Індивідуальне навчання з"Громадянської освіти", 10 клас

                                                       Громадянська освіта.

16.03. 20. Тема уроку ;"Держава і ринок"
 Завдання: прочитати параграф, дати відповіді на запитання
1.Яка необхідність втручання держави в ринкову економіку?
2. Які засоби використовує держава для регулювання ринку?
3. Чи може ринок обійтися без державного регулювання?
4. Які  соціальні наслідки  втручання держави в ринкову економіку?
5. Чи регулює держава ринкову економку в Україні?
6. Складіть власний рецепт оздоровлення ринкової економіки за допомогою державного регулювання.

 23.03.20 . Тема уроку: "Підприємництво. Ринок праці". Параграфи  41, 42.
Завдання: відповісти на запитання:
1. Що ткаке підприємницька діяльність;
2. Що таке власність?
3. Які форми власності переважають в ринковій економіці?
4. Дати визначення: державна, приватна, індивідуальна, корпоративна (колективна) власнсть.
5.Хто такий підприємець?
6. які функції в економіці виконує підприємець?
7. яка мета підприємницької діяльності?
8. Що таке прибуток? Які функції він виконує?
9. Що таке ринок праці?
10. Що таке зарплата? Як вона залежить від попиту та пропозиції на ринку праці?
11.Види оплати праці (погодинна, тарифна, відрядна) та їх характеристика.

Увага!  Якщо тобі незручно друкувати, можеш пистаи в зошиті, а фото із відповідями переслати:  через месенджер або ел.поштою  aleksandr.peresunchak@ukr.net Хай щасить!

06.04.20. Тема уроку: "Інтеграція і глобалізація".


 Параграф 44.
Підготувати відповді на запитання.
1. Що таке інтеграція?
2. Чому виникла потреба в інтеграції?
3. Назвати рівні інтеграції.
4.Що таке глобалізація?
5. Назвати причини глобалізації.
6. Як глобалізація впливає на економвку, на культуру, людину та довкілля?




13.04.20. Тема уроку: "Міжнародні відносини"
Прочитати параграф 45., відповісти на запитання.
1. Що таке міжнародні відносини?
2.З якою метою і коли була створена ООН?
3.Назвати основні проблеми сучасних міжнародних відносин.
4.Назвати основні принципи міжнародної політики
5. Назвати види неурядових міжнародних організацій
6.Що таке система міжнародної безпеки?
7. Назвати міжнародні організації. які діють за принципами міжнародної безпеки
8. Членом яких міжнародних організацій є Україна?

27.04.20  Тема уроку "Міжнародне право"
Параграф 46.
Відповісти на запитання:
1. Що таке міжнародне право?
2. Які особливості має міжнародне право?
3. Що таке міжнародне гуманітарне право?
4.  В яких ситуаціях діє МГП?
5. які методи воєнних дій забороняє МГП?
6.Які обєкти під час війни знаходяться під захистом МГП?
7.Що відповідно МГП вважається військовою хитрістю?
8. Наведіть приклади віроломств, пердбачених нормами МГП.
9. Порівняйте міжнародне публічне право і міжнародне приватне право.
10. Дайте характеристику збройній агресії Російської федерації щодо України відповідно МГП?



04.05.20. Тема уроку: "Європейська інтеграція". Параграф 47.

Відповісти на запитання:
1.Назвіть основні принципи концепції розбудови Європейського союзу.
2. Які держави належать до ЄС?
3. Що таке Шенгенська угода?
4. сутність Лісабонськогого договору.
5. Назвіть основні керівні органи ЄС та вкажіть їхні повноваження.
6. Що таке міграція?
7. Основні поняття  міграції
8.Які голбальні проблеми постали перед людством на початку ХХІ ст.?



18.05.20. Тема уроку: "Україна -- член європейського співтовариства"
Параграф 48.
Завдання прочитати, відповісти на запитання.
1.Що таке Рада Європи?
2. З якого часу Україна є членом Ради Європи?
3. В яких організаціях ради Європи представлена Україна?
4. Що таке Європейська політика сусідства?
5. Які цілі має Європейська політика сусідства?
6 Коли розпочалося співробітництво України і Європейського союзу?
7. в якому році була ратифікована Угоду про асоціацію між Ккраїною і ЄС?
8. Назвіть основні положення Угоди "Україна --ЄС".

25.05.20. Тематичний контроль. "Україна. Європа. Світ"

1. Що таке інтеграція?
2.Дайте визначення глобалізації.
3.Що таке міжнародне право?
4. До яких міжнародних організацій входить Україна?
5.Що таке Європейський союз?
6. Що собою являє НАТО? Яку мету ставить перед собою ця організація?




  .











Комментариев нет:

Отправить комментарий