олігархат вирішив перетворити Україну в парламентсько-президенську республіку.
                6.Президентські вибори в Україні 2004 року — чергові вибори керівника держави Україна, були проведені 31 жовтня, 21 листопада та 26 грудня 2004-го. Президентські вибори були четвертими виборами, що пройшли в Україні після здобуття незалежності від Радянського Союзу.

                ОтветитьУдалить
              18. 08.04.20. Тема уроку: "Суспільно-політичне життя та соціально-економічний розвиток України у 2005-2009 р.р."
                1. Якими були сподівання українців після Помаранчевої революції?
                2. Які прорахунки допустив президент ющенко на початку свого правління?
                3. Причини протистояння президента В.Ющенка та прем'єр-міністра Ю.Тимошенко.
                4. Які політичні сили перемогли на виборах до Верховної Ради в 2006 р.
                5. Як В.Янукович став прем'єр-міністром України?
                6/ Назвіть основні здобутки та прорахунки "помаранчевої" політичної команди.
                Відповіді:
                1.після перемоги Помаранчевої революції переважна частина суспільства певний час жила в передчутті сприятливих глибоких перетворень.
                2.Віктор Ющенко маючи протягом першого року президентсва широкі повноваження для здісненя радикальних переторень,ними не скористався
                3.Нажаль перші успіхи були знівельвані внутрішніми конфліктами помаранчевої команди,якій призвели до відставки на початку 2005р уряду Ю.тимошенко.Водночас В.Ющенку для проведення реформ не вистачало також протипрезиденської більшості у верховній раді.
                4.Оскільки вибори 26 березня 2006р Верховної ради відбулися на негативному економічному тлі,в умовах відчуження та суперництва помаранчевих си,протистояння їм олігархів,найбільше місць у верховній раді здобкла Партія регіонів України(ПРУ)-186 місць.
                5Упродовж квітня-липня в парламенті проводилися виснажливі переговори щодо утворення правлячої коаліції.ЛІдер соціалістів О.Мороз спочатку схилявся до коаліції з БЮТ і Нашою Україною-коаліції демократичних сил,але зрештою приєднався до ПРУ та КПУ,отримавши посаду спікера.Утворена антикризова коаліція на посаду премєра висунула кандидатуру лідера регіоналів В.Ющенка.
                6.Говним здобутком Помаранчевої революції стало повернення України до давньої демократичної традиції,за якою влада призначається й не передається в спадок.Владу може обирати лише народ та усувати,якщо вона не виконує своїх обовязків.Отже,незважаючи на поразку,помаранчева революція утвердила Україну як демократію,на жаль,нестабільну,з такими проявами,як корупція,відсутність незалежних масових профспілок,залежні від олігархів партії,ЗМІ,суди та інше.

                ОтветитьУдалить
              19. 09.04.20. Тема уроку: "Від біполярного до багатополярного світу"
                1. Що таке" політика нового мислення"?
                2. Що предбачала дана політика?
                3. чим була спричинена політика нового мислення?
                4. Чому з ропадом СРСР світ став багатополярним?
                5. Які конфлікти в світі відбулися в кінці ХХ- на початку ХХІ ст.?
                6. На думку сучасних політологів після агресії Росії проти України світ знову став біполярним. Чи підтримуєте ви цю точку зру? Відповідь аргументуйте.
                відповіді:
                1.Нове політичне мислення запропоноване М.Горбачовим та його однодумцями-система ідей і підходів у розвязанні міжнародних проблем на основі загальнолюдських цінностей,політики взаємних компромісів
                2.1)Визнання загальнолюдських норм моралі як основи політики
                2)усвідомлення всеосяжного характеру проблем міжнародної безпеки
                3)Розуміння мирного співіснування країн з різними соціально-політичним устроєм не як фрми класової боротьби,а як політики взаємних компромісів
                4)Усвідомлення необхідності спільних зусиль для розвязання глобальних проблем людства та його виживання в ядерно космічну добу.
                3.Рішучий крок до діалогу зробили новий лідер Радяньського союзу М.Горбачов і його однодумці ідеолог перебудови О.Яковлєв і міністр закордоних справ СРСР Е.Шеварднадзе.Роспочата в СРСР перебудова дала змогу прийти до вироблення нового політичного мислення.
                4.Водночас із закінчення холодної війни на рубежі 1990-х років надбаня історї стала біполярна система світового порядку,коли довгі роки США і СРСР вели боротьбу за лідерство буквально і усіх сферах.Після роспаду в 1991 р Радяньського Союзу єдиною на той час наддержавою у світі залишилася Сполучені Штати.
                5.Війна в Перській затоці 1991р
                Небеспека виникнення нової війни між Індією і Пакистаном
                Війна між Ефіопією і Еритреєю
                Війна в Іраку в 2003р
                6.-

                ОтветитьУдалить
              20. Этот комментарий был удален автором.

                ОтветитьУдалить
                Ответы
                1. Скопійовано -- uk.wikipedia.org › wiki › Шухевич_Роман_Осипович

                  Удалить
              21. 14.04.20. Тема уроку: " Соціально-економічний розвиток та політичне становище України в 2010-2013 р.р."
                Відповісти на запитання:
                1. Що сприяло перемозі В.Януковича на виборах президента?
                2. Як змінилося становище в управлінні державою з приходом до влади нової політичної команди?
                3.Як змінилася форма правління в Україні після конституційної реформи 2010 року?
                4. Які зміни відбулися в національно-культурній політиці?
                5. Як змінилося ставлення нової влади до бізнесу та політичних опонентів?
                6. Назвіть основні напрямки зовнішньої політики В.Януковича.
                7. Що таке Харківські угоди?
                8. Чи принесли користь ці Угоди Україні?
                9.До яких зовнішньополітичних акцій вдалася Росія по відношенню до України в 2013 році?
                10. Чому, на вашу думку, українська демократія була такою вразливою перед наступом Партії регіонів?
                Відповіді:
                1)Поступовий Відхід від курсу реформ,зниження життєвого рівня та внутрішні чвари помаранчевої команди призвели до реваншу В.Януковича та Партії регіонів на призенденських виборах 2010р.
                2)З приходом до влади біло-синіх в україні розпочався період реакції,реваншу олігархічних сил сходу України.Ця влада базувалася як на опануванні всіма гілками влади,так і на потужній розгалуженій Партії регіонів,яку підтримували найбагатші олігархічні клани.
                3)Конституційний Суд під тиском олігархату і В.Януковича виніс антиконституційну ухвалу,що скасовувала Конституційну реформу 2004р.В Україні було встановлено авторитарну владу кримінально-олігархічного угрупування сімї В.Януковича та його найближчого оточення.
                4)У національно-культурній сфері під гаслами протистояння націоналізму посилювався тиск на українство й українську культуру.Одночасно розпочалось загравання з національними меншинами в констексті політики так званої полікультурності.
                5)-
                6)Режим Януковича розпочав цілеспрямовану зміну зовнішньополітичного курсу України,було заявленопро відмову до вступу до НАТО,ухвалено закон про заблоковий статус України.Розпочалось украладання з РФ відверто шкідливих для українгських інтересів угод.Україна посала втрачати іноземних інвесторів.
                7)У 1996р була ухвалена Конституція України,яка забороняла базування на її теренах будь-яких іноземних військових формувань.Тому в 1997р між Україною та РФ було підписано міждержавну угоду про умови тимчасового перебування флоту РФ у Севастополі до 2017р.
                8)21квітня 2010р в Харькові було підписано,а поті за 6 днів ратифіковано нову міждержавну угоду про перебування російського флоту у севастополі.Угода продовжила термін ще на 25 років.Оплата за перебування флоту складалась з щорічних платежів 100млн доларів.
                9)-
                10)-

                ОтветитьУдалить
                Ответы
                1. 3.Відбувся перехід до президентсько-парламентської республіки.5- 9- 10- Оцінка-7

                  Удалить
              22. 16.04.20. Тема уроку: "Формування зовнішньої політики України"
                Параграф 23. Відповісти на запитання
                1.З яких кроків Україна розпочала шлях до євроінтеграції?
                2. Які документи підписала україна з ЄС?
                3. Які фактори першкоджали вступу україни до Європейського союзу?
                4. Коли Україна підтвердила свій без'ядерний статус?
                5. В чому сутність Будапештського меморандума?
                6. Коли Україну прийняли до Ради Європи? Що для неї означала ця подія?
                7. Які події на початку ХХІ ст. призвели до призупенення руху України до Європи?
                8. Що таке політика багатовекторності?
                9. В чому полягала проблема Чорноморського флоту?
                10. Дайте коротку характеристику подій навколо Тузли.
                Відповіді:
                1.У липны верховна рада Украънир затвердила зовньополітичну докторину України де членство в ЄС було визначене першочерговою метою нашої зовнішньої політики. У жовтні 1993р в Києві відкрилося представництво ЄС.З цих кроків розпочалася євроінтеграція України.
                2.У червні 1994р ЄС підписав з Україною Угоду про партнерство та співпрацю.ЄС надав Україні статус країни з перехідною економікою.Це дало змогу більшості українських товарів безмитно або з мінімальним митом потрапляти на європейський ринок.
                3.Серед українців постійно збільшувалась частина тих громадян,які підтримували їдеї до вступу України в Євросоюз.Проте низький рівень економічного та соціального розвитку країни не давав можливості вести мову про негайне входження України до ЄС,оскільки це ознасало б руйнування української єкономіки.
                4.У січні 1994р Президент України Л.Кравчук підписав тристоронню угоду щодо ядерного розброєння,а в листопаді Україна ратифікувала Договір про неросповсюдження ядерної зброї.Першим в історії людства погодившись на безядерний статус,українське керівництво повелося наївно й не домоглося від країн ядерного клубу твердих гарантій національної беспеки.
                5.5 грудня 1994р США,Великобританія та рф підписали так званий Будапештський меморандум про гарантії беспеки України.До 1996р ядерні боєзарядки були вивезені до Росії.
                6.Україна першою з країн СНД підписала угоду про участь у програмі партнерство заради миру.Незабаром було започатковано розширені та поглиблені відносини з НАТО.У липні 1997р вони були оформлені в Хартію про особливе парнерство України й НАТО.26 вересня 1995р Україну було прийнято до РАди Європи.
                7.Початок 2000-х років виявився несприятливим для європейських перпектив України.Вбивство Гонгадзе після цего відбувся касетний скандал.
                8.Тривалий час Українське державне керівництво ніяк не могло визначитися зі стратегічними орієнтаціями в зовнішній політиці.Воно дотримувалось так зване багатовекторності,тобто балансування між прагненням увійти до кола західних країн і традиційно привязаністю до РФ.
                9.Джерелом напруженості у відносинах між країнами стали необгрунтовані претензії РФ щодо Криму,Севастополя й чорноморського флоту.Починаючи з січня 1992 Україна розпочала формування власних Збройних сил.Російська сторона не бажала поступатися чорноморським флотом і виступала за його поділ
                10)

                ОтветитьУдалить
              23. 19.03. 20. Тема уроку: "Павло Скоропадський"
                1)15 травня 1873 р. у Віспдені
                2)ад'ютантом,ад'ютант генерала Миколи Ліневича,командував гвардійською кавалерійською дивізією
                3)відновити стабільність у суспільстві
                4)Зрікся влади,але не зрікся гетьманства
                5)В ніч з 29 на 30 квітня 1918 року, коли генерал Павло Скоропадський,за сприяння німецьких військ захопив владу в Україні, усунувши Українську Центральну Раду.
                6)Скоропадський видав свій маніфест
                1. розпуск Центральної Ради і земельних комітетів;
                2. відновлення приватної власності;
                3. замість УНР оголошувалася Українська Держава з гетьманом на чолі, який до скликання парламенту зосередив у своїх руках всю законодавчу, виконавчу і судову владу.
                7)Здійснювалася армійськими підрозділами Німеччини та Австро-Угорщини
                8)Намагався силою влади й помірними реформами зліквідувати революційні зміни щодо земельного питання,
                9)
                10)1.Відсутність дієздатної регулярної української армії.
                2.Залежність Української держави від австро-німецьких збройних формувань.
                3.Відновлення старих порядків, що призвело до наростання соціальної напруги.
                4.Вузька соціальна база (буржуазія, поміщики, заможні селяни).

                ОтветитьУдалить
              24. 09.04.20. Тема уроку : "Роман Шухевич"
                1)Роман Шухевич,генерал-хорунжий УПА (1944),політичний і військовий діяч українського революційно-визвольного руху 1920–1950 роках,походив з відомого роду в Галичині,і. Вчився у гімназії, у Львівській політехніці, здобув фах інженера-будівельника, паралельно здобував музичну освіту в Львівському музичному інституті. Після звільнення з ув’язнення 1937 р.Під керівництвом Р. Шухевича ОУН зробила цілий ряд вкрай важливих політичних кроків: в серпні 1943 проведено 3-й Надзвичайний великий збір ОУН, прийнято розгорнуту програму організації, що була по суті програмою національно-визвольного руху.Роман Шухевич та його спільники будували УПА за зразками регулярних армій: створювались штаби (Головний та регіональні), офіцерські (старшинські) школи, система звань та посад, і навіть власна нагородна система. Запроваджені ним принципи і норми політичної та військової діяльності стали концептуальною основою української визвольної боротьби 1940–1950 років.
                2)Р. Шухевич ініціював морально-політичну мобілізацію українців Галичини та Волині в обороні автономних прав Карпатської України. Для протидії антиукраїнським погромам поляків у Львові він створив та очолив Комітет самооборони.

                ОтветитьУдалить
              25. Этот комментарий был удален автором.

                ОтветитьУдалить
              26. 16.04.20 Тема уроку: "Левко Лукяненко"дати характеристику внеску Л.Лукяненка в український національно-визвольний рух.
                -Брав активну участь у боротьбі політв’язнів зі свавіллям адміністрації, писав і підписував різноманітні листи до радянських керівних органів і міжнародних організацій.Розробив стратегію виведення України з-під влади Москви та зі складу СРСР шляхом референдуму на основі конституцій СРСР і УРСР та норм міжнародного права.

                ОтветитьУдалить
              27. 21.04.20. Тема уроку: "Революція гідності 2013-2014 р.р."
                Параграф 26.
                1. Які заходи були проведені в україни з метою євроінтеграції України?
                2. Чим пояснити прагнення українців стати частиною Європейського союзу?
                3. Чому президент В.Янукович відмовився продовжувати євроінтеграційні процеси?
                4. Що таке "Євромайдан"? Яку мету він перед собою ставив?
                5. Яка подія стала приводом до Революції гідності?
                6. Сутність диктаторських законів 2014 року. Як вплинули вони на настрій протестуючих на Майдані?
                7. Що таке Небесна сотня? Кого з її представників ви можете назвати.
                8. Що сталося з В.Януковичем в наслідок Революції?
                9. Хто був призначений новим главою уряду України? Хто став виконуючим обов'язки президента україни?
                10 Коли відбулися нові президентські вибори? Хто став главою держави?
                Відповіді:
                1)Під час тривалих дискусій різних суспільно-політичних сил у Верховній раді України було вироблено й законодавчо закріплено такі приорітети зовнішньої політики України,як Угода про партнерство й співробітництво між Україною й європейськими співтовариствами ті їхніми державами.
                2)-
                3)Після відновин В.Януковичем президента РФ український уряд несподівано почав шукати приводів для гальмування підписання угоди.В україні набула розголосу інформація про те,що для асоціації з ЄС Україні до 2017р потрібно 160млрд дол США.
                4)Євромайдан-це був початковий етап Революції гідності,акції протесту,що відбувалися протягом 21-29 листопада 2013р як реакція на рішення Кабінету Міністрів України призупинити підготовку дор підписання Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.На майдані зібралося майже 1500 осіб це були переважно журналісти і студенти вони почали висловлюватися за підписання угоди З євросоюзом.Саме тому ця акція отримала назву Євромайдан.
                5)Небачена брутальність виявлена до мирного виступу молоді приголомшила суспільство.Ця подія стала переломним моментом виступу молоді у революційних подіях.протести перетворилися з європейських на антиурядові й набули значно ширших маштабів.
                6)завдяки Євромайдану в українців зник страх перед злочиним режимом.19 січня 2014р на Майдані зібралося Народне Віче.Його учасники засудили диктаторські закони й вирішили провести до Верховної Ради та виставити там бестроковий пікет.
                7)Небесна сотня-Збірна назва загиблих і померлих від ран учасників РЕволюції гідності.Усі загиблі,які захищали Конституцію України,демократію,права та свободи людин7и під час Революції гідності,були зараховані до символічної НЕбесної сотні до неї належать:Віктор Чміленко,Дрьомін Ярослав Павлович,Грабовий Валерій Миколайович,Глобенко Олексій Іванович,Шимчик Ярослав Володимирович і інші.
                8)У вечері 21 лютого на Майдані зібралося велелюдне Віче.ЛІдери опозицій оголосили зміст угоди з В.Януковичем.Проте віче її рішуче засудило.На трибуну піднявся сотник Самооборони Володимир Парасюк і заявив,що майдан не терпітиме В.Януковича до грудня 2014р й поставив від своєї сотні ультиматум якщо В.Янукович не піду у відставку до ранку,то ми йдемо на штурм зі зброєю!Я вам клянусь! Віче підтримало сотника.Тієї ж ночі В.Янукович утік за декілька діб зявився у ростові на дону.
                9)23 лютого обовязки Президента України було покладено на голову Верховної Ради України О.Турчинова.
                10)25 травня на виборах Президента України переміг Петро Порошенко.

                ОтветитьУдалить
                Ответы
                1. Оцінка-9. 1. Відповіді можна надсилати ел.поштою. 2. Розташуй події від найдавнішої до найпізнішої (по хронологі)

                  Удалить
              28. Олександр Сергійович як здати вам тематичний контроль і як зробити останє завдання?

                ОтветитьУдалить
              29. 18.03. 20. Тема уроку: Стан економіки України в 1991-1998 р.р." Параграф 21.
                Відповісти на запитання:
                1. Назвіть об'єктивні та суб'єктивні причини економічної кризи в Україні в даний період
                2.Що таке "тіньова економіка". Причини її виникнення та соціально-економічні наслідки.
                3.Економічний курс президента Л.Кучми: досягнення та прорахунки.
                4. Чи справедливою була приватизація державних підприємств. Обгрунтуйте свою думку.
                5. Коли була запроваджена національна валюта? Які її наслідки вона мала для оздоровлення економіки.
                6. Які зміни відбулися в сільському господарстві? Назвіть позитивні та негативні наслідки його реформування.
                Відповіді:
                1)Ситуація,погіршувалась напруга в суспільстві вкрай загострювалась,рівень інфляції був найбільшим,технологічна відсталість,50% підприємств були в збиткі запроваджена грошова одиниця-гривня.
                2)Тіньова економіка-це господарська діяльність,яка розвивається поза державним обліком.Економіку тих років руйнувала йуонфіскайна податкова політика.У середині 90-х років податки перевищували прибуток тому підприємства всіляко уникали податків і тому назвати тіньовою економікою,кредити давали під 20% річних
                3)У жовтні 1994р Президент проголосив новий курс соціально економічної політики,її мета була прискорення ринкових стосунків.
                4)Внаслідок цього у державній власності в різний час перебували різні галузі підприємства чи їх частини.
                5)Відповідно до указу Президента України Леоніда Кучми та статей 99 і 102 Конституції України протягом 2-16 вересня 1996р в Україні була проведена грошова реформа.В обіч введено національну валюту України гривню та її соту частку-копійку
                6)кризовий стан у сільському господарстві зумовила такі причини,як безгосподарність,інфляція,відсутність кормів для тварин

                ОтветитьУдалить

              30. 08.04.20. Тема уроку: "Суспільно-політичне життя та соціально-економічний розвиток України у 2005-2009 р.р."
                1. Якими були сподівання українців після Помаранчевої революції?
                2. Які прорахунки допустив президент ющенко на початку свого правління?
                3. Причини протистояння президента В.Ющенка та прем'єр-міністра Ю.Тимошенко.
                4. Які політичні сили перемогли на виборах до Верховної Ради в 2006 р.
                5. Як В.Янукович став прем'єр-міністром України?
                6/ Назвіть основні здобутки та прорахунки "помаранчевої" політичної команди.
                Відповіді:
                1.після перемоги Помаранчевої революції переважна частина суспільства певний час жила в передчутті сприятливих глибоких перетворень.
                2.Віктор Ющенко маючи протягом першого року президентсва широкі повноваження для здісненя радикальних переторень,ними не скористався
                3.Нажаль перші успіхи були знівельвані внутрішніми конфліктами помаранчевої команди,якій призвели до відставки на початку 2005р уряду Ю.тимошенко.Водночас В.Ющенку для проведення реформ не вистачало також протипрезиденської більшості у верховній раді.
                4.Оскільки вибори 26 березня 2006р Верховної ради відбулися на негативному економічному тлі,в умовах відчуження та суперництва помаранчевих си,протистояння їм олігархів,найбільше місць у верховній раді здобкла Партія регіонів України(ПРУ)-186 місць.
                5Упродовж квітня-липня в парламенті проводилися виснажливі переговори щодо утворення правлячої коаліції.ЛІдер соціалістів О.Мороз спочатку схилявся до коаліції з БЮТ і Нашою Україною-коаліції демократичних сил,але зрештою приєднався до ПРУ та КПУ,отримавши посаду спікера.Утворена антикризова коаліція на посаду премєра висунула кандидатуру лідера регіоналів В.Ющенка

                ОтветитьУдалить
                Ответы
                1. Этот комментарий был удален автором.

                  Удалить
                2. 1.після перемоги Помаранчевої революції переважна частина суспільства певний час жила в передчутті сприятливих глибоких перетворень. Списано. Оцінка-1

                  Удалить
              31. 09.04.20. Тема уроку: "Від біполярного до багатополярного світу"
                1. Що таке" політика нового мислення"?
                2. Що предбачала дана політика?
                3. чим була спричинена політика нового мислення?
                4. Чому з ропадом СРСР світ став багатополярним?
                5. Які конфлікти в світі відбулися в кінці ХХ- на початку ХХІ ст.?
                6. На думку сучасних політологів після агресії Росії проти України світ знову став біполярним. Чи підтримуєте ви цю точку зру? Відповідь аргументуйте.
                відповіді:
                1.Нове політичне мислення запропоноване М.Горбачовим та його однодумцями-система ідей і підходів у розвязанні міжнародних проблем на основі загальнолюдських цінностей,політики взаємних компромісів
                2.1)Визнання загальнолюдських норм моралі як основи політики
                2)усвідомлення всеосяжного характеру проблем міжнародної безпеки
                3)Розуміння мирного співіснування країн з різними соціально-політичним устроєм не як фрми класової боротьби,а як політики взаємних компромісів
                4)Усвідомлення необхідності спільних зусиль для розвязання глобальних проблем людства та його виживання в ядерно космічну добу.
                3.Рішучий крок до діалогу зробили новий лідер Радяньського союзу М.Горбачов і його однодумці ідеолог перебудови О.Яковлєв і міністр закордоних справ СРСР Е.Шеварднадзе.Роспочата в СРСР перебудова дала змогу прийти до вироблення нового політичного мислення.
                4.Водночас із закінчення холодної війни на рубежі 1990-х років надбаня історї стала біполярна система світового порядку,коли довгі роки США і СРСР вели боротьбу за лідерство буквально і усіх сферах.Після роспаду в 1991 р Радяньського Союзу єдиною на той час наддержавою у світі залишилася Сполучені Штати.
                5.Війна в Перській затоці 1991р

                ОтветитьУдалить
              32. 16.04.20. Тема уроку: "Формування зовнішньої політики України"
                Параграф 23. Відповісти на запитання
                1.З яких кроків Україна розпочала шлях до євроінтеграції?
                2. Які документи підписала україна з ЄС?
                3. Які фактори першкоджали вступу україни до Європейського союзу?
                4. Коли Україна підтвердила свій без'ядерний статус?
                5. В чому сутність Будапештського меморандума?
                6. Коли Україну прийняли до Ради Європи? Що для неї означала ця подія?
                7. Які події на початку ХХІ ст. призвели до призупенення руху України до Європи?
                8. Що таке політика багатовекторності?
                9. В чому полягала проблема Чорноморського флоту?
                10. Дайте коротку характеристику подій навколо Тузли.
                Відповіді:
                1.У липны верховна рада Украънир затвердила зовньополітичну докторину України де членство в ЄС було визначене першочерговою метою нашої зовнішньої політики. У жовтні 1993р в Києві відкрилося представництво ЄС.З цих кроків розпочалася євроінтеграція України.
                2.У червні 1994р ЄС підписав з Україною Угоду про партнерство та співпрацю.ЄС надав Україні статус країни з перехідною економікою.Це дало змогу більшості українських товарів безмитно або з мінімальним митом потрапляти на європейський ринок.
                3.Серед українців постійно збільшувалась частина тих громадян,які підтримували їдеї до вступу України в Євросоюз.Проте низький рівень економічного та соціального розвитку країни не давав можливості вести мову про негайне входження України до ЄС,оскільки це ознасало б руйнування української єкономіки.
                4.У січні 1994р Президент України Л.Кравчук підписав тристоронню угоду щодо ядерного розброєння,а в листопаді Україна ратифікувала Договір про неросповсюдження ядерної зброї.Першим в історії людства погодившись на безядерний статус,українське керівництво повелося наївно й не домоглося від країн ядерного клубу твердих гарантій національної беспеки.
                5.5 грудня 1994р США,Великобританія та рф підписали так званий Будапештський меморандум про гарантії беспеки України.До 1996р ядерні боєзарядки були вивезені до Росії.
                6.Україна першою з країн СНД підписала угоду про участь у програмі партнерство заради миру.Незабаром було започатковано розширені та поглиблені відносини з НАТО.У липні 1997р вони були оформлені в Хартію про особливе парнерство України й НАТО.26 вересня 1995р Україну було прийнято до РАди Європи.
                7.Початок 2000-х років виявився несприятливим для європейських перпектив України.Вбивство Гонгадзе після цего відбувся касетний скандал.
                8.Тривалий час Українське державне керівництво ніяк не могло визначитися зі стратегічними орієнтаціями в зовнішній політиці.Воно дотримувалось так зване багатовекторності,тобто балансування між прагненням увійти до кола західних країн і традиційно привязаністю до РФ.

                ОтветитьУдалить
                Ответы
                1. 1.У липны верховна рада Украънир затвердила зовньополітичну докторину України де членство в ЄС було визначене першочерговою метою нашої зовнішньої політики. У жовтні 1993р в Києві відкрилося представництво ЄС.З цих кроків розпочалася євроінтеграція України. Списано! Оцінка-1

                  Удалить
                2. Ахахах списано у Собка тай ще й ошибки не переправляні.

                  Удалить
              33. Этот комментарий был удален автором.

                ОтветитьУдалить
              34. Этот комментарий был удален автором.

                ОтветитьУдалить