Дистанційне індивідуальне навчання з історії, 10 клас

 Увага!  Дистанційне навчання 2020-2021 навчальний рік внизу сторінки

 

                                                  Історія України

                                       Історія України


16..03.20 Тематичний контроль. Виконати тестові завдання

1.
Вкажіть  назви  мирних  договорів,  у  яких,  серед  іншого,  визначалася  державна  належність  західноукраїнських земель у 1920-х роках. 
  1. Версальський
  2. Сен-Жерменський
  3. Нейїський
  4. Тріанонський
  5. Севрський
  6. Ризький

2.
У Паризькому протоколі (1920 р.) задекларовано, що «Англія, Франція, Італія… вважають  цілком виправданим приєднання Бессарабії до…» 
3. Масові  репресії  щодо  українського  населення  Галичини,  здійснені  польським  урядом  восени 1930 р., отримали офіційну назву 

4. Встановіть відповідність.
  • один з лідерів Організації українських націоналістів
  • Президент Карпатської України
  • лідер Української національної партії
  • перший лідер УНДО
  • польський міністр внутрішніх справ
  • Степан Бандера
    • Августин Волошин
      • Володимир Залозецький
        • Дмитро Левицький

        5.Події яких років відображають наведені плакати?
        6. Встановіть послідовність подій.
        • А Створення Українського національно-демократичного об’єднання (УНДО)
          Б Створення Української військової організації (УВО)
          В Створення Організації українських націоналістів (ОУН)
          Г Перетворення Комуністичної партії Східної Галичини (КПСГ) на Комуністичну партію Західної України (КПЗУ)

          1  2  3  4 
        •  7. До складу яких держав входили західноукраїнські землі в 1921—1938 рр.?

        • 8. Про які українські землі йдеться в уривку з історичного джерела?
          «Чехословаччина зобов’язується встановити Руську територію на південь від Карпат у кордонах, визначених славними союзниками і за приязними державами, як автономну одиницю…»
          9. Яка подія європейської історії прискорила процес надання автономії Закарпаттю?
          • Президентом Карпатської України був обраний
        • 23.03.20. Тема уроку "Правовий статус західноукраїнських земель в складі Польщі. Соціально-економічний розвиток. Український національно-визвольний рух в Східній Галичині"  Параграф: 27
        •  Завдання: Прочитати параграф. переглянути відео та відповісти на запитання.

        • 1. Як  і коли українські землі потрапили під владу Польщі?
        • 2. які українські землі пербували під владою цієї держави?
        • 3. як польська влада ставилася до українців?
        • 4. Яким був економічний розвиток Східної галичини в складі Польщі? 
        • 5. Що таке "пацифікація" чим вона була викликана?
        • 6. Хто такі осадники? Які відносини були між ними та українськими селянами?
        • 7. Які партії діяли на території Західної України під владою Польщі?
        • 8. В чому полягала особливість діяльності ОУН??
        • 9. Хто такі бандерівці та мельниківці? Що їх об'єднувало та що роз'єднувало?
        • .
        06. 04.20 Тема уроку: "Українські землі в складі Румунії. Чехословаччини. Проголошення Карпатської України".

        Параграфи 28,29.

        Відповісти на запитання

        1. Коли українські землі попали під владу Румунії та Чехословаччини?
        2. Які українські землі були під владою цих держав?
        3. Де з них  краще розвивалася українська культура?
        4. Які реформи були проведені в Закарпатті та Пінічній Буковині в 1920-1930-х р.р.?
        5. яким булоставлення чехословацького та румунського урядів до українців?
        6. де була краще розвинена економіка і чому?
        7. Що сталося в чехословачинів 1938 р.
        8. Хто і коли проголосив Карпатську Україну?
        9. які заходи були проведені в цій українській державі?
        10. Чому відбулося падіння Карпатської України?







        13.04.20. Узагальнення. Тематичний контроль.
        Завдання: виконати тести.



        1. Вкажіть  назви  мирних  договорів,  у  яких,  серед  іншого,  визначалася  державна  належність  західноукраїнських земель у 1920-х роках. 
        1. Версальський
        2. Сен-Жерменський
        3. Нейїський
        4. Тріанонський
        5. Севрський
        6. Ризький

             2.  Уряд якої країни вживав упродовж 1920 – 1930-х років описані нижче заходи? 
        «На Волині та Поліссі  протягом п’яти років осаджено понад 8 тисяч родин військових.  Дано  їм,  за  розпорядженням  уряду,  найкращі  землі  від 20 до 80 га,  деревину  на  будівництво, грошей чимало».
               3. Масові  репресії  щодо  українського  населення  Галичини,  здійснені  польським  урядом  восени 1930 р., отримали офіційну назву 


        4.У якому році було проголошено незалежність Карпатської України? 
        5.Якою  цифрою  на  карті  позначено  землі,  українське  населення  яких  влада  вважала  «громадянами  румунського  походження,  які  забули рідну мову»? 
        25 1
             6.   Наймасовішою українською політичною партією в Західній Україні стало
             7.Назви держав,до складу яких у 20-30-х рр. входили західноукраїнські землі:

        8.Сутність Організації українських націоналістів.

                                              

        9.Встановіть відповідність.
        • польський міністр внутрішніх справ
        • перший лідер УНДО
        • лідер Української національної партії
        • один з лідерів Організації українських націоналістів
        • Президент Карпатської України
        • Дмитро Левицький
          • Володимир Залозецький
            • Августин Волошин
              • Степан Бандера


              10.Встановіть відповідність.
              • добровільний або вимушений процес розчинення (втрати) мови, традицій раніше самостійного народу (етносу) чи якоїсь його частини в середовищі іншого, як правило, численнішого народу. Засіб досягнення етнічної однорідності
              • розвиток економіки, який характеризується збільшенням кількості продукції, що випускається, за рахунок збільшення витрат людської праці, сировини та матеріалів
              • офіційна назва масових репресій польської влади щодо українського населення Галичини, проведених урядом Польщі восени 1930 р. як реакція на дії українських терористів ОУН
              • назва польських колоністів на західноукраїнських землях, що були під польською окупацією у 1919 – 1939 рр.
              • націоналістична ідеологія ОУН, що заперечувала ліберальні цінності й проповідувала рішучі дії заради національних інтересів
              • асиміляція
                • осадники
                  • інтегральний націоналізм
                    • пацифікація
                      11 .Розташуйте події в хронологічній послідовності
                    • проголошення незалежності Карпатської України
                    • остаточна окупація Закарпаття Угорцями
                    • Мюнхенська змова
                    • Татарбунарське повстання
                    12. Події яких років відображають наведені плакати?

                    27.04.20 р. Тема уроку: "Українське питання в міжнародній політиці напередодні Другої світової війни" 
                    Завдання: прочитати параграф 32-33, ст. 191-193.. переглянути відео, відповісти на запитання



                    1. Між якими державами була розділена територія України напередодні 1 вересня 1939 року?
                    2. Які плани щодо України мали лідери нацистської Німеччини та комуністичного СРСР?
                    3. Що змусило Й.Сталіна та А.Гітлера піти на зближення в зовнішній політиці?
                    4. Коли був підписаний пакт Ріббентропа-Молотова?
                    5. Які територіальні зміни мали відбутися в Європі після його реалізації? Яке місце в договорі займали українські землі?

                    05.05.20. Тема уроку: "Початок Другої світової війни і Україна"
                    Опрацювати параграф  32-33.

                    1. Коли розпочалася Друга світова війна?
                    2. Яка подія сталася 17 вересня 1939 року?
                    3. Як радянська влада пояснювала приєднання західноукраїнських земель в 1939 р. до СРСР?
                    4. В чому сутність "Договору про дружбу і державний кордон"?
                    5. Як Північна Буковина увійшла до складу УСРР?
                    6.Що таке "політика радянизації?
                    7.. Які заходи провела комуністична влада в рамках цієї політики?


                    18.05.20. Тема уроку: "  Напад Німеччини на СРСР. Німецький та румунський окупаційні режими. Рухи Опору. Визволення України"
                    Параграфи 34-38.

                    1. Коли розпочалася радянсько-німецька війна?
                    2. Назвіть основні причини поразок радянських армій на початку війни.
                    3. Які бойові операції відбулися на території України в 1941-1942 р.р.
                    4. На які окупаційні зони була поділена територія України в 1941 р.р.
                    5. Що таке Голокост? Назвіть його прояви в Україні.
                    6. Що таке Рух Опору? Які види Руху Опору існували в Україні?
                    7. Коли була створена УПА? За що воювало це формування?
                    8. Назвіть керівників радянського партизанського руху в Україні.
                    9. Коли відбулося визовлення Києва від німецьких загарбників? В чому трагізм цієї події?
                    10. Назвіть основні  найбільші битви за визволення України в 1943-=1944 р.р.
                    11. Коли була визволена територія українивід румунсько-німецької окупації?
                    12. Назвіть найвідоміших українців-героїв Другої світової війни.

                    25.05.20. Тематичний контроль. "Україна під час Другої світової війни".

                    Завдання: виконати тест.


                    1. Друга світова війна розпочалася нападом 

                    3
                    Коли відбулася подія:

                    «Польська держава  та її уряд фактично перестали існувати. …радянський  уряд не може…  байдуже  ставитися  до  того,  що …українці  та  білоруси,  які  проживають  на  території  Польщі, кинуті напризволяще. …радянський уряд дав розпорядження Головному командуванню  Червоної  Армії  віддати  наказ  перейти  кордон  і  взяти  під  свій  захист  життя  та  майно  населення Західної України і Західної Білорусії».

                    3.Політика радянізації західних областей України в 1939 – 1941 рр. характеризувалася 

                    4.У результаті бойових дій літа – осені 1941 р. німецькі війська та їхні союзники 
                    5. На карті позначено лінію фронту часів радянсько-німецької війни станом на
                    26 1

                       6.Рейди партизанських з’єднань на Правобережну Україну в 1943 р., окрім воєнних цілей,  передбачали 
                    7.«Рейкова війна» – це 

                    8.Перебіг якої воєнної операції Червоної Армії описано в уривку з історичного джерела?
                    «Під  безперервним  вогнем  артилерії  та  ударами  німецької  авіації  війська  змушені  були  проводити  переправу…  часто  переправлялися  через  річку  без  танків  і  важкої  артилерії.  Під  вогнем ворога  воїни  пливли  на правий  берег  хто як міг:  тримаючись  за дошки, плащ-намети,  напхані соломою. Тонули тисячами в холодній листопадовій воді».

                    9.На карті позначено лінію фронту часів радянсько-німецької війни станом на
                    26 2



                    10.Установіть відповідність:

                    • нетривале утримання захоплених земель
                    • швидкий набір у військо людей, що перебувають в запасі
                    • виїзд, вивезення у зв’язку з небезпекою
                    • німецький тоталітарний режим (націонал-соціалізм)
                    • винищення євреїв до і під час Другої світової війни
                    • голокост
                      • евакуація
                        • мобілізація
                          • нацизм

                          26.05.20. Підсумковий урок. Повторення навчального матеріалу за рік.
                          Виконати тести.

                          1. Формування легіону Українських січових стрільців відбулося внаслідок 
                          2. Про який регіон йдеться в уривку з історичного джерела?
                          «Перша світова війна принесла українським землям руйнацію господарства. В регіоні було  зруйновано понад 40% господарських та житлових будинків, понад 1,5 тис. промислових  споруд. Навіть  стратегічно важлива нафтова промисловість зменшила виробництво на  1/3».


                          3. Установіть відповідність:


                          • Голова СВУ.
                          • Голова ГУР.
                          • Перший командир УСС.
                          • Митрополит УГКЦ, примусово висланий російською адміністрацією.
                          • Один з лідерів УСДРП, який закликав підтримати у війні Росію.
                          • Д.Донцов
                            • К.Левицький
                              • М.Галущинський
                                • С.Петлюра

                                4. У Першому Універсалі Української Центральної Ради було задекларовано 
                                5.Про якого діяча йдеться в уривку з історичного джерела?
                                «Він  залишався  романтиком,  навіть  очолюючи  перший  український  уряд – Генеральний  секретаріат,  він  жив  більше  емоціями  та  образами,  ніж  реаліями  повсякденного  життя.  Риторикою, пафосом, його революційним ідеалізмом були просякнуті навіть акти державної  ваги – Універсали Центральної Ради, до творення яких він мав безпосереднє відношення».
                                6 .Варшавська угода між Директорією УНР і урядом Польщі передбачала

                                7.Що було спільним для політики гетьмана П. Скоропадського та генерала А. Денікіна на території України?

                                8.Політика коренізації, що здійснювалася в Україні в 1920-х – на початку 1930-х років, передбачала 

                                9. Встановіть послідовність подій.

                                • А Утворення Української автокефальної православної церкви (УАПЦ)
                                  Б Рік «великого перелому»
                                  В «Шахтинська справа»
                                  Г Започаткування політики коренізації

                                  1  2  3  4 
                                  (впишіть потрібну букву після кожної цифри
                                10. 7 серпня 1932 р. Й. Сталін власноруч написав постанову про охорону соціалістичної власності, яка за крадіжку колгоспної чи кооперативної власності передбачала розстріл із конфіскацією майна або позбавлення волі строком не менше 10 років із конфіскацією майна. Як сучасники називали цю постанову?

                                 Всесвітня історія

                                26.03.20. Тема уроку "Початок Другої свтової війни"


                                Параграфи 35-36. Переглянути навчальний фільм, прочитати параграфи, відповісти на запитання



                                1. Назвати основні причини Другої світовоїх війни
                                2. Що таке план "Вайс"? Коли почалася його реалізація?
                                3. Що таке "дивна війна"? Чим можна пояснити поведінку Англії та Франції під час нападу Німеччини на Польшу?
                                4. Яку війну історики назвали "Зимовою"?
                                5. За що СРСР був виключений з Ліги націй?
                                6. Написати хронологію окупації німецькими військами європейських країн.
                                7. Що таке боротьба за Атлантику?
                                8. Які держави були союзниками Імеччини в Другій світовій війні?




                                16.04.20. Тема уроку: "Бойові дії в 1941-1943 р.р"

                                 Прочитати параграфи 37-38, переглянути відео. Виконати тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/testi-do-temi-boyovi-di-1941--1942-rr-noviy-poryadok-ruh-oporu-vsesvitnya-istoriya-11-klas-58142.html



                                07.05.20 Тема уроку: "Перебіг воєнних дій в 1944-1945 р.р."
                                Параграфи 40-41.
                                Відповісти на запитання
                                1. Які бойові операції були проведені в 1944 році?
                                2. Що таке Другий фронт? Коли він був відкритий?
                                3. Сутність плану "Енвіл".
                                4. Написати хронологію звільнення країн Європи від окупації.
                                5. Які бойові операції відбулися в Тихому океані?
                                6. назвати бойові кампанії 1945 року?
                                7. Які рішення було прийнято на Ялтинській конференції?
                                8. Коли був підписаний акт про капітуляцію німеччини?
                                9. Коли відбулося атомне бомбардування японських міст?
                                10. Якою подією закінчилася Друга світова війна?


                                                       Дистанційне навчання 2020-2021 навчальний рік

                                 

                                                                           Історія України

                                 

                                15.10.20. Тема уроку "Прихід до влади більшовиків в Росії. Боротьба за владу в Києві 28 -31 жовтня 1917 р.  ІІІ Універсал Центральної ради.

                                1. Яка ситуація склалася в Росії напередодні жовтневого перевороту.

                                2. Чому більшовики критикували національну політику Тимчасового уряду?

                                3. Коли і під якими гаслами відбувся жовтневий переворот в Петрограді?

                                4. Як Центральна рада віднеслася до подій в столиці Росії?

                                5. Коли був проголошений ІІІ Універсал?

                                6. Назвіть основні пункти  ІІІ Універсалу.

                                7.  Як розгорталися події в Україні восени 1917 року?




                                Комментариев нет:

                                Отправить комментарий