Дистанційне навчання з історії, 5 клас




Увага! Учні, які не мають технічної можливості або не вміють друкувати, можуть надсилати письмові роботи, виконані в зошиті, на електронну адресу aleksandr.peresunchak@ukr.net.

 Скопійовані з інтернету відповіді оцінюватися не будуть!




12.03.20 .Тема уроку: "Родове дерево".
Параграф 23.

Завдання: прочитати текст,  переглянути відео скласти своє родове дерево.
 Дізнатися прізвища  прадіда, прабабки,  дідуся, бабусі, їхні роки народження, місця народження та проживання, чим займалися ( інформацію зібрати по можливості). Відповісти на запитання. параграфу.



 19.03 20. Тема уроку: "Тематичне оцінювання." Повторити матеріали параграфів 12-16.
 Відповісти на запитання:
1.Що таке історичні джерела?
2. Які види історичних джерел ви знаєте?
3. Хто такі археологи?
4. Що таке експонат, артефакт, музей?
5. Що таке нумізматика? Яку інформацію з історії надає дана наука?
6.Хто такий Вікентій Хвойка? Що він досліджував?
7. Хто такий Борис Мозолевський? Який він зробив внесок в дослідженні історії?
8.Який матеріал для письма використовувався в давнину? Назвати його типи.
9. Які види писемності ви знаєте?
10. Де і як зберігаються історичні джерела?
11. Що таке музей під відкритим небом? Навести приклади таких музеїв.
12. назвіть найвідоміших дослідників історії України.


 26.03.20. Тема уроку: "Від воза до ракети: як змінювалися заняття людей"
Параграф 30. Заввдання: прочитати, відповісти на запитання.

1. Чим пояснити, що із зникненням мамонтів та появою ссавців люди винайшли лук та стріли?
2. Де і ким нині використовуються лук зі стрілами?
3. Чому господарство первісних людей історики назвали привласнюючим?
4.Яка різниця між натуральним і ринковим господарством?
5. Чи існує нині натуральне господарство? Поясніть свою думку.
6.Що таке ремесло? Чи існує воно нині?
7. Назвіть прізвища людей, які походять від заняття людей ремеслом.
8. Які винаходи стародавніх людей продовжують використовувати нині?
9.Як впливає розвиток сучасної цивілізації на стан навколишнього середовища?
10 Чи знаєте ви походження власного прізвища? Якщо так, то поясніть його значення.


09.04.20. Практичне заняття №6. "Українські міста і села в минулому і тепер"

Завдання:
1, Прочитиати параграф31.
2.Підготвати експозицію (виставку предметів)  етнографіїчних матеріалів та дати харатеристику їх призначенням.( скласти уявну подорож до етнографічного музею та  описати її).


16.04.20. тема уроку: "Українські школи та університети"
Прочитати параграф 32 та відповісти на запитання.
1. Які артефакти свідчать про поширення писемності на Русі?
2. Що таке "Повчання дітям"?
3.Яким був рівень освіти в козацькі часи? Який документ це підтверджує?
4.Що таке братська школа?
5. Хто такий Іван Федоров? Яким бу його внесок у розвиток культури?
6. Що таке сім вільних наук?
7. Хто і коили заснував перший вищий навчальний заклад в Україні?
8.Якою була роль Петра Могили у розвитку української освіти?
9.Назвіть університети, які були створені на території України в ХІХ ст.?
10 . Яких ви знаєте українських вчених? Який внесок у розвиток науки вони зробили?


 23.04.20. Тема уроку: "Здоров'я і дозвілля"

Параграф 33. Завдання: прочитати та відповісти на запитання:
1. Хто виконував обов'язки лікарів у стародавні часи?
2. Яким способами в стародавні часи лікували від хвороб?
3. Що таке оберіг?
4 Як називали лікарів на Русі?
5. Хто такий Агапіт? Чим він здобув авторитет серед русів?
6. Хто такі цирульники? Яка їх роль в тогочасній медицині?
7. З чого виготовляли перші ліки?
8. Де в Україні з'явилися перші аптеки? Яку користь суспільству приносили аптекарі?
9. Яким було дозвілля населення Русі?
10. Визначити, до яких історичних епох належать предсталені на малюнках  ( мал. на ст. 181) жіночі костюми?

30.04.20. тема уроку: «В пошуках скарбів історії»

 Параграф 34. Завдання: виконати вправи.

07.05.20. Урок узагальнення

Завдання: повторити матеріали параграфів 30-34. Дати відповіді на запитання.
1. Що таке привласнююче господарство?
2. Назвати основні галузі привласнюючого господарства.
3.Що таке відновлюване господарство?
4. Назвати галузі відновлюваного господарства.
5. Яка різниця між натуральним та ринковим господарствами?
6.Що такее ремесло? Назвіть види ремесл.
7. Хто такі чумаки?
8.Що таке графіті? Назвати відомі графіті в Україні.
9. Хто така Євпраксія? Який її внесок в науку на Русі?
10. Які університети були засновані  в Україні в ХІХ ст.?

14.05. 20. Тематичний контроль.

Відповісти на запитання:
1. Як виникло землеробство?
2. Як стародавні люди перейшли до скотрарства?
3. Які обставини спричинили вдасконалення знарядь праці?
4. Як сучасне виробництво впливає на стан навколишнього середовища?
5. Що таке графіті? Які з низ збереглися до нинішнього часу?
6. Хто такий Іван Федоров?
7.Хто такий Юрій Котермак?
8. Де і коли  в Україні було засновано перший університет?
9. Як називається сучасний науковий центр України? Де і коли він був відкритий вперше?
10. На якому артефакті було зображено лікувальні дії стародавніх жителів України?






 Увага! Відповіді пишіть в коментарях! Також завдання можна виконувати в робочих зошитах та надсилати фото  на ел. пошту: aleksandr.peresunchak@ukr.net

94 комментария:

  1. Доброго дня,Олександр Сергійович.
    ЦЕ Я БОГДАН ВОРОВСЬКИЙ ВОТ МОЄ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

    ОтветитьУдалить
  2. Ответы
    1. Надіслати електоронною поштою : aleksandr.peresunchak@ukr.net або через фейсбук: Олександр Пересунчак

      Удалить
  3. 1.Історичне джерело — об'єкт, який містить інформацію про факти минулого, що мають історичне значення.
    2.Письмові , фолькльор , артефакти.
    3.Учені , які досліджують історію за допомогою артефактів.
    4.Експонат - обьект, який викладають на огляд в музей; Артефакт - якась знахідка , яка є давньою , і допомагає вивчати історію;Музей - заклад призначений для вивченя минулого.
    5.Нунізматика - наука про монети. Щоб дізнатись які люди були зображені на грошах або копійках; як називались тудішні купюри.
    6.Вікентій Хвойка - український і російський археолог. Досліджував памятки трипільскої культури.
    7.Борис Миколайович Мозолевський - радянський і український археолог і літератор. Знайшов скіфську пектораль.
    8.Камені, різноманітні дощечки, посуда , кістки, кора берези , папір , пергамент.
    9.Ієрогліфічне , абеткова.
    10.В архівах. У різних папках ; до архіву доступ мають тільки особливі особи; при читаннні архівів використовують перчатки , це допомагає не бруднути ті чи інші речі.
    11.Експонати , які не можна перенести до музею найчастіше залишають на їх початковому місці , це і є пам'ятки пыд выдкритим небом , наприклад : Замок Любарта; Палац кримських ханів .
    12.Михайло Максимович ; Михайло Грушевський.
    Бойко Олексій 5 клас

    ОтветитьУдалить
  4. 1 Історичні джерела це речі які допомагають історикам дізнаватися про події в минулому
    2.речові,писемні,усні(фольклорні джерела)
    3.археологи-люди(учені) які займаються дослідженням історії за допомогою речових пам'яток
    4.Експонат-об'єкт який показаний на виставці чи в музеї
    Артефакт-археологічна знахідка
    Музей - заклад призначений для вивчення та збереження історичних пам'яток
    5.Нумізматика-наука про монети
    Допомагає дізнатися які люди були зображені на грошах чи копійках це можуть бути козаки
    6.Вікентій Хвойка-видатний український та російський археолог
    Досліджував трипільську культуру
    7.Борис Мозолевський-радянський і український археолог і літератор.
    Знайшов пектораль скіфського царя IV ст.
    8.папірус,глина,черепки,пергамент,дощечки ,березяна кора
    9.Ієрогліфічне та абеткове
    10.В архівах
    До архіву доступ мають деякі особи
    Документи беруть тільки в перчатках щоб не залишити бруд на документах
    11.Музей під відкритим небом це
    різновид музеїв, де експонати розміщені на відкритому просторі
    Наприклад:замок Любарта; Мамаєва Слобода
    12.Михайло Максимович
    Михайло Грушевський
    Медведчук Олександра

    ОтветитьУдалить
  5. Один учень напише - інші скористаються (копіювати-вставити)?

    ОтветитьУдалить
  6. 1.Історичне джерело — об'єкт, який містить інформацію про факти минулого, що мають історичне значення.
    2.Письмові , фолькльор , артефакти.
    3.Учені , які досліджують історію за допомогою артефактів.
    4.Експонат - обьект, який викладають на огляд в музей; Артефакт - якась знахідка , яка є давньою , і допомагає вивчати історію;Музей - заклад призначений для вивченя минулого.
    5.Нунізматика - наука про монети. Щоб дізнатись які люди були зображені на грошах або копійках; як називались тудішні купюри.
    6.Вікентій Хвойка - український і російський археолог. Досліджував памятки трипільскої культури.
    7.Борис Миколайович Мозолевський - радянський і український археолог і літератор. Знайшов скіфську пектораль.
    8.Камені, різноманітні дощечки, посуда , кістки, кора берези , папір , пергамент.
    9.Ієрогліфічне , абеткова.
    10.В архівах. У різних папках ; до архіву доступ мають тільки особливі особи; при читаннні архівів використовують перчатки , це допомагає не бруднути ті чи інші речі.
    11.Експонати , які не можна перенести до музею найчастіше залишають на їх початковому місці , це і є пам'ятки пыд выдкритим небом , наприклад : Замок Любарта; Палац кримських ханів .
    12.Михайло Максимович ; Михайло Грушевський.
    Максим Шаманський

    ОтветитьУдалить
  7. Ответы
    1. Этот комментарий был удален администратором блога.

      Удалить
  8. 1.Лук і стріли полегшили життя людини. 2. Стрільба з лука- олімпійський вид спорту,використовується спортсменами. 3.Усе ,що давала природа ,люди привласнювали нічого не виробляючи. 4.Натуральне-де продукти виробляють для своїх потреб.Ринкове-продаж виробленої продукції. 5.Так існує.Сьогодні теж багато людей виробляють продукти для власних потреб. 6.Ремесло-виготовлення різноманітних виробів,необхідних для повсякденного вжитку.Люди,які займаються ремеслом -ремісник.Існує. 7.Ткач,Коваль,Мельник,Гончар,Кравець,Кушнір,Бондар,Тесля,Пасічник. 8.Колесо,рахівниця,сонячний годинник,скло. 9.Сучасна цивілізація збіднює навколишнє середовище. 10. Від церковного імені Стефан,що давньогрецькою означає (вінок).

    ОтветитьУдалить
  9. 26.03.2020. Воровський Богдан. 5 клас
    1. Винайдення лука зі стрілами 10 тис. років тому дало змогу полегшити життя людини. він був створеним для полювання. Він був основною зброєю.
    2. Лук зі стрілами – використовуються в олімпійському виді спорту.
    3. Привласнюючим господарство назвали, бо що людям давала природа вони його привласнювали собі, нічого не виробляючи. У ті часи головним джерелом харчування було збиральництво, рибальство та полювання.
    4. Натуральне господарство відрізняється від ринкового господарства тим, що натуральне господарство – це те, де продукти виробляють для задоволення або власних потреб, а не для продажу. А ринкове господарство має головну мету отримання прибутку, шляхом продажу виробленої продукції.
    5. Так натуральне господарство існує. Ще є люди, які займаються господарством для власних потреб, або по традиції. На мою думку, багато людей займаються натуральним господарством, бо продукти власного виробництва сьогодні корисніші і цінніші, ніж ті, що виробляють для продажу.
    6. Ремесло це виготовлення різноманітних виробів, необхідних для повсякденного вжитку. Так, нині існує багато ремесел. Наприклад, минулого року я відвідав у Вінниці музей гончарства, де були цікаві майстер класи по виготовленню глиняного посуду. У 2018 році ми з родиною відвідали Бушу, де є ткацький центр (відроджене ремесло). Я там вчився робити ляльку-мотанку. У Вінницькому музеї науки можна побачити дуже багато цікавого щодо ремесел, а також у Краєзнавчому музеї Вінниці.
    7. Прізвища, які походять від заняття людей ремеслом: Мельник, Пасічник,Бондар, Ткач і Коваль.
    8. Нині продовжують використовувати: вудочку,часи,одяг, взуття,точило,колесо.
    9. Розвиток сучасної цивілізації погано впливає на навколишнє середовище. Людство збіднює його, забруднює повітря, воду, грунт, вирубує ліси (легені нашої планети).
    10. Наше прізвище походить від відомого Вацлава Воровського (1871-1923) - російського революціонера польського походження, літера-турного критика, одного із перших радянських ди¬пломатів.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. А ще прізвище ВОРОВСЬКИЙ походить від предкув літературного критика В. В. Воровського із села Воров на Житомирщині. Нині це село - Очеретянка.
      А взагалі, прізвище Воровський має польське походження. 10% людей з цим прізвищем є потомками княжеского або боярського рода. За часів І.Грозного це прізвище було в реєстрі знатних прізвищ, яке давалось наближеним у випадку нагороди, тому є рідкісним.

      Удалить
    2. 1. як лук покращив полювання? Оцінка --10.

      Удалить
  10. 1.Оскільки людям потрібно було щось їсти - вони винайшли Лук , він є першим механізмом створеним людиною,
    2.Нині Лук є олімпійським видом спорту
    3.Привласнююче господарство - господарство первісних людей , оскільки вони не вміли самостійно виготовляти продукти харчування , вони їли тільки ті продукти , які давала природа.
    4.Натуральне господарство - господарство , в якому продукти виготовляють для себе . своїх потреб; Ринкове господарство - господарство , на чкому продукти виготовляють для продажу.
    5.Існує , навіть картопля чи суп , який приготували дома для себе - натуральне господарство .
    6. Ремесло - виготовлення виробів , потрібних для повсякденного використовування.Існує , наприклад : виговлення ложок і інших столових приборів , миючих засобів і т.д.
    7.Гончар , Коваль , Кравець , Кушнір.
    8.Скло , дверні замки , хірургія , абетка.
    9.Заводи , виробництва , погано впливають на навколишнє середовище - забрудненням повітря , вод за рахунок випусків в них речовин.
    10.Я не знаю походження мої фамілії.
    Бойко Олексій

    ОтветитьУдалить
  11. 10 Потрібно було знайти в інтернеті. Ось, наприклад, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%B8. Оцінка -9.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. 1. Чому раніше не було потреби в луці та стрілах, а із зникненням мамонтів та появі ссавців вона з'явилаcя?

      Удалить
    2. В інтернеті мені видавало тільки що Бойко пішло від етнеміну Бойки.

      Удалить
    3. ...бойки — етнографічна група українців, що живуть на північних і південних схилах Карпат. За версією, яку «Енциклопедія українознавства» наводить як «найпоширенішу», етнонім «бойки» походить від кельтського племені бойїв, яке проживало на території Чехії й Австрії в пізньоантичні часи.Бойків розглядають як нащадків давнього племені білих хорватів[12], котрі брали безпосередню участь у етногенезі українського народу часів раннього середньовічя та Київської Русі.Від етноніму «бойки» походить і прізвище Бойко

      Удалить
  12. 1.Історичні джерела-це пам'ятки життя і діяльності людей, які дають змогу досджувати минуле людства.
    2.Візуальні, писемні, усні, речові.
    3.Археологія- наука, що вивчає минуле за допомогою речових пам'яток.
    4.Експонат – предмет, продукція, що їх показують на виставці або виставляють у музеї для огляду.
    Артефакт продукт людської діяльності, об'єкт матеріальної культури, що містить у собі певний зміст інформації про минуле: господарські знаряддя, зброя, одяг, предмети культу і поклоніння, тощо; археологічна пам'ятка.
    Музей – це те місце, де можна зустрітися з минулим, побачити сьогодення та зазирнути в майбутнє.
    5.Нумізматика-це наука, що досліджує монети, як історичні джерела.
    6.Вікентій Хвойка -досліджував Трипільську культуру.
    7.Борис Молозевський -археолог, в експедиції в кургані Товста могила знайшов скіфську пектораль.
    8.Давньоєгипетський папірус,шумерська кленописна табличка, письмо на кістках, берестяна грамота.
    9.Піктографічне письмо,ієрогліфічне письмо, абеткова писемність.
    10.Історичні джерела зберігаються в музеях ,це експонати, а історичні документи зберігаються в архівах.
    11. Музей під відкритим небом є у Білгород-Дністровському -Аккерманська фортеця збудована в 13-15столітті.
    12. Микола Костомаров, Володимир Антонович, Михайло Грушевський. В перші десятиліття XX ст. вивчення історії України продовжили М. Грушевський, Д. Багалій, М. Слабченко, Д. Яворницький, Д.Дорошенко, І. Крип'якевич та інші.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Скопійовані з інтернету матеріали не оцінюються!.

      Артефакт — Вікіпедіяuk.wikipedia.org › wiki ›

      Удалить
  13. 1. Людям в давнину потрібно було їсти то вони винайшли лук зробили 1 палицю зігнули натянули на неї мотузку і почали стріляти а стріли вони робили брали 1 патику не широку і наго стрювали тай стріляли.
    2. Луком вбивали тварин щоб щось поїсти
    3. Все , що давала пирода- люди привласнювали, нічого не виробляючи. Така форма господарювання називалась привласюючою.
    4. Тривалий час господарство людей було натуральним, згодом люди почали продавати свої вироби за гроші, а щоб отримати більший прибуток- наймали додаткових працівників. Так сформувалось ринкове господарство.
    5.Так, нині існує натуральне господарство, тому, що людий в наш час виробляють продукти для задоволення власних потреб.
    6..Ремесло-виготовлення різноманітних виробів необхідних для повсякденного вжитку.
    7.Люди навчаються прясти нитки, виготовляти тканини, шити одяг, робити посуд. Людей, які займаються ремеслом, називають "Ремісниками"
    8.Одним з найдавніших винаходів людства, було колесо. Завдяки йому, ми можемо тепер користуватись та насолоджуватись технічними благами сучасної цивілізації.
    9.Нажаль в наш час та з нашими сучасними технологіями навколишнє середовище дуже забруднене./ фабрики та заводи викидають в навколишнє середовище велику кількість відходів, вирубують ліси, викиди в річки та озера відходів фабрик та заводів./
    10.Бойки, або верховинці, підгіряни, долиняни — це українська етнографічна група, що населяє середню частину Українських Карпат від річок Лімниця і Тересва на сході до річок Уж і Сян на заході. Територія Бойківщини межує з такими історико-етнографічними регіонами, як Лемківщина і Гуцульщина.

    Про походження бойків існує чимало теорій, і науковці досі не зійшлися на найбільш імовірному та аргументованому поясненні. За найпоширенішою версією, етнонім «бойки» походить від назви кельтського племені бойїв, яке проживало на території сучасної Чехії та Австрії в пізньоантичні часи. Також бойків розглядають як нащадків давнього племені білих хорватів, котрі брали участь у формуванні українського народу близько тисячі років тому. Походження назви цього карпатського субетносу намагалися виводити також від польського слова «бояк», тобто «віл», румунського «бой», російського «бойкий», «боек», вигаданого слова «войко», українського дієслова «боятися» чи місцевої форми звернення до бога — «богойку» тощо. Але жодне з цих припущень не дістало визнання через брак переконливої аргументації.

    БОЙКО РОМАН(((

    ОтветитьУдалить
  14. 1. Немає відповіді на запитання. 10. Скопійовано з інтернету.

    ОтветитьУдалить
  15. 09.04.2020.Воровський Богдан. – 5 клас
    Етнографічні музеї
    3 роки назад я відвідав етнографічний музей в Буші. Він розташований у стінах невеликої селянської хати.
    Всередині будинку я побачив багато етнографічних матеріалів.
    - Макітра – конусоподібний посуд, виготовлений із випаленої глини, для сходження тіста або для перетирання маку макогоном.
    - Праска (залізко) – елемент побутової техніки для вирівнювання складок на одязі.
    - Коромисло – дугоподібна дерев’яна палиця для ручного перенесення вантажу з гачками на кінцях, за які чіпляється вантаж.
    - Український рушник – це прямокутний шмат лляного або конопляного полотна, на якому вишиті або виткані візерунки, які відображають звичаї предків.
    - Прядка – призначений для ручного прядіння домашній верстат, який приводиться в рух ногами або руками.
    - Рубель – відноситься до старовинного знаряддя селянського домашнього вжитку – вузька дерев’яна дошка з ручкою і поперечними зарубками для прасування білизни.
    - Чавун (чавунець) – посудина, горщик із чавуна.
    В музеї я побачив багато українського народного вбрання, який українці носили ще до нашої ери. Основні елементи його були сформовані ще в княжі часи і майже не змінювались. Одяг українців залежав від місця проживання та матеріального становища населення. Одяг поділявся на святковий і буденний, зимовий і літній. Сукно для одягу було дорогим, полотно робили в домашніх умовах.
    Весь інтер’єр хати відтворений з максимальною точністю: держаки для казанків, заглиблення в стінах (їх використовували як полиці) і багато іншого, що практично неможливо побачити в побуті сучасної людини.
    Буша варта для відвідування.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. А ще нам там проводили майстер класи про виготовлення ляльки-мотанки. Мотанка - символ добра та благополуччя, символ надії на краще та сильний оберіг. Ці ляльки давні обереги українців. Вони зявились близько 5 тисяч років тому.
      там ми стріляли також з лука. Лук - це найдавніший вид зброїметального типу, призначений для стрільби стрілами. Було цікаво.

      Удалить
  16. Олександр Сергійович я скинула вам на пошту домашнє завдання!
    Юрчак Надія

    ОтветитьУдалить
  17. Уявімо,що ми потрапили в хату-музей.Коли ми зайшли, то відразу бачимо багато вишитих рушників.Рушник-шматок лляного білого полотна,на якому вишиті узори,які символізували добро,любов,достаток,здоровя.Потім ми бачимо розмальовану Піч-прототип нашої мікрохвильовки.Її будували з каменю,або цегли.Вона малм обігрівати хату, в ній готували їжу,пекли хліб.А ще на печі спали діти і старі.Біля печі Піл-деревяний настил на стовпчиках,на якому спали.Потім ми бачимо великий стіл з лавами,Скриню-це може бути велика деревяна,або залізна коробка з кришкою,розмальована.В ній зберігався святковий одяг,рушники,полотно,придане.Обовязково в хаті має бути Колиска-дитяче ліжко-деревяна коробка по кутах ,якої привязували мотузки і чіплялася на гак до сволоку.Сволок-деревяна балка під стелею.Повсякденний одяг висить на жердині над полом.Посуд,та продукти зберігались в миснику.Мисник-деревяна полиця.Лави,та піл застелені ряднами.Рядно-покривало,а бо килим зіткані з грубої вовни ,цупкого лляного чи конопляного полотна.Дуже багато цікавого ми можемо побачити вцьому музеї

    ОтветитьУдалить
  18. Представимо ситуацію , що ми захотіли в етнографічний-музей. Ось ми коло нього , це невилике хата , яка розмальована в різні узори і побудована вона із цегли.А дах хати був складений із соломи. Зайшовши в хату , ми можемо побачити велику піч , по її вигляду можна зрозуміти , що гріє вона добре. А на ній є достатньо місця , щоб покласти на неї людину. Зверху печі є углублення в стінах , напевно в них щось клали , це щось схоже на нашу полицю. А на самій печі лежить рушник , з традиційним розписом. А стіл за яким потрібно істи - звичайний стіл біля якого стоять лавочки. На стінах були ікони , а з потолка висіли різні трави. В кімнаті було всього лиш одне вікно - воно було звичайним , дерев'янним. Також з даху висіло маленьке ліжко . яке трималося на мотузках , було очевидно що воно було зробляне для дітей , це можна зрозуміти навіть по його розмірах. Біля стіни була маленька лава , на ній був також рушник , і стояла ваза. На столі стояла тарілка з глини - її називають макітрою.
    Бойко Олексій

    ОтветитьУдалить
  19. 1.Автограф Анни, доньки князя Ярослава Мудрого та Давньоруський меч (Х-ХІ ст.)з написом "Коваль Людота".
    2."Повчання дітям"- Це настанови для повчання дітей.
    3.Рівень навчання за козацьких часів був високий. Павло Алеппський писав у зв'язку із цим "У країні козаків усі діти вміють читати, навіть сироти"
    4.Навчання в них здійснювалось за зразком європейських шкіл. Там діти вивчали "сім вільних наук", а також слов'янську, грецьку мови.
    5.Він у Львові надрукував перші книги "Апостол" і "Буквар".
    6. Це граматика, риторика, діалектика, арифметика, геометрія, музика, астрономія. І ще вищих наук: філософії, богослов'я, медицини.
    7. Костянтин-Василь Острозький у 1576 р. заснував перший навчальний заклад в Україні. І називається цей навчальний заклад Острозька академія.
    8.Петро Могила заснував Києво-Могилянський колегіум у 1632 р.
    9. Перший в Наддніпрянській Україні університету в Харкові. Також Університет Святого Володимира в Києві. Університет в Одесі. Та Чернівецький університет.
    10. Іван Пулюй сконцентрував пристрій для рентгену. Ілля Мечников описав клітинний імунітет і фагоцитоз, за що отримав Нобелівську премію. Володимир Вернадський був першим президентом Академії наук України.

    ОтветитьУдалить
  20. 1.Афтограф Анни, дочері Яррослава Мудрого .
    2.Вказівки для повчання дітей , це - Повчання дітям.
    3.При козацьких часах рівень навчання був високим , тому Павло Алепський написав твір з назвою - "У країні козаків усі діти вміють читати, навіть сироти".
    4.Братьська Школа - заклад , у якому з освітою поєднювали з релігійним вихованням.
    5. Завдяки Івану Федерову в Україні сприяло поширення грамотності.
    6.Сім вільних наук - спосіб навчання зразком європейських шкфл при якому діти вивчали слов'янську та грецькі мови.
    7.Перший вищий заклад в Україні заснував у своєму маєтку князь - Констянтин-Василь Осторозький у 1576 році.
    8.З ініціативи Петра Могили про традиції вищої освті заснували її.
    9.Наддніпрянсько-Український університет , Університет Святого Володимира , Університет в Одесі , Чернівецький університет
    10.Іван Пулюй - створив пристрій для рентгену; Ілля Мечников - описав клітинний іммунитет і фагоцитоз.
    Бойко Олексій

    ОтветитьУдалить
  21. 2. Хто автор? 5. Як саме? 8. Що саме створив П.Могила в освіті? 9. Харківський університет. Наддніпрянсько-український? Оцінка-8

    ОтветитьУдалить
  22. Максим Шаманський
    1.Автограф Анни, доньки князя Ярослава Мудрого та Давньоруський меч (Х-ХІ ст.)з написом "Коваль Людота".
    2."Повчання дітям"- Це настанови для повчання дітей.
    3.Рівень навчання за козацьких часів був високий. Павло Алеппський писав у зв'язку із цим "У країні козаків усі діти вміють читати, навіть сироти"
    4.Навчання в них здійснювалось за зразком європейських шкіл. Там діти вивчали "сім вільних наук", а також слов'янську, грецьку мови.
    5.Він у Львові надрукував перші книги "Апостол" і "Буквар".
    6. Це граматика, риторика, діалектика, арифметика, геометрія, музика, астрономія. І ще вищих наук: філософії, богослов'я, медицини.
    7. Костянтин-Василь Острозький у 1576 р. заснував перший навчальний заклад в Україні. І називається цей навчальний заклад Острозька академія.
    8.Петро Могила заснував Києво-Могилянський колегіум у 1632 р.
    9. Перший в Наддніпрянській Україні університету в Харкові. Також Університет Святого Володимира в Києві. Університет в Одесі. Та Чернівецький університет.
    10. Іван Пулюй сконцентрував пристрій для рентгену. Ілля Мечников описав клітинний імунітет і фагоцитоз, за що отримав Нобелівську премію. Володимир Вернадський був першим президентом Академії наук України.

    ОтветитьУдалить
  23. 1.Написи на стінах храмів,на глечиках,автограф Анни доньки Ярослава Мудрого,давньоруський меч 10-11 ст. з написом /Коваль Людота/. 2.Його написав Володимир Мономах:поради своїм дітям на прикладі власного життя. 3.Рівень освіти був високим.Іноземний хроніст Павло Алеппський писав: У країні козаків усі діти вміють читати,навіть сироти. 4. Школи,які були засновані братствами,там навчали за зразком європейських шкіл.Діти вивчали там сім вільних наук. 5.Він перший в Україні започаткував книгодрукування. В 1574р. у Львові надрукував перші книги Апостол і Буквар. І. Федоров сприяв поширенню грамотності. 6. Це вивчення: граматики,риторики,діалектики,арифметики,геометрії,музики,астрономії. 7. Князь Костянтин-Василь Острозький у 1576р. заснував у своєму маєтку Острозьку академію. 8. Петро Могила заснував у 1632р. Києво-Могилянський колегіум. У 1701р. колегіум набув статусу академії. 9. Львівський університет 1661р., Харківський університет 1805р.,Університет Святого Володимира в Києві 1834р.,Університет в Одесі 1865р., Чернівецький університет 1875р.. 10. Іван Пулюй-першим сконструював пристрій для рентгену. Ілля Мечников-описав клітинний імунітет і фагоцитоз.

    ОтветитьУдалить
  24. 16.04.2020. Воровський Богдан.
    1. Давньоруський меч з написом на ньому «Коваль Людота» (10-11 ст.) та автограф Анни, доньки князя Ярослава Мудрого.
    2. З «повчання дітям» Володимира Мономаха – це коли добре щось умієте – того не забувайте, а чого не вмієте – то того учітесь, так же, як отець мій. Удома сидячи, він зумів знати п’ять мов, - а за се почесть єсть од інших країв. Лінощі ж – усьому (лихому) мати: що (людина) вміє – те забуде, а чого ж не вміє – то того не вчиться.
    3. Навчання вимагало неабиякої старанності: правила написання визначали красу, геометричні пропорції і точність постановки кожної літери.
    4. Діти вивчали там 7 вільних наук навчалися за зразком європейських шкіл.
    5. В 1574 р. у Львові надрукував перші книги Апостол і Буквар. Перший започаткував книгодрукування.
    6. Це вивчення – музика, риторика, астрономія, граматика, діалектика, арифметика, геометрія,
    7. Костянтин – Василь Острозький заснував перший навчальний заклад у 1576 р.
    8. Традиції вищої освіти в Україні продовжив Києво – Могилянський колегіум, заснований з ініціативи Петра Могили в 1632 р.
    9. Першого в Наддніпрянській Україні університету в Харкові. Ініціатором відкриття був учений і громадський діяч Василь Каразін. Дещо пізніше були засновані інші великі університети, які діють і дотипер. 1834 р. було відкрито Університет Святого Володимира в Києві, 1865 р. почав роботу університет в Одесі, а в 1875 р. відкрив свої двері для студентів Чернівецький університет.
    10. В 1574 р. у Львові надрукував перші книги Апостол і Буквар. Перший започаткував книгодрукування. Костянтин – Василь Острозький заснував перший навчальний заклад у 1576 р.

    ОтветитьУдалить
  25. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  26. 1.Знахарі,чудесники,відуни,цілителі. 2.Хвороби лікували оберегами та джерельною водрю,травами,замовляннями. 3.Оберіг-будь яка річ,що на думку людей могла відвертати від його власника хвороби ібіду,приносить щастя. 4.Костоправи,зубоволоки,різальники.Сьогодні це мануальні терапевти,стоматологи,хірурги. 5.Агапіт-монах Києво-Печерського монастиря. За сердечне,щире ставлення до хворих,скромність і безкорисливість. 6.Люди,які знали прийоми лікування,надання хірургічної допомоги. 7.Перші ліки виготовляли з рослин:подорожника,суниці,мяти,часника,ромашки. 8.У1270р.Констанція дружина князя Лева при Домініканському монастирі заснувала аптеку при притулку для хворих. В 17 столітті у Львові працювало 15 аптекарів.Вони приносили славу й користь благородним розумом та добрими науками. 9. Люди співали,танцювали,водили хороводи,грали на:сопілці,трубі,бубні,дивились виступи мандрівних артистів та вертепів. 10. 1,2,3-сучасні; 4,5,6-середньовічні.

    ОтветитьУдалить
  27. 1. Знахарі, чудесники, відуни - саме так називали цілителів у Київській державі.
    2. Лікували травами та замовляннями, оберегами та джерельною водою.
    3. Оберіг це предмет (медальйон, каблучка, підвіска, браслет і т.ін.) якому приписують надприродну здатність відвертати від власника хворобу та приносити щастя.
    4.Лікарів на Русі називали "лічцями". Про них йдеться в «Руській Правді».
    5. Агапіт - славетний лікар Києво-Печерського монастиря . Славу й повагу народу він отримав за сердечне ставлення до хворих, скромність і безкорисливість ( він не брав гроші за лікування).
    6. Цирульники - особа, що виконувала в старовину обов'язки лікаря, банника і перукаря.
    7. Ліки виготовляли з рослин: суниці, м'яти, подорожника, часника й т. ін.
    8. У Львові з'явилася перша аптека. У 1270 р. Констанція, дружина князя Лева, заснувала при Домініканському монастирі притулок для хворих й аптеку при ньому.
    9. Люди танцювали не зважаючи на велику зайнятість повсякденною працею. Танці виконували в супроводі співу, музики (труби, бубни, сопілка), плескання в долоні. Танцювали під час весіль, вечорниць та уночі на Івана Купала.
    10. Я вважаю, що до епох Київської Русі.
    Онуфрик Діана.

    ОтветитьУдалить
  28. 23.04.2020. Воровський Богдан
    1. Лікувальний дар на Русі цінувався надзвичайно високо. На сторінках літописів імена цілителів постають поруч з іменами князів. Обовязки лікарів виконували целителі, відуни, чудесники, знахарі.
    2. У медицині минулого поєднувалися містика і практичний досвід. Хвороби лікували оберегами та джерельною водою, травами та замовляннями.
    3. Оберіг – предмет (браслет, підвіска, медальйон, каблучка та інші), якому приписують надприродну здатність відвертати від його власника хвороби, біду, приносити щастя.
    4. Знахарі, чудесники, відуни – саме так називали цілителів у Київській державі.
    5. Історія донесла до нас ім’я славетного лікаря Києво-Печерського монастиря монаха Агапіта. Славу й повагу народу він отримав за сердечне, щире ставлення до хворих, скромність і безкорисливість (гроші за лікування Агапіт не брав). Саме при монастирях з’являються перші лікарні.
    6. У 15 ст. у Львові, Кам’янці – Подільському та інших містах створювали цехи цирульників. Навчалися в цих закладах 6 років.це була єдина на той час школа медичних кадрів для міст і великих сіл. Крім гоління, цирульників навчали надавати медичну допомогу в разі травмування, кровотеч, поранень, переломів кісток.
    7. Виготовляли ліки з рослин: подорожника, суниці, м’яти, часника й інших.
    8. У 17ст. у Львові працювали 15 аптекарів. Аптекарі добре опанували свою справу, як і лікарі, приносять місту славу й користь благородним розумом та добрими науками.
    9. У Київській державі, як свідчать джерела тієї епохи, незважаючи на велику зайнятість повсякденною працею, населення вміло весело відпочивати: співали, танцювали, грали на бубнах, трубах, сопілках.
    10. Мода і краса: на нього,безумовно, впливали умови життя, заняття людини, уявлення про красу.
    1,2,3 – сучасні, інші – середній вік

    ОтветитьУдалить
  29. 1. У стародавні часи лікарів не було , замість них були целителі , у них були такі проффесії : Знахарі , чудесники та відуни.
    2.В ті часи , медиини була не така як зараз ,тудішня медицина поєднувала містику та практичний досвід , тоді від хвороб лікувались за допомогою оберегів , джерельної води , травами та замовляннями.
    3.Оберіг - річ, якій належить надприродна здатність відвертати від його власника хвороб , біду.
    4.На Русі лікарів називали лічцями.
    5.Агапіт - лікар на русі. Прославився він з рахунок його добрості та сердечності , тому що лікував він усіх абсолютно бесплатно.
    6.Цирульники - тудішні хірурги. Вони лікували переломи , та інші хвороби .
    7.Перші ліки виготовляли з рослин : подорожник , суниця , м'ята , часник та інші.
    8.Перші аптеки в Україні з'явилися в Львові у 17 столітті. Аптекарі приносили місту славу і користь своїм розумом.
    9.Дозвілля залежало від того яка людина.Тоді люди могли розважатися як ми , вони теж вміли танцювати в супроводі співу , музики.
    10.1,2,3 - Новий час; 4,5,6 - середні віки.
    Бойко Олексій

    ОтветитьУдалить
  30. За марта 19.03.20 г., 12:22
    1 Історичні джерела це речі які допомагають історикам дізнаватися про події в минулому
    2.речові,писемні,усні(фольклорні джерела)
    3.археологи-люди(учені) які займаються дослідженням історії за допомогою речових пам'яток
    4.Експонат-об'єкт який показаний на виставці чи в музеї
    Артефакт-археологічна знахідка
    Музей - заклад призначений для вивчення та збереження історичних пам'яток
    5.Нумізматика-наука про монети
    Допомагає дізнатися які люди були зображені на грошах чи копійках це можуть бути козаки
    6.Вікентій Хвойка-видатний український та російський археолог
    Досліджував трипільську культуру
    7.Борис Мозолевський-радянський і український археолог і літератор.
    Знайшов пектораль скіфського царя IV ст.
    8.папірус,глина,черепки,пергамент,дощечки ,березяна кора
    9.Ієрогліфічне та абеткове
    10.В архівах
    До архіву доступ мають деякі особи
    Документи беруть тільки в перчатках щоб не залишити бруд на документах
    11.Музей під відкритим небом це
    різновид музеїв, де експонати розміщені на відкритому просторі
    Наприклад:замок Любарта; Мамаєва Слобода
    12.Михайло Максимович
    Владислава Остапчук

    ОтветитьУдалить
  31. 16.квітня Владислава Остапчук
    1. Давньоруський меч з написом на ньому «Коваль Людота» (10-11 ст.) та автограф Анни, доньки князя Ярослава Мудрого.
    2. З «повчання дітям» Володимира Мономаха – це коли добре щось умієте – того не забувайте, а чого не вмієте – то того учітесь, так же, як отець мій. Удома сидячи, він зумів знати п’ять мов, - а за се почесть єсть од інших країв. Лінощі ж – усьому (лихому) мати: що (людина) вміє – те забуде, а чого ж не вміє – то того не вчиться.
    3. Навчання вимагало неабиякої старанності: правила написання визначали красу, геометричні пропорції і точність постановки кожної літери.
    4. Діти вивчали там 7 вільних наук навчалися за зразком європейських шкіл.
    5. В 1574 р. у Львові надрукував перші книги Апостол і Буквар. Перший започаткував книгодрукування.
    6. Це вивчення – музика, риторика, астрономія, граматика, діалектика, арифметика, геометрія,
    7. Костянтин – Василь Острозький заснував перший навчальний заклад у 1576 р.
    8. Традиції вищої освіти в Україні продовжив Києво – Могилянський колегіум, заснований з ініціативи Петра Могили в 1632 р.
    9. Першого в Наддніпрянській Україні університету в Харкові. Ініціатором відкриття був учений і громадський діяч Василь Каразін. Дещо пізніше були засновані інші великі університети, які діють і дотипер. 1834 р. було відкрито Університет Святого Володимира в Києві, 1865 р. почав роботу університет в Одесі, а в 1875 р. відкрив свої двері для студентів Чернівецький університет.
    10. В 1574 р. у Львові надрукував перші книги Апостол і Буквар. Перший започаткував книгодрукування. Костянтин – Василь Острозький заснував перший навчальний заклад у 1576 р.

    ОтветитьУдалить
  32. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
  33. 30.04.2020.Воровський Богдан.
    Параграф 34.
    Вправа - 1.
    1- Привласнювальне господарство.
    2- Відтворювальне господарство.
    3- Ремесло.
    4- Використання машин.
    Вправа - 2.
    1. Які історичні дати зашифровані в хмаринці?
    1) 1586 р. - відкриття братської школи у Львові
    2) 1805 р. - першого в Наддніпрянській Україні університету в Харкові.
    3) 1574 р.- у Львові надрукував перші книги *Апостол* і *Буквар*.
    4) 1632 р.- Києво-Могилянська академія, заснована з ініціативи Петра Могили.
    5) 1834р.- було відкрито Університет святого Володимира в Києві.
    6) 1918р.- була заснована Українська академія наук.
    2. 1). Скільки років минуло між відкриттям Університету святого Володимира в Києві і заснуванням Української академії наук? (1918-1834=84 роки).
    2). Скільки років минуло між відкриттям Університету святого Володимира в Києві і відкриттям братської школи у Львові? (1918-1586=332 роки).
    Вправа - 3.
    Пулюй, Амосов, Корольов, Алчевська.
    1. Пулюй - сконструював телефонний сигнальний апарат.
    2. Амосов - хірург-кардіолог, письменник, автор новаторських методик в кардіології.
    3. Корольов - учений і конструктор у галузі ракетобудування й космонавтики.
    4. Алчевська - український педагог, організатор народної освіти.
    Вправа – 4.
    1. Здоров’я .
    2. Освіта.
    3. Наука.
    4. Іграшка.
    5. Прогрес.
    6. Традиції.
    Вправа - 5.
    А) Зайве слово – збиральництво.
    Б) Зайве слово – проспект.
    В) Зайве слово – Павло Алеппський.

    ОтветитьУдалить
  34. 09.04.20. Практичне заняття №6. "Українські міста і села в минулому і тепер"
    Доброго дня, мої любі друзі.Хочу розповісти вам про мою подорож
    до етнографічного музею.Давно хотіла та мріяла побочити, як жили та які традиції були використані в минулому.
    Підходжу я до хатини яка збудована із глини дах із соломи.Захожу в середину– та бачу-вишиті домоткані рушники, сорочки, фартухи, підзори; прядка, веретено, мотовило, кужіль, гребні, елементи ткацького верстата; праник, рубель, качалка, залізні праски, кочерга, рогачі, чепіла, хлібна лопата; ночви, дерев’яна цеберка, коромисло, колиска, ступа, макогін, ваги, ковганки. А на подвір'ї серп, ключка, сажалка, дерев’яна лопата з металевим наконечником (1880-хрр.), дерев’яний і глиняний посуд, кахлі (1830-х рр.), писанки, зразки обрядового печива, іграшки-свистунці,і багато чого іншого.
    Мені дуже сподобалося, я під враженням але не уявляю, як вони жили без телефонів телевізора та елементарної побутової техніки. Не знаю, що би я обрала? Яке було б моє життя в минулому? Але є позитив,дуже багато ручної роботи, мені дуже сподобалося.І вважаю, що потрібно вивчати історію стародавніх народів.
    Остапчук Владислава

    ОтветитьУдалить
  35. 23.04Тема уроку: Здоров'я і дозвілля
    1. Були такі проффесії як: Знахарі , чудесники,цілителі та відуни.
    2Медиина була не така як зараз ,тудішня медицина поєднувала містику та практичний досвід , тоді від хвороб лікувались за допомогою оберегів , джерельної води , травами та замовляннями.
    3.Оберіг - річ, якій належить надприродна здатність відвертати від його власника хвороб , біду.
    4.На Русі лікарів називали лічцями.
    5.Агапіт - лікар на Русі. Прославився він в рахунок його добрості тому що лікував він усіх безкоштовно.
    6.Цирульники - тудішні хірурги. Вони лікували переломи , та інші хірургічні хвороби .
    7.Перші ліки виготовляли з рослин : подорожник , суниця , м'ята , часник та інші.
    8. Аптеки в Україні з'явилися в Львові у 17 ст.
    9.Дозвілля залежало від темпераменту людини. В минулому люди теж розважалися, вони танцювали в супроводі співу , музики.
    10.Новий час-1,2,3; Середні віки-4,5,6
    Остапчук Владислава

    ОтветитьУдалить
  36. ПАРАГРАФ 34. Вправа 1. Привласлювальне господарство,відтворювальне господарство,ремесло,використання машин. Вправа 2.1. 1)1574р.перші друковані книги,,Апостол,, , ,,Буквар,,.2)1586р.при львівському Братстві заснували школи і друкарні.3)1632р.засновано Києво-Могилянський колегіум. 4)1805р.відкриття першого в Наддніпрянській Україні університету в Харкові.5)1834р.відкрито Університет Святого Володимира в Києві. 6)1918р.засновано Українську академію наук. 2. 2. Скільки років від дня заснування Києво-Могилянського колегіуму?(388 років). Скільки років минуло між відкриттям Києво-Могилянської академії та Української академії наук?(286 років).Вправа 3 Вернадський-перший президент Української академії наук,Алчевська-україський педагог пропагувала навчання дітей рідною мовою,Амосов-видатний лікар,хірург-кардіолог,Мечников-перший український Нобелівський лауреат,Пулюй-першим сконструював пристрій для рентгену,Корольов-конструктор,учений в галузі космонавтики. Це вчені,які здійснювали важливі наукові відкриття,а результати їхніх досліджень прислужились людству.Вправа 4. 1)здоровя,2)освіта,3)наука,4)іграшка,5)прогрес,6)традиції. Вправа 5. а)гроші,продаж,ринок,підприємець-ринкове господарство.Зайве-збиральництво. б)прядка,стріха,віз,лава-речі побуту.Зайве-проспект. в)Іван Федоров,Юрій Котермак,Христина Алчевська-учителі,вчені.Зайве-Павло Алеппський.

    ОтветитьУдалить
  37. 07.05.2020.Воровський Богдан.
    1. Привласнюючим господарство назвали, бо що людям давала природа вони його привласнювали собі, нічого не виробляючи. У ті часи головним джерелом харчування було збиральництво, рибальство та полювання.
    2. Коли люди споживали готові продукти природи: вполювали диких тварин, збирали їстівні рослини та плоди, рибалили.
    3. Відновлювальне господарство – спосіб життя, який ґрунтується на землеробстві та скотарстві. У цьому випадку люди вже споживають продукти, створені власне ними: хліб вирощені овочі та фрукти, м'ясо та молоко свійської худоби.
    4. Галузями відновленого господарства є землеробство і скотарство.
    5. Натуральне господарство відрізняється від ринкового господарства тим, що натуральне господарство – це те, де продукти виробляють для задоволення або власних потреб, а не для продажу. А ринкове господарство має головну мету отримання прибутку, шляхом продажу виробленої продукції.
    6. Ремесло це виготовлення різноманітних виробів, необхідних для повсякденного вжитку. Так, нині існує багато ремесел. Наприклад: гончарство, ковальська справа, ткацтво, обробка шкіри, різьблення,обробка металів, писанкарство, обробка каменю…
    7. Чумаки – це категорія населення України, яке займалося товарно-візницьким промислом в 16 – 19ст.
    8. Графіті це найдавніші текстові написи, малюнки, символічні, магічні цифрові знаки й монограми, видряпані гострими предметами на речах побутового і торгового призначення, рідше – на стінах. Відомим графіті в Україні є напис на стіні Софійського собору.
    9. Євпраксія – київська князівна, дочка великого князя київського Всеволода І Ярославовича. Вона започаткувала найпершу школу для дівчаток.
    10. В ХІХ ст. відкрито було 2 університети:
    1805 – відкриття першого університету в Наддніпрянській Україні в Харкові.
    1865 – був відкритий університет Святого Володимира в Києві

    ОтветитьУдалить
  38. 1.Усе що давала природа,люди привласнювали нічого не виробляючи.
    2. Збиральництво,рибальство,полювання. 3.Усе що люди споживають-створене,вирощене їхніми руками. 4.Землеробство і скотарство. 5.Натуральне господарство-люди виробляють продукти для власних потреб,а ринкове господарство-люди виробляють для продажу. 6.Ремесло-виготовлення різноманітних виробів необхідних для повсякденного вжитку. Ткацтво,гончарство,ковальство,столярство,теслярство,килимарство та інші. 7.Чумаки-татарською ,,перевізник,, вони спочатку возили сіль,а потім стали возити інші товари. 8.Це найдавніші написи,малюнки,монограми-видряпані,намальовані на стінах чи на речах побутового значення.Софійський собор в Києві. 9.Євпраксія-Добродія-Зоя донька великого князя київського Мстислава Володимировича,внучка Володимира Мономаха,праправнучка Ярослава Мудрого.Перша жінка-лікар на Русі написала науковий трактат ,,Алімма,, (,,Мазі,,). 10.Харківський університет,Одеський університет,Чернівецький університет,Університет Святого Володимира в Києві.

    ОтветитьУдалить
  39. 07.05 Бойко Олексій
    1.Привласнювальне госпдарство - господарство , при якому нічого не виробляли , а тільки брали що давала природа.
    2.Люди споживали одразу готові продукти : плоди , їстівні рослини , диких тварин.
    3.Відновлюване господарство - господарство , при якому люди їли тільки те , що вирощене ними.
    4. Землеробство та скотарство .
    5.При натуральному люди виготовлюють для своїх потреб , а при ринковому для продажу.
    6.Ремесло - виготовлення предметів, потрібних в повсякдннему використовуванні.Гончарство, ткацтво , розписування ,вишивання , ковальство.
    7.Чумак - превізник-торговець , з початку цієї проффесії вони возили сіль , а потім різноманітні товари.
    8.Найдавніші написи або малюнки чи знаки , які вицарапані гострим предметом на різних речах. В Україні є відоме графіті, яке знаходиться на стіні Софійівського собору.
    9.Євпраксія - лікар-жінка , яка написала першою на грецькій мові трактат Мазі.
    10.Університет у Харькові , університет Святого Володимира в Києві , університет в Одесі , Чернівецький університет.

    ОтветитьУдалить
  40. 2. Які заняття належать до привласнюючого господарства? 10. Не вказані роки заснування. Оцінка-9.

    ОтветитьУдалить
  41. 07.05.2020.Воровський Богдан.
    1. Привласнюючим господарство назвали, бо що людям давала природа вони його привласнювали собі, нічого не виробляючи. У ті часи головним джерелом харчування було збиральництво, рибальство та полювання.
    2. Коли люди споживали готові продукти природи: вполювали диких тварин, збирали їстівні рослини та плоди, рибалили.
    3. Відновлювальне господарство – спосіб життя, який ґрунтується на землеробстві та скотарстві. У цьому випадку люди вже споживають продукти, створені власне ними: хліб вирощені овочі та фрукти, м'ясо та молоко свійської худоби.
    4. Галузями відновленого господарства є землеробство і скотарство.
    5. Натуральне господарство відрізняється від ринкового господарства тим, що натуральне господарство – це те, де продукти виробляють для задоволення або власних потреб, а не для продажу. А ринкове господарство має головну мету отримання прибутку, шляхом продажу виробленої продукції.
    6. Ремесло це виготовлення різноманітних виробів, необхідних для повсякденного вжитку. Так, нині існує багато ремесел. Наприклад: гончарство, ковальська справа, ткацтво, обробка шкіри, різьблення,обробка металів, писанкарство, обробка каменю…
    7. Чумаки – це категорія населення України, яке займалося товарно-візницьким промислом в 16 – 19ст.
    8. Графіті це найдавніші текстові написи, малюнки, символічні, магічні цифрові знаки й монограми, видряпані гострими предметами на речах побутового і торгового призначення, рідше – на стінах. Відомим графіті в Україні є напис на стіні Софійського собору.
    9. Євпраксія – київська князівна, дочка великого князя київського Всеволода І Ярославовича. Вона започаткувала найпершу школу для дівчаток.
    10. В ХІХ ст. відкрито було 2 університети:
    1805 – відкриття першого університету в Наддніпрянській Україні в Харкові.
    1865 – був відкритий університет Святого Володимира в Києві

    ОтветитьУдалить
  42. Онуфрик Діана
    Вправа 1)
    Привласнювальне господарство - Відтворювальне господарство- Ремесло- Використання машин.
    Вправа 2)
    1.
    • 1918 - Заснована перша академія наук.
    • 1805 - перший Університет в Харкові у Наддніпрянщіні.
    • 1574 - надруковані перші книги "Буквар" та "Апостол" у Львові.
    • 1586 - Відкрилась братська школа у Львові.
    • 1834 - Відкрився Університет Святого Володимира у Києві.
    • 1632 - була заснована Києво-Могилянська академія Петра Могили .
    Вправа 3:
    Корольов, Пулюй, Амосов , Алчевська.
    Корольов- конструктор ракетно-космічних систем, а також учений.
    Пулюй- Фізик, а також електротехнік. Створив телефонний сигнальний апарат.
    Амосов - письминник та хірург-кардфолог. Придумав Новарську методику в кардіології.
    Алчевська- Організатор народної освіти, а також педагог.
    Вправа 4:
    1.Здоров'я; 2.Освіта; 3.Наука;
    4.Іграшка; 5.Прогрес; 6. Традиції.
    Вправа 5:
    а) збиральництво;
    б) проспект;
    в) Павло Алеппський.

    ОтветитьУдалить
  43. 14.05.2020.Воровський Богдан
    1. Збираючи зерна їстівних рослин, людина помічала, що зернини, якф потрапляли в землю, навесні проростали й пізніше можна було зібрати такі самі зерна. Люди почали обробляти землю, засівати її – займатися землеробством.
    2. Нерідко з полювання давні мисливці приносили молодих тварин, навчилися їх доглядати, отримувати м'ясо, молоко. Так виникло скотарство.
    3. Зі збільшенням потреб людей, збільшилась потреба у вдосконаленні знарядь праці. Люди почали землеробством скотарством це сприяло розвитку виготовлення нових знарядь. Наприклад, однм з найдавніших винаходів було колесо. Завдяки йому ми насолоджуємось технічними благами сучасної цивілізації.
    4. Діяльність людини погано впливає стан довкілля. Автомобілі, заводи забруднюють повітря та водойми. Велика вирубка лісів призвела до глобальної проблеми. Люди викидають багато сміття, яке довго розкладається. Погані речовини потрапляють в грунт, а потім в продути харчування. Це шкодить здоров’ю людей.
    5. Графіті це найдавніші текстові написи, малюнки, символічні, магічні цифрові знаки й монограми, видряпані гострими предметами на речах побутового і торгового призначення, рідше – на стінах. Відомим графіті в Україні є напис на стіні Софійського собору в м. Київ.
    6. Іван Федоров започаткував книгодрукування у Львові надрукував перші книги *Апостол* і *Буквар* в 1574 р.
    7. Юрій Котермак – астроном, астролог, доктор медицини і філософії
    8. 1805 р. – перший в Наддніпрянській Україні університет в Харкові
    9. 1632 р.- Києво-Могилянська академія, заснована з ініціативи Петра Могили. І досі сучасний науково-освітній центр.
    10. Скіф – воїн лікує хворий зуб товаришу. Зображено на вазі з кургану Куль–оба

    ОтветитьУдалить
  44. Онуфрик Діана
    1. Це коли люди беруть їжу, воду, дім від природи. То що їм дає природа те вони використовують.
    2. Люди беруть від природи майже все. Полюють на тварин, ловлять рибу , збирають їстівні плоди та рослини. Це все дає нам природа.
    3. Відновлювальне господарство це коли люди споживають їжу створену собою. Наприклад: Хліб, м'ясо, молоко, овочі та фрукти.
    4. Скотарство та Землеробство.
    5.У Натуральному господарстві продукти виробляють для задоволення власних потреб, а не для продажу.У Ринковому господарстві головне є отримання прибутку шляхом продажу виробленої продукції. Ось в чому їхня
    Різниця.
    6. Ремесло-це виготовлення різних виробів які дуже необхідні для життя. Наприклад люди виготовляють нитки, шиють одяг, виготовляють тканини, роблять посуд.
    7. Чумаки - категорія населення, яка займається торгово-перевозним промислом. Чумаки відправлялись на волах до Чорного та Азовського моря за сілью та рибою.
    8. Найдавніші текстові тестові написи, малюнки , цифрові знаки, монограми видряпані гострим предметом. Найвідомішим графіті є у софіївському соборі.
    9. Євпраксія- Авторка наукового трактату «Мазі» — першої відомої на Русі медичної праці (тепер примірник зберігається у флорентійській бібліотеці Лоренцо Медічі). Вона лікувала хворих та з молодих років вивчала народну медицину.
    10. 1805 - Перший в Наддніпрянській Україні університет в Харкові.
    1834 - Університет Святого Володимира в Києві.
    1865 - університет в Одесі.

    ОтветитьУдалить

  45. тема уроку: «В пошуках скарбів історії»

    Вправа1- Привласнювальне господарство.
    2- Відтворювальне господарство.
    3- Ремесло.
    4- Використання машин.
    Вправа - 2.
    1) 1586 р. - відкриття братської школи у Львові
    2) 1805 р. - першого в Наддніпрянській Україні університету в Харкові.
    3) 1574 р.- у Львові надрукував перші книги Апостол, Буквар.
    4) 1632 р.- Києво-Могилянська академія, заснована з ініціативи Петра Могили.
    5) 1834р.- було відкрито Університет святого Володимира в Києві.
    6) 1918р.- була заснована Українська академія наук.
    Вправа - 3.
    Пулюй, Амосов, Корольов, Алчевська.
    Пулюй - сконструював телефонний сигнальний апарат.
    Амосов - хірург, письменник, автор новаторських методик в кардіології.
    Корольов - учений і конструктор у галузі ракетобудування й космонавтики. Алчевська - педагог, організатор народної освіти.
    Вправа – 4.
    Здоров’я,освіта, наука,прогрес,іграшка,традиції.
    Вправа - 5.
    а– збиральництво.
    б– проспект. в – Павло Алеппський
    Остапчук Владислава

    ОтветитьУдалить
  46. 14.05 Бойко Олексій
    1. Колись люди помітили , що з зернинки яка падає на землю через деякий час виростає плод , тому люди почали робити це самостійно.
    2.Після полювання люди часто брали з собою якусь тварину , вони почали їх доглядати , отримувати з них продукти - ось так.
    3.Люди почали займатись землеробством , скотарством , їх потреби в більш удосконаленому знарядді для праці росли - тому вони почали їх удосконалявути.
    4.Виробнитство сучасності негативно впливає на навколишнє середовище.Зливи виробництв виливають у водойми , а в них живуть риби , ми в них купаємося - ось тільки те що пришло в голову одразу , а таких прикладів ще багато.
    5.Графіті - є найдавнішими написами , робили їх гострим предметом на предметах побуту. В Україні є відоме графіті, яке знаходиться на стіні Софійівського собору.
    6.Іван Федоров - завдяки йому в Україні поширилась грамотність , тому що він винайшов Книгодрукування.
    7.Юрій Котемарк - астроном , астролог , доктор медицини і філософії , також був ректором Болонського університету.
    8.Перший Наддніпрянський університет в Харькові , заснований в 1805 року.
    9.Києво-Могилянський університет , який заснували з ініціативи П. Могили, зроблений 1632 року - науковий центр України.
    10.Це було зображено на вазі Куль-Оба.

    ОтветитьУдалить
  47. 1.Збираючи зерна їстівних рослин люди помітили,що зерна які потрапляли в землю проростали й давали врожай.Так люди стали обробляти й засівати землю-займатись землеробством. 2.Мисливці часто приносили молодих тварин вони навчились приручати їх,стали за ними доглядати,отримували від них мясо,молоко. 3.Для того ,щоб легше було працювати люди почали робити винаходи:колесо,мисливські знаряддя,прстосування для видобування вогню,а потім їх вдосконавлювали,щоб нелегка праця ставала легшою і можна було зробити більше. 4.Сучасне виробництво збіднює навколишнє середовище.Вирубуються ліси,підприємства скидають промислові відходи,забруднюються ріки,вихлопні гази автотранспорту та інші. 5.Найдавніші написи та малюнки видряпані,намальовані на стінах,посуді.Напис на стіні Софійського собору в Києві. 6.І.Федоров-започаткував книгодрукування в Україні в 1574р.у Львові надрукував перші книги Апостол іБуквар сприяв поширенню грамотності. 7.Ю.Котермак-астроном,астролог,доктор медицини і філології,ректор Болонського університету. 8.1805р.перший в Наддніпрянській Україні університет в Харкові. 9.1632р.Києво-Могилянська академія заснована Петром Могилою до цих пір сучасний науково-освітній центр. 10.Зображення на вазі з кургану Куль-Оба (А.Р.К.) скіф-воїн лікує хворий зуб товаришу.

    ОтветитьУдалить
  48. “Я не міг би закрити свій перший дім без пана Бенджаміна Лі! В цій угоді Бенджамін та його команда пішли за мене. Він з легкістю впорався з моїм дуже жорстким часом, і завжди був доступний для мене, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже вдячний! Він та його команда впорались із багато продавців у останню хвилину і невтомно працювали, щоб переконатись, що я можу закрити до закінчення терміну оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Містер Бенджамін - надзвичайно обізнаний співробітник з питань позик, ввічливий і терплячий. Я пройшов кілька пропозицій щодо нерухомості до моєї остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти у кожному, часто координуючись із моїм агентом за лаштунками. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я тепер пишаюся власником будинку! Я б закликав Вас розглянути Бенджаміна Бріеля Лі для будь-якого виду позики. Пан, Бенджамін Лі Контактна інформація. Через WhatsApp + 1-989-394-3740 Електронна пошта - 247officedept@gmail.com.

    ОтветитьУдалить
  49. Андрфйчук Валентин 5-Б клас
    1. Винайденя лука зі стрілами полегшило життя людини, стало легше полювати на тварин.
    2. Сьогодні стрільба з лука є олімпійським видом спорту.
    3.Тому що, усе що давала природа люди привласнювали, нычого не виробляючи.
    4.Виникнення землеробства і скотарства мало велике значення. Тривалий час господарство було натуральним.Згодом люди почали продавати свої вироби за гроші, щоб отримати прибуток.І так сформувалося ринкове господарство.
    5.Так існує натуральне господарство, ми вирощуєм для своїх потреб кури,качки,а також саджаємо картоплю та цибулю.
    6.Осілий спосіб життя сприяв розвитку ремесел-виготовлення різноманітних виробів.Люди пряли,виготовляли тканини,шили одяг,робили посуд.Так і в теперішній час існує ремесло.
    7.До таких прізвищ належать:Коваль,Бондар,Гончар,Пасічник.
    8.Одним з найвидатніших винаходів є колесо.
    9.Діяльність людини завжди впливала на стан довкілля.Здобуваючи нові перемоги над природою,людство збіднювало навколишнє серидовище.
    10.Прізвище Андрійчук Відносится росповсюдженого типу українських прізвищ, і пішла від імені Андрій.

    ОтветитьУдалить
  50. Андрфйчук Валентин 5-Б клас
    1. Винайденя лука зі стрілами полегшило життя людини, стало легше полювати на тварин.
    2. Сьогодні стрільба з лука є олімпійським видом спорту.
    3.Тому що, усе що давала природа люди привласнювали, нычого не виробляючи.
    4.Виникнення землеробства і скотарства мало велике значення. Тривалий час господарство було натуральним.Згодом люди почали продавати свої вироби за гроші, щоб отримати прибуток.І так сформувалося ринкове господарство.
    5.Так існує натуральне господарство, ми вирощуєм для своїх потреб кури,качки,а також саджаємо картоплю та цибулю.
    6.Осілий спосіб життя сприяв розвитку ремесел-виготовлення різноманітних виробів.Люди пряли,виготовляли тканини,шили одяг,робили посуд.Так і в теперішній час існує ремесло.
    7.До таких прізвищ належать:Коваль,Бондар,Гончар,Пасічник.
    8.Одним з найвидатніших винаходів є колесо.
    9.Діяльність людини завжди впливала на стан довкілля.Здобуваючи нові перемоги над природою,людство збіднювало навколишнє серидовище.
    10.Прізвище Андрійчук Відносится росповсюдженого типу українських прізвищ, і пішла від імені Андрій.

    ОтветитьУдалить